Nyt voi kyllä tulla tosi tyhmä kysymys, mutta kertokaa minulle..

Kun kana hautoo munaa, siitä tulee tipu.
Eräs ihminen väitti, että kananmuna jota syömme, olisi tullut "tivuksi" jos kana olisi saanut hautoa munaa pidempään.
Siis eikai tää voi olla totta?

:ashamed: :snotty: :ashamed: :ashamed:
 
näin
Tarvitaan hedelmoitys. Ne hauottavat munat ei yleensä ole hedelmöitettyjä. Joskus toki voivat olla ja siksi aina välistä näitä tapauksia, että lämpimässä säilytetyistä munista tulee tipuja. Mikä on todella harvinaista.
 
tsiisus!
Alkuperäinen kirjoittaja niin.:
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Kananmuna jota syömme olisi tullut tivuksi jos olisi annettu kanan hautoa pidempään.
Eiiiiih!!!!!!!! Apua teitä! Kiusaatteko te tosissanne ap:tä?! :snotty:
Ei. Näinhän se menee. Tai sitten meijän biologian opettaja oli pahasti väärässä.
No on ollut! Eri asia on kanaloissa joissa on kukko, mutta tehdaskanaloissa ei tapahdu hedelmöittymistä!
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja niin.:
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Kananmuna jota syömme olisi tullut tivuksi jos olisi annettu kanan hautoa pidempään.
Eiiiiih!!!!!!!! Apua teitä! Kiusaatteko te tosissanne ap:tä?! :snotty:
Ei. Näinhän se menee. Tai sitten meijän biologian opettaja oli pahasti väärässä.
Bilsan ope oli väärässä. Ei noissa kanaloissa ole kukkoa joka hedelmöittäisi munat. Kanan,muna on kanan munasolu ja siis käytännössä syömme kanojen menkkoja, kun syömme niitä kanamunia. jos kukko hedelmöittää munasolun, niin sitten tuli tipu, mutta ei noissa kanaloissa mitään kukkoa ole, joissa ei haluat kuin tehtailla munia. Munia tulee ilman kukkoakin koska vastaavat ihmisten kukautisia.
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja niin.:
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Kananmuna jota syömme olisi tullut tivuksi jos olisi annettu kanan hautoa pidempään.
Eiiiiih!!!!!!!! Apua teitä! Kiusaatteko te tosissanne ap:tä?! :snotty:
Ei. Näinhän se menee. Tai sitten meijän biologian opettaja oli pahasti väärässä.
Siis, että ne kanat jatkaa munii meille syötäviä kananmunia, olisi saanut haudottua niistä tipuja? Väännä mulle rautalangasta?!

Mut mä jatkan uskomisen omiin tietoihini, siis..
Kun niissä munintakanaloissa ei ole niitä kukkoja hedelmöittämispuuhiin, niin ei niistä munista voi tulla tipuja.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja niin.:
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Kananmuna jota syömme olisi tullut tivuksi jos olisi annettu kanan hautoa pidempään.
Eiiiiih!!!!!!!! Apua teitä! Kiusaatteko te tosissanne ap:tä?! :snotty:
Ei. Näinhän se menee. Tai sitten meijän biologian opettaja oli pahasti väärässä.
Bilsan ope oli väärässä. Ei noissa kanaloissa ole kukkoa joka hedelmöittäisi munat. Kanan,muna on kanan munasolu ja siis käytännössä syömme kanojen menkkoja, kun syömme niitä kanamunia. jos kukko hedelmöittää munasolun, niin sitten tuli tipu, mutta ei noissa kanaloissa mitään kukkoa ole, joissa ei haluat kuin tehtailla munia. Munia tulee ilman kukkoakin koska vastaavat ihmisten kukautisia.
oon siis eri vv kuin toi aiemmin ollut.. en huomannut että oli jo sama nimimerkki.
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja vv2:
Epäilijöille: tuleeko teidän menkoista vauva jos vaan pidätte veristä tamponia tarpeeksi kauan sisällä?
Kiitos tästä! Mä hymyilen ja poistun siivouksen pariin..
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille kanoille ja kukoille kuin myös munille ja tipuille! Olitte sitten hedelmöittyneitä tai ette!
 

Yhteistyössä