Nyt tuntuu että vois vetää perseet oikeen pohjanmaan kautta!

  • Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti
pohjantähdenalla
Täytyy alkaa soittelemaan isovanhemmille josko sais tuon lauman sinne yöksi. Miksi se on niin vaikeaa sanoa EI KÄY! Mua vituttaa olla tällähetkellä vikisevä hiirulainen hiilihangon kanssa :mad:
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24389980:
he, hee. ei palstamamma saa päästää tuollaisia suustaan:LOL:. koska silloin siitä tulee epäkelpo, juoppo ja hunsvotti, josta pitäis tehdä ls-ilmoitus. äidin pitää olla tavoitettavissa 24/7 niin kauan kuin lapsi täyttää 20 vuotta.
Senkin uhalla nyt tekee mieli niin pirusti vetää perseet olalle ja sitä rataa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24390131:
Senkin uhalla nyt tekee mieli niin pirusti vetää perseet olalle ja sitä rataa :kieh:
ja jos sinä et sitten potkaise sitä lasta pois kotoo omilleen 18 vuotiaana, niin sitten sä vasta epäkelpo äiti oletkin:saint: tämän kaiken mä olen tältä palstalta oppinut. ja jos satut ostamaan kaupasta pari siideriä ja varsinkin jos yrität ostaa ne ennen kello yhdeksää aamulla, kun et tiedä, että alkoholilaki estää sua niin tekemästä, niin sä olet alkoholisti, jolle siitä huomautellaan melkein ketjussa kuin ketjussa
 
Nipa ei niin niiteissä
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24390614:
Tällästä tänään :mad:

[video=youtube;xuywUEdkvTM]http://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM&feature=player_detailpage[/video]
:LOL:

Kannattaa kuunnella tuohon vitutukseen

[video=youtube;JmnIDgbE7AE]http://www.youtube.com/watch?v=JmnIDgbE7AE[/video]
 
pohjantähdenalla
jaksamisia sinne! toivottavasti saat hoitoon koko köörin.
Juu,eiköhän tämä tästä kunhan rauhoittuu vielä hetkisen aikaa. Mutta tällä hetkellä tekisi vielä mieli hirttää yks kakslahkeinen vehkeistään klapikoneeseen.Mulle ei vittuilla.Eikä kuseteta. ( lapsen tapaamisista siis kyse )

Kiitos, helpottaa kun päästelee enimpiä höyryjänsä näppiskän kautta pois.
 

Yhteistyössä