nyt tarvitsen tukea teiltä?

mulla on raskaus viikot 6+1 ja eilen illalla tuli verta 10-20s ja loppu. ilman kipuja ym. yö meni stressatessa. sain heti aamuksi lääkäriajan. lääkäri ultrasi ja siellä oli sikiöpussi siististi ja kohtu kasvanut oikein mitta sykettä ei näkynyt. eli jos olisi ollut keskenmeno niin olisi näkynyt ultrassa ja eikö sikiö pussi tule ulos kanssa?
sain uuden ultra ajan kahdenviikon päähän. sillon pitäisi näkyä syke. onko muita tämmösiä tapauksia ja voiko kaikki olla hyvin? olen niin peloissani.
 
En osaa hirveästi kommentoida asiaa, mutta verneri.net-sivustolla sanotaan ainakin, että alkuraskauden vuoto olisi aika yleistä:
"Alkuraskauden verenvuodot ovat yleisiä ja ne pelästyttävät odottavan äidin pahanpäiväisesti. Erityisesti vuotoja on usein ensimmäistä lasta odottavilla.

”Ne liittyvät istukan kasvamiseen. Alkuraskaudessa istukka hankaa kohdunsuuta ja se aiheuttaa vuotoa. Kun kohtu kasvaa, istukka siirtyy istukan suulta pois ja verenvuoto loppuu. Myös hormonaalista vuotoa voi olla silloin, kun normaalisti olisi kuukautiset. Niin kauan kuin vuoto ei ole voimakasta, ei ole aihetta huoleen”, Ekroth kertoo.

Jos verenvuoto on runsasta tai siihen liittyy voimakasta ja pitkäaikaista alavatsakipua, on syytä mennä lääkäriin. Kuukautiskipumainen alavatsakipuilu on sen sijaan osa normaalia raskautta. Kipu voi olla melko voimakastakin, mutta lyhytkestoista. Myös painontunne alavatsalla on tavallista." Moni asia huolestuttaa
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. <3
 
mymosa
Mulla vuodon jälkeen ultrassa näkyi ruskuaispussi, ei sikiöö, ei edes sikiökaikua.. Tuosta muutaman päivän päästä alkoikin sitten km-vuoto, jossa raskausmateriaali tuli ulos..

Toivottavasti aloittajalla kaikki hyvin.
 
Täällä yksi, jolla täysin samanlainen tapaus kuin sulla. Eli rv 6+2 (muistaakseni) alkoi vuoto, joka kesti noin yhden yön, ei kovin paljoa tullut, mutta selvästi jäi paperiin. Aamulla pääsin ultraan, kaikki muu näkyi, mutta ei sykettä. Antoivat ajan kahden viikon päähän. Ja se pikku toukka nukkuu tuolla nyt omassa sängyssä <3 Uskon, että sulla kaikki hyvin, jos ei kipuja ole ja vuoto runsastunut. Ole heitä kirvestä kaivoon, ennenkuin on toisin todistettu! Tsemppiä :)
 

Yhteistyössä