Odottajan univaivat??

Olen viikoilla 33 ja nukkumisesta yöllä ei meinaa tylla mitään enää. En vaan saa illalla unta, muutama yö mennyt aivan valvoessa. Onko kellään ollut samaa vaivaa? Töissäkin pitäis vielä jaksaa jonkun aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jasuliini:
Olen viikoilla 33 ja nukkumisesta yöllä ei meinaa tylla mitään enää. En vaan saa illalla unta, muutama yö mennyt aivan valvoessa. Onko kellään ollut samaa vaivaa? Töissäkin pitäis vielä jaksaa jonkun aikaa..
Vaiva on melko yleinenkin. Melkein kannattaa käväistä hakemassa lääkäriltä Opamox-resepti, niin saat edes jonkun verran nukuttua, mikäli erilaiset unihygieniakonstit eivät riitä.
 
vieras
itse olen viikolla 35 ja unet on menneet aika katkonaisiksi ja muutenkin kevyeksi. Asennon löytäminen vaikeaa ja paikat puutuu. Töissä en ole pystynyt käymään enään syyskuun lopulta. Tänään alkaa virallisesti äitiysloma :)
 
Ai mitkä unet? Mä olen yrittänyt nukkua jopa kunnon yöunien toivossa lattiallaki, ja pyh. :snotty:
Vessassa saa rampata, ja jos se ei herätä niin kyllä selkäkivut sen tekee.
Tai jos nekään ei vaivaa niin kyllä sitte supistukset jotka ei johda mua edes synnärille.
 
Keijo
Minulla on krooninen, ertittäin paha univaiva, Mikää lääke ei tunnu tepsivän ja niitä on sentään kokeiltu lukusia. Mikähän voisi petittää?Mielialalääkkeisiien en suostu. Rita´tril viimeksi määrättiin, mutta ei auta edes 5x2 mg.
 

Yhteistyössä