Nyt tuli meikäläisestäkin perheväkivallan uhri

Esikoisen kanssa käytiin päivällä saunassa ja tuo kun on kova heittämään löylyä niin mennä viuhtoi sen metallisen, pitkävartisen kauhan kanssa siinä ylälauteella vieressäni. Hetken olin ajatuksissani enkä täysin varuillani kun pamahti niin komeasti löylykauha suoraan silmäkulmaan, johon tietenkin tuli vekki ja mustelmakin näyttäisi tulevan (ja vielä komea sellainen)... Lasteni isä on nahkatakilla, mäiskäreillä ja sinisellä irokeesilla varustettu jääkaappipakastin, niin että kuinkahan kauan ensimmäisen kauppareissun jälkeen kestää kun saan kuulla kuinka se hulttio, ihan varma rikollinen, on mut piessyt.... :snotty: Näin pienessä kylässä kun ne puheenaiheet tuppaa muutenkin olemaan vähissä :headwall:
 
hemmoo
Näinhän se menee, kukaan ei usko :D Hajotkaa siihen :LOL: Yksi exäni sai pallosta kerran päähänsä ja siitä tuli kauhea jälki naamaan. Mitäpä noista stressaamaan, ainakin me otettiin koko homma huumorilla.

Miettikääpä jos nainen harrastaa jotain kamppailulajia millaista sellaisen naisen kanssa on seurustella, koko ajan naama turvoksissa :D
 
"vieras"
:D minulla oli käsivarressa viime kesänä kamala mustelma. Se tuli ku ihan itse kompuroin ja kellahin nurin. Ja aivan selvin päinki vielä.
Mieheni on kans todella iso ja leveä kaveri. Arvatakki saattaa että varmaan 50 ihmistä kysy,että on miehesi lyöny sinua. Eipä menny äidilleni läpi kun sanoin että ei ole,että ihan itse kaaduin. Hyvä ettei tehny rikosilmoitusta asiasta.
 
aina sattuu
Minun mieheni taas on kovin kiltin tuntuinen ja rauhallinenkin joten ilmeisesti hän voisi olla salahakkaaja...viime talvena kuopus potkaisi unissaan minua ylähuuleen niin että huuli halkesi ja turposikin sitten kivasti.
 
Vaimoni sai kerran ovesta päähänsä (siis oikeasti!), kun lapsi sen vauhdilla avasi -> silmäkulma auki ja mustelma poskipäähän. Piti sitä ovi-selitystä kuitenkin ilmeisesti liian klassisena,eikä kehdannut töissä sitä vekkiä sillä selittää, vaan oli kehitellyt jonkun squash-maila episodin... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26421757:
Vaimoni sai kerran ovesta päähänsä (siis oikeasti!), kun lapsi sen vauhdilla avasi -> silmäkulma auki ja mustelma poskipäähän. Piti sitä ovi-selitystä kuitenkin ilmeisesti liian klassisena,eikä kehdannut töissä sitä vekkiä sillä selittää, vaan oli kehitellyt jonkun squash-maila episodin... :D
:LOL:
 
:LOL: otan osaa kolhuusi, mutta tuo pikkukylän juorujuttu lähinnä naurattaa mielikuvana :D
Onhan se kiva olla avuksi ettei tädeiltä vaaaan lopu puheenaiheet kesken....
Anoppikokelas vaan surettaa kun tuppaa ottamaan kamalan stressin siitä mitä muut nyt ajattelee (ja joutuu vielä raukka selittelemään kuinka poikansa voi jotain sellaista tehdä, eikö sitä ole kasvatettu??) :D
 
mun
elämän ainoan mustan silmän lahjoitti silloin 1,5 v poikani kun puupalikalla silmäkulmaan pamautti. Kun mustelma oli prameimmillaan, pääsin sitä esittelemään suvulle hautajaisissa. Paikalla paljon väkeä joita lapsen isä ensi kertaa tapasi..
 
Meidän reilu vuoden vanha oli kova nipistelemään (mua). Siis ottaa paljaasta ihosta kiinni niin kovaa kun saa ja yltyy jos kieltää. No, ajattelin sitten viedä siltä sen kieltämisen riemun, nipistelee sit aikansa. Ja se loppuikin siihen.
Mut kävinpä kuitenkin labrassa verikokeissa muuten vaan ja kun nostin hihaani, näytti ihan kuin joku ois kovastikin kiini pitänyt tosta kyynärvarresta.... Muutama mustelma vieri vieressä.
 
Mä sain jokunen vuosi sitten tirpalta iskun nokkamukista suoraan silmään ja mustakshan se muuttu - oli muuten kiva mennä baariin seuraavana iltana duuniin, ei ollu kun ihan muutama tyyppi jotka asiasta kyseli (ei oikein sitä peittoonkaan saanu).
 
"heh"
mulla ei viellä omia lapsia mutta kömpelö senkin edestä, saan mustelmia todella helposti ja en edes tietä mistä olen mustelmani saanut :D niitä on sit käsissä ja jaloissa onnistunut myös kokauttamaan silmä kylman oveen (kyllä siinä oikeesti onnistuu!) yms kyllä siinä on kyselty että ei kai miehesi... :D
 
Blue
Mä jätin kerran pääni auton oven väliin, siis vetäsin itse oven kiinni ja unohdin pääni siihen väliin.

Siitä yksi mun (entinen jo nykyään) "kaveri" lähti levittämään juttua että äijä hakkaa... :vampire:
 

Yhteistyössä