Odottajat Turku + lähialueet!

Hei ihanaa huomenta!
Liittyisin seuraanne iloiseen!

Olen 25 ekakertalainen ja plussattu 11.11.11 :) LA näiltä näkymin 15.7, mutta ilmeisesti saattaa pävillä heitellä ekan ultran jälkeen. Joka on 23.12. Toivottavasti saan muutamat kuvat joululahjaksi, ja yleensäkkin tästä kertomisen takia.

Tilanteeni on se että opiskelen ihan muualla, mutta yleensä viikonloppuisin olen turussa, ja koulun loputtua jään tänne ainakin koko ensivuodeksi. Luultavasti pidemmäksikin aikaa. Turkuun olen alunperin muuttanut vuonna -03. Omista kavereistani olen ensimmäinen, mutta miehen kaverit sikiää kovaa vauhtia. Muutamat kaverit joille olen "jäänyt kiinni" ovat tosin kovinkin innoissaan xD

Tämä mytty oli vahinko, ihan iloinen sellainen, mutta tuntuu että olemme miehen kanssa ihan pihalla ja peloissamme. Emme tiedä mistä edes puhua vielä. Viikkoja nyt kasassa 8+2 joten ei tässä kauheen kauaa ole kerennyt totuttautua=)

Ihanaa olisi jos uusia ystäviä löytyisi. Omia sellaisia, jotka vauvahöpinöistä jaksavat kuunnella. Kahvittelun ulkoilun ja vaikka askartelun merkeissä!

Ihania odotuksia kaikille! Sekä vauvan ja/tai joulun =)
 
Heips,

mukaan ilmotautuu 35v neljättään odottava äiti. LA 18.6.12. Ja Turussa asustellaan.

Isommat lapset syntyneet vuosina-96 (poika), -99 (tyttö), ja -06 (poika).

Raskautta ei pysty enää peittelemään. Sen verran tuo vatsa pompahtanut. Eilen kysyi töissäkin asiasta tietämätön, et olenko raskaana. Ei siinä auttanut kieltää asiaa. Ja viikoja nyt siis 12+1. Mul tosin on kahesta edellisestäkin huomannut noil viikoil.
Tähän asti kaikki sujunut hyvin.

Nyt on vaan tullut ton nukkumisen kans ongelmia jo täs vaihees. Ei tahdo löytää oikeen hyvää asentoa ja joka kerta ku yöl kääntyy niin herää siihen ku vatsassa tuntuu omituiselta. Aikasemmissa ei tätä ongelmaa ole ollu ennenku loppu raskaudessa. Mitäköhän nukkuminen sitte loppuraskaudessa onku nyt jo hankalaa. Sit ei vissiin nukuta ollenkaan.Kiva Kiva.
 
Heippa!
Ilmoittaudun myös mukaan! :) Enempi olen kirjoitellut tuonne heinäkuun hellemasuihin, ja nyt huomasin, että täällähän on tällainenkin.

Olen 24-vuotias yllätysraskaudestaan erittäin onnellinen nainen, joka asustelee itäpuolella Turkua miehensä kanssa. Kuten mainitsin, suunniteltuna tämä tyyppi ei ollut tulossa, mutta sitäkin odotetumpana kyllä!

Ekassa neuvolassa kävimme myös aikaisin (6+0), kun samantien plussattuani soitin sinne ja he tarjosivat aikaa seuraavana päivänä :D Noh, siitä onneksi tuli vakuuttuneempi olo, että kyllä se tyyppi varmaan siellä mahassa oikeasti on.

Ensimmäista ultraa odotellaan jo innolla, sinne pääsemme 2.1.12. Varhaisultraakin mietimme, mutta yritämme varmaankin malttaa odottaa tammikuun alkuun.

Minutkin voi listaan lisäillä, ja LA on 24.7.12. Ja salaiseen fb-ryhmäänkin olisi kiinnostusta liittyä:)

Mukava päästä lueskelemaan myös turkulaisia kuulumisia!

-Minityyppi 7+0
 
FB-ryhmästä kiinnostuneet, laittakaa mulle yksärillä oikea nimenne, niin etsin teidät FB:sta ja kutsun ryhmään :) Kukaan ulkopuolinen ei tosiaan näe ryhmää, sillä sinne onkin kiva kirjoitella! Kiva saada uutta porukkaa mukaan!

Me ollaan päivittäin vaihdettu kuulumisia Facessa ja nyt viikoittain järjestetty tapaamisia. Muutamat treffit vasta ollut, seuraavat on ensi viikon torstaina. Ryhmässä on tällä hetkellä 15 jäsentä, joista olen tähän mennessä tapaamisissa ehtinyt nähdä 6 =) Ja tapaamisiin ei tiettykään ole pakko osallistua, voi vaan kirjoitellakin ja sillä tavalla saada vertaistukea!
 
Hei kaikki!

Liittyisin mielelläni joukkoonne :)! Elokuisiin liityinkin vastikään ja nyt huomasin tällaisenkin ryhmän, jee! Olen turkulainen 34-vuotias odottaja, neljäs tulossa. Laskettu aika mulla on 4.8. ja huomenna on eka ultra. Jännittää ihan kamalasti! Ekaa kertaa mulla tulee mies ultraan mukaan, mikä on todella ihana juttu. Saa vihdoinkin jakaa sen fiiliksen toisen kanssa.

Minulla on hirveän vähän "lapsellisia" tuttuja näillä main, joten uudet perheelliset ja tulevat sellaiset ystävät ja tutut ovat enemmän kuin tervetulleita!

Facebookiinkin tulisin mielelläni turisemaan kanssanne, joten laitan yksäriä.

Mulle voisi laittaa listalle tiedoiksi:

Emppuli77, 34 v., 4. lapsi, laskettu aika 4.8.

Terv. Emppuli ja Vaavi rv 11+4
 
Moi Marciano! Kyllä täällä meitä jo synnyttäneitäkin pyörii, mut tosiaan aktiivisemmin ollaan tuolla facen puolella. Siellä on sun pojan kanssa ihan samanikäisiäkin pieniä parillä äidillä <3 Laitä yksäriä jos haluat mukaan :)
 
Vieläkö mahtuu mukaan? :)
Täällä olisi 25v. 1. lastaan odottava äippä Mynämäeltä. Laskettuaika on 25.4. ,mutta rakenneultrassa todettiin että vastaa ehkä viikkoakin pienempää, joten voipi olla että meidän poikalupaus tulee maailmaan vasta vapun jälkeen.
Facebook ryhmästä olisin myöskin kiinnostunut, jos mukaan vain sopii änkeä. :) Leeniliinikö sitä ylläpitää vai Epa? :)

:heart:26+4:heart:
 
Tervetuloa Aobhinn! Leeniliini "ylläpitää" fb:a ja minä täällä kaksplussalla! :) Täällä on jokseenkin hiljentynyt kun toi naamakirja on niin helppo ja nopea!
Lisään sinut kuitenkin listaan.

Epa ja Jokke 31+6
 
:attn: Vieläkö muuten Hohto ja tinzu83 haluavat pysyä listoilla? Emme ole tainneet kuulla teistä mitään pitkään aikaan. Ainakin lasketut aikanne lähestyvät joten olisi kiva kuulla kuulumisia.

Epa
 
Viimeksi muokattu:
Heiiij.

Onks joku teistä joutunu maksamaan NT-ultrasta tai rakenneultrasta sen 27€ ja jotain senttejä päälle? ..onks jollain ollu erikoislääkäri ultraamassa ja sit joutunu maksamaan? Vai onko aina ollu kaks ilmasta ultraa?

Emby^ ja nökö 19+3
 
2 ilmasta ultraa oli, rakenteesta lähetettiin kontrolliin erikoislääkärille (joka muuten oli traumatisoiva kokemus!) niin siitä tuli lasku perästä. Soittelin TYKSiin, että mitäs mitäs, ei kukaan kertonut, että tää maksaa ja jos olisin tiennyt, olisin vaatinut lääkäriä ihan oikeesti perehtymään siihen ultraamiseen, eikä vaan kohauttamaan olkiaan ja sanomaan, että vielä kerran kontrolliin. Eivät edes pahoitelleet, että kukaan ei maksullisuudesta puhunut.
Nyt on sitten tullut maksettua itsensä kipeeks,7krt ultrattu TYKS ja 2krt yksityisellä kun TYKS ei ole hoitanut hommiaan :/

Mariaja & Tyllerö 31+3
 
Enpä ole joutunut maksamaan, enkä myöskään ole kuullutkaan että joku olisi joutunut... Tosin mulla nt- ja rakenneultran suoritti yksityisellä ihan uä-hoitaja.
Nyt eilen kävin itse varaamallani 4D ultrassa, joka ei onnistunutkaan kun viikkoja oli jo 27+1 ja vauvan tila kohdussa jo sen verran ahdas. Niin lääkäri otti vain muutaman epäselvän kuvan 3D:llä ja loput tarkastelut suoritti perinteisellä ultralla. Mutta oli todella pätevä lääkäri, suoritte kaikki tutkimukset huolella ja osaa tarkasteli vielä monesta erikulmasta uudelleen ja uudelleen. Lopulta hän ei veloittanut sitä 3D/4D hintaa vaan ihan perus loppuraskauden uä:n.
 
Nonii-i. Perkele.

Mä olen joutunu maksamaan. Siis sen mä ymmärrän, et varhaisultrasta velotetaan. Mut mua velotettiin NT-ultrastaki. Ja heidän syy oli, et ku erikoislääkäri on ultrannu, ni siks se makso.. Neuvolassa sit taas naikkonen sano, et lyöpä nyrkkiä pöytään, ku meet seuraavaks, et kyllä kuuluu olla KAKSI ILMAISTA ultraa, oli siellä sit kuka tahansa jeesus tai presidentti ultraamassa..

On se hienoo ko osaavat asiansa. Mun valokuvat ne hävitti viime kerralla, ja sitte ko niitten perään soitin, ni mun kansiosta löytys jonkun toisen naisen kuvia, kun oli jossain yksityisellä käyny o_O Siis niinko MITÄ?! Uskomatonta..

..tulipahan taas avauduttuu.. mutjoo, maanantaina siis, jos joku on tyksissä aamulla, ni se oon mä, ketä siel sit riehuu laskutuksista :D :LOL:

Emby^ ja nökö 19+4 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariaja
En ookka näköjään laittanut kaikkia tietojani, eli ikä on 25v ja 1.lapsi :)

Outoo että ootte joutunut noista perusultrista maksamaan. Mulla tehtiin ne ihan äitiysneuvolan ultraääniyksikössä ja ne oli täysin ilmasia. Sitte tietenkin sellaset jotka on tehty äitiyspolilla on ollut normaalin poliklinikkamaksun hintasia, eli se 27 euron lasku on tullut perässä.
 

Yhteistyössä