Odottajalta kysymys vaunujen hankinnasta..

meillä on paljon mustaa vaunuissa, mutta ei onneksi ole ollut ongelmia. Siis ei ole olleet pakahduttavan kuumat. Mutta ei meillä niitä koskaan paisteessa pidettykään, vaan varjossa. Ja kävelyllä taas ei mitään suojia ollut, harso vaan suojaamassa ihoa. Musta istuinosa tosin aikalailla lämpesi, jos oli auringon porotuksessa tyhjillään. Niin ja tahrat ei tosiaan näy =) Mä jossain vaiheessa ajattelin, et tulikohan vikatikki. Kyllä mustan kanssa kuitenkin on omat juttunsa. Mutta jos vähänkin epäilyttää, niin kannattaa varmasti valita joku toinen väri. Ihan vaaleissa näkyy kaikki tahrat.
 
meillä on beiget ora jovit.

odotuslehti teki testin niin oli monessa parempi ku brio ja lopputulos oli et brio voitti jotain 3,4 ja jovit 3,3 mutta yhen desimaalin hävis. eli siis todella laadukkaat vaunut!!

Ne on suunniteltu suomenilmaston ja onkin hyvin topattu ja kangas on kestävää. Ja tosiaan siistit.
tutut joilla on musta vaunu on kyl sanonu et nuo beiget on paremmat. oon ite samaa mieltä
B)
hintaa vaunuilla oli vain 379? tilasin ja kuljetus ei maksanu mitään.
oon joskus lukenu jonkun moittivan et ei toimisi jos jotain menee rikki. meillä kävi niin et rengas oli rikki mut uuden toimituksessa ei ollut mitään ongelmaa. todella ystvällistä palvelua ja tuli muuten pari rengasta viel =)

kaupanpäälle vielä tohon sai hyttyssuojan, sadesuojan ja rengas suojan!
tuota 2007 mallin väriä ei enään kylläkään saa mutta in siel muita

vauvatar.fi

vielä lisään et kun joku sano et vaaleessa näkyy kaikki tahrat niin me ei oo saatu yhtään tahraa jäämään. Ja jos tulee tuosta kankaasta se on helppo puhdistaa. =) oon muuten aikamoinen sottapytty, enkä saanu sotketuksi vaunuja. voin melkein väittää että ei kait vaunut niin yleisesti hirveesti sotkeennu ja tahriinnu =)
 
Meillä on ollut tummansiniset vaunut eikä minusta muita pahemmin kuumenneet. Tietty jos istuinosa on ollut suorassa aurongonpaisteessa niin voi olla kuuma. Meillä on ollut ongelmia kesällä mustan turvaistuimen kanssa kun on lapsen ollessa shortseissa tuntunut kuumalle paljasta ihoa vasten.
 
voi saada hyviä merkkivaunuja alennuksella, kun liikkeet myyvät tämän vuoden kuoseja pois. Itse ostin Brion Kombi -vaunut, maksoivat 499e, ovh n 700e ja hyvät ovat!Esim Brion, Emmaljungan, Teutonian vaunuilla 2 v. takuu, sellaiset kannattaa ostaa, joillakin vaunuilla vain 6 kk:n takuu. Ei kannata mielestäni tilata vaunuja mistään, vaan ostaa liikkeestä, jolloin voi vaunuja kokeilla kunnolla ennen ostopäätöstä. Mustat vaunut voivat olla kesällä kuumat, toisaalta taas vaaleissa näkyy helposti lika (kuomuosa EI yleensä ole irroitettava ja pestävä )
 
meillä kanssa samasta paikasta ostettu beiget jovi airit ja ei ole mitään moittimista; mikään ei ole rikki, natina postui rasvaamalla renkaat, kankaat pysyneet puhtaina, hyvin topattu jne. Ja olihan ne tosiaan testivoittajat eli paremmat kuin 700-900 euroa maksavat briot tai emmaljungat. Monesti merkki maksaa eikä sillä saa yhtään sen parempaa.
 
Meillä Teutonian Timmyt, ja on kuori kokonaan musta, mutta istuin osa punainen, Ja ollut aivan huiput! Oon melkonen vaunu-friikki ja nämä on jo kolmannet eri rattaat meillä ja ei oo vielä ollu mitään moittimista(nyt ollu vuoden käytössä). tällä hetkellä esikoinen 1v10kk ja vauva 3kk. Näistä en luovu ihan heti. :)
 
meillä on mustat vaunut ja sisällä kuomussa on vielä sellainen avaruuspeite, lämpöä eristämään. .mutta kyllähän ne kesällä aivan helteellä aika lämpöiset oli sieltä sisäpuolelta, mutta mulla ei ole kokemusta muista vaunuista, joten en tiedä vaikka kuumuu ihan samalla lailla muutkin vaunut helteillä. Mutta en usko, että sen kummemmat on, tietysti musta vetää hieman enemmän valoa.
Mutta minusta on ollut hyvä väri valinta. Meillä on siis molemmat mustia, vaunukoppa ja istuinosa.
 
Minä valitsin halvat Carenat. En suosittele. Mekanismi reistailee, vaunu on matala ja pyörätkin valmiiksi jo vähän vipottaa.. No eipähän tarvii sisäänajaa reunakivetyksiin. :| Niin ja väri on beige. Se kai on ihan hyvä.
 
Meillä on punaiset herqulekset. Nyt olen kuitenkin ihastunut mustiin Brio Happyihin, eli uskaltaisin mustat ostaa. Ei noissa omissakaan kyllä moittimista ole. Joissain vaunuissa (emmaljunga?) on kai verkollinen tuuletus aukko kuomussa. On varmaan ihan näppärä ominaisuus tummissa vaunuissa.
 
Joissain vaunuissa (emmaljunga?) on kai verkollinen tuuletus aukko kuomussa. On varmaan ihan näppärä ominaisuus tummissa vaunuissa.
Meillä on mustat (+harmaata) Emmaljungan Duo Edget ja voin suositella lämpimästi :)
Ovat aika kalliit (yhdistelmät ovh melkein 800?) mutta ainakin meillä ovat kyllä olleet hintansa väärti! Nuo alennusmyynnit kannattaa hyödyntää, samoin erikoistarjoukset (esim. meidän vaunut olivat edellisen vuoden väriä, niin alennus oli n. 100?).

Vauva syntyi heinäkuussa ja vaunut olivat käytössä kovilla helteilläkin. Eivät olleet erityisen kuumat kun ilma kulki tuuletusaukon ollessa auki, eli on mielestäni tosi hyvä ominaisuus ja toimii samalla kurkistusluukkuna.
Aurinkoon ei tietenkään vaunuja jätetty, mutta kävelylenkkejä tehtiin kyllä aurinkoisinakin päivinä.

Lisäksi vaunukopan pohja on ilmastoitu niin, että kesällä ilma kulkee kun laitetaan "aukko" asentoon ja talveksi kiinni niin pohja on lämpöä varaava.

Eli ainakin mun mielestä Suomen oloihin loistavat vaunut, sekä koppa että muutenkin (pyörät, helppo kasata, työntäminen, säädettävä työntöaisa...).
 
Meillä hoitolaukkua myöden täysin mustat Briot ja ovat todella loistavat! Kai kaikki vaunut ovat kuumat kesällä, eivät mustat ole yhtään sen kuumemmat kuin muutkaan.

Meillä kaikki brion lelutkin ovat mustia :)
 

Yhteistyössä