Nyt tarttis saada sata euroa kokoon...

  • Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti
"köyhä"
mahtaisko näistä jotain saada myytyä ja mihin hintaan?

Muumimuki stokka, uusi
Kermanvärinen, käyttämätön iso olohuoneen matto
Mariskooleja on kirkkaita, vaaleanpunaisia
Marimekko tuikkukippoja; vaaleanpunaisia, liloja, kirkkaita, tummia
Paapu retrohelistin
arabia teema kahviastiasto: 6 kpl kuppeja, tasseja, pullalautasia
 
"köyhä"
[QUOTE="vvieras";29780199]onko nuo lahjoja?[/QUOTE]

Kuinka niin? yksi mariskooli, pari tuikkukippoa on lahjoja vuosien takaa, astiasto ja matto muuten vaan saatuja. Muut itse ostettuja. En mitään haluaisi myydä, mutta pakko kun tarvitsen hieman extrarahaa yllärilaskuun.
 
"Hillo"
Jos se matto on iso ja käyttämätön, niin kyllä uskaltaisin pyytää enemmän kuin kaksi kymppiä. Ostin itse just ison olkkarin maton käyttämättömän 50€:lla, ja myin torilla pienen käytössä olleen maton 20€:lla helposti.
 
"köyhä"
Minä pyytäisin laskulle kuukauden lisää maksuaikaa.
Se on pankin lasku, että enpä mielellään pyydä. Lisäksi siihen tulee korot jos sitä lykkää, eikä mulla jää ensi kuun rahoista välttämättä yhtään sen enempi ylimääräistä kuin nytkään.

Varmaan tuosta muumimukista vois saada eniten ja nopeiten rahaa, mitä huutista selaisin. Loput roposet sit kasaan ehkä tuosta matosta ja marimekon jutuista....
 
"mmm"
Pyytäisin matosta 50-80e, koska on käyttämätön. Muista löytyy sopivat hinnat huutiksesta. Teeman astiasto, muumimuki menee varmaan helposti. Mariskoolitkin menee sopivalla hinnalla. Paapu-helisitin menee myös kohtuullisessa ajassa, jos on muu kuin se tavallinen puna-valkoinen. Muista myös oman paikkakuntasi facebook-kirppikset, siellä saa ehkä nopeammin myytyä (ainakin maton), kuin huuto.netissä. Facebookissa on myös kirppiksiä esim. vain Arabian astioille, Marimekon tuotteille jne.
 

Yhteistyössä