Nyt tarvitsen kaikki mahdolliset vinkit...

Vähän vajaa kaksivuotiaalla silmätulehdus ja lääkäriltä saatiin silmätipat. Ongelmana onkin sitten itse hoidon toteutus. Miten saan laitettua ne silmiin? Kun laitan lapsen selälleen makaamaan niin hän puristaa silmät tiukasti kiinni. Silmät ovat lisäksi hieman turvoksissa, joten väkisin aukaiseminen on lähes mahdotonta. Eli nyt tarvitsisin vinkkejä "huijauksiin" ja ihan mihin tahansa mikä voisi auttaa. Oma pää loukuttaa ihan tyhjää... :| Kiitti etukäteen.
 
Mä tipautan aina siihen silmän sisänurkkaan kun silmä on kiinni. Kun silmän aukaisee niin tippa solahtaa sinne minne pitääkin.
Niin ja siis selällään maaten.

Se on karseeta kun joku tiputtaa silmään jotain sen ollessa auki, äitikin tähtäs yleensä siihen keskelle :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä tipautan aina siihen silmän sisänurkkaan kun silmä on kiinni. Kun silmän aukaisee niin tippa solahtaa sinne minne pitääkin.
Niin ja siis selällään maaten.

Se on karseeta kun joku tiputtaa silmään jotain sen ollessa auki, äitikin tähtäs yleensä siihen keskelle :$
Tätä aion kokeilla. Kuulostaa hyvältä. Kiitti! :)
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Höperö:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kokeile lahjontaa. Joku namipala tai muu lapselle mieleinen herkku palkkioksi kun tipat on saatu laitettua.. Meillä tuo on toiminut =)
Ei oo auttanut. Ei edes suklaa, joka yleensä auttaa ihan kaikkeen. :/
No jo on sitkeä tapaus =) Ei muuta kun onnea yrityksille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Höperö:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kokeile lahjontaa. Joku namipala tai muu lapselle mieleinen herkku palkkioksi kun tipat on saatu laitettua.. Meillä tuo on toiminut =)
Ei oo auttanut. Ei edes suklaa, joka yleensä auttaa ihan kaikkeen. :/
No jo on sitkeä tapaus =) Ei muuta kun onnea yrityksille..
Kiitos sitä taidetaan tarvita aika paljon. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä kans käytettiin tuota aamuäreen kikkaa.. tipat oli helpot, mutta se oli vaikeeta kun saatiin sitä töhnää...
Onneksi ei saatu sitä. Kun tippojenkin laittaminen on näin vaikeeta, niin on kyllä mestaritason suoritus saada se töhnä silmiin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höperö:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä kans käytettiin tuota aamuäreen kikkaa.. tipat oli helpot, mutta se oli vaikeeta kun saatiin sitä töhnää...
Onneksi ei saatu sitä. Kun tippojenkin laittaminen on näin vaikeeta, niin on kyllä mestaritason suoritus saada se töhnä silmiin. =)
Mulla on vaikeuksia saada se töhkä edes omiin silmiini, saatika lapselle...
 

Yhteistyössä