NYT

"povia"
Hei kuule! Muistan että miehesi on pahasti allerginen maitoproteiinille niinkuin minäkin. Paljon hänen Ige:nsä on? (Vai miten se nyt kirj...) Mulla just testattiin ja oli 2000...
 
[QUOTE="povia";26206433]Hei kuule! Muistan että miehesi on pahasti allerginen maitoproteiinille niinkuin minäkin. Paljon hänen Ige:nsä on? (Vai miten se nyt kirj...) Mulla just testattiin ja oli 2000...[/QUOTE]

200-80 000 mutta yli 2000 ei nenää oikeasti luoetettava.

:)
 
Pitäis.
Minä olin ostanut pönikän viiniä ajatellen jotta vaikean päivän jälkeen ehkä tarvitaan.
Mies, molemmat vävyt ja toinen miniöistä oli tuoneet mummille viiniä samalla aatoksella.
Eikä edes ollut NIIN vaikea päivä.

:)
Ai pirulainen, mullahan on punkkua tuolla kaapin kätköissä, saa ihan jopa valita et kumpaa juo! :D (ihan kun mä niistä mitää ymmärtäisin, se pullo mikä näyttää kivalta, ei voi olla pahaa.. :p )

Njoo, otetaas pienet palstapöhnät kun kerrankin voi.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="povia";26206555]Siis mulle lääkäri kerto tuon luvun. Ja miehellesi 200-80 000? Häh? Siedätystä voisivat kuitenkin aloittaa jos haluan, mutten kyllä tiedä uskallanko...[/QUOTE]

Yli 2000 ei siedätyksellä ole mitään (positiivista) merkitystä.
Osalla alle sen, sillä ON.
Yksilöllistä tuo.

:)
 
Kippis! =)

Mäki päätin korkata. Oon ihan kuoleman väsynyt, miehellä oli eilen synttärit (31v) ja tänään kahvitettiin sukulaiset ja kaverit (noilla on suvussa juhlia kaikki kissanristiäisetkin kahveilla vähintään...) Äskön lähti viimisetkin ja sain pöydän raivattua ja tiskit koneeseen, plus siivottua suurimmat lelut pois lattioilta. Mies lähti tainnuttamaan yliväsynyttä ipanaa, ja mä istahdin tähän. Seurana pullo punkkua. Taidan juoda ainakin puolen pulloa. Tosin se pullo on tollanen 25cl, mutta kuitenkin... :D Aamulla saan nukkua niin pitkään kun unta riittää, mies lupas herätä ipanna kanssa :)
Iltapalana valkosipuli-aurarapuja, kunhan mies tulee nukutusretkeltään...
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Turkilmas
Arvaas mitä? Mun piti tänään päästä piiiiitkästä aikaa kavereiden kanssa juhlimaan. Vaan eipä siitä tullut mitään kun olen taas kipeänä (laskin että puolen vuoden sisällä 12. kerta). Mutta talkoissa oltiin ja lipitin siideriä humalaan saakka. Mies on selvänä, lapset nukkuu ja mä olen melkoisessa tuiterissa. Viime kerrasta onkin aikaa... en edes tiedä paljonko, mutta siis ihan aikuisten oikeasti paljon. Humala mukavasti saa turrutettua kipeydestä aiheutuneen pahan olon. Huomenna on tuplasti huono olo, mutta nyt ollaan hilpeänä :). Vielä on puolikas siideriä jäljellä ja jos oikein tekee mieli, niin kaapissa on lisää juotavaa. Niin että kippistä vaan :D
 
Arvaas mitä? Mun piti tänään päästä piiiiitkästä aikaa kavereiden kanssa juhlimaan. Vaan eipä siitä tullut mitään kun olen taas kipeänä (laskin että puolen vuoden sisällä 12. kerta). Mutta talkoissa oltiin ja lipitin siideriä humalaan saakka. Mies on selvänä, lapset nukkuu ja mä olen melkoisessa tuiterissa. Viime kerrasta onkin aikaa... en edes tiedä paljonko, mutta siis ihan aikuisten oikeasti paljon. Humala mukavasti saa turrutettua kipeydestä aiheutuneen pahan olon. Huomenna on tuplasti huono olo, mutta nyt ollaan hilpeänä :). Vielä on puolikas siideriä jäljellä ja jos oikein tekee mieli, niin kaapissa on lisää juotavaa. Niin että kippistä vaan :D
Hitto, kun ollaan eri paikkakunnilla.
Voisin tarjota PALJON sen siiderin jälkeisiksi.
Mielelläni.

:)
 
Turkilmas
Onks teillä hometta kun sairastelet niin paljon? :(
No sitäkin olen miettinyt. Nyt sai mies puhuttua ympäri, että soitan maanantaina lääkäriin. En usko että kämpässä on hometta, mutta sängynpäädyssä ehkä. En tiedä, mutta voit olla varma että alkaa turhauttamaan. Keskimäärin 2 krt/kk kipeänä, ei todellakaan kivaa. Alan olla ihan totaalisen loppu jo tähän.
 
JuuH
No sitäkin olen miettinyt. Nyt sai mies puhuttua ympäri, että soitan maanantaina lääkäriin. En usko että kämpässä on hometta, mutta sängynpäädyssä ehkä. En tiedä, mutta voit olla varma että alkaa turhauttamaan. Keskimäärin 2 krt/kk kipeänä, ei todellakaan kivaa. Alan olla ihan totaalisen loppu jo tähän.
Uskon, voi ei. :( Tuli mieleen kaverin tilanne: sairastivat jatkuvasti, kukaan ei taloyhtiössä uskonut että voisi olla hometta. Yksityinen hometarkastaja löysi sitten aikamoiset pesäkkeet. Toivottavasti teillä ei ole hometta, mutta joku syy sairasteluun varmaan on, toivottavasti saat sen selville.

Mukavaa iltaa kuitenkin kotonaan juhliville! :)
 
[QUOTE="sini";26206768]mikä teki päivästäsi mummeliisa niin vaikean?[/QUOTE]

Pohjimmiltaan kai sen tajuaminen että tulen tapaamaan (toistaiseksi) nuorinta lapsenlastani vain kerran, pari viikossa muutaman tunnin kerrallaan.
Eli en saa koskaan aidosti elävää suhdetta häneen - eikä hän minuun.

Se sattuu.
Se sattuu VAIKKA syyt ymmärrän.
:)
 

Yhteistyössä