Odottajia/äitejä (Helsingistä)?

Olis kiva tutustua odottajiin tai tuorehkoihin äiteihin kun olen itse rv30 (esikoinen tuloillaan) ja tuntuu välillä et oon aika yksin näiden vauvajuttujen kanssa. Hormonit jyllää ja kaikki on niin uutta ja ihanaa. Miehen ja mun tuttavapiiriin ei paljon lapsiperheitä kuulu eikä ajatukset tunnu aina menevän ihan samaa viivaa lapsettomien kanssa - eikä kyllä miehenkään kanssa kun ei ole vielä sisäistänytkään koko lapsentuloasiaa. Sitä odotellessa olis hienoa jakaa ajatuksia edes netin välityksellä jonkun kanssa joka kävisi tai on käynyt läpi vastaavia asioita kuin itse nyt. Meille on tulossa poika, olen 24v, ja aivan jännän äärellä.
 
Hei, täällä yksi helsinkiläinen saman ikäinen odottaja myös! Raskausviikkoja tällä hetkellä n. 15 kasassa, pikku hiljaa eteenpäin! :) Jännän äärellä täällä myös ja aivan into pinkeänä!
 
Täällä uusi odottaja joukkoonne. :) En tosin nykysin enää Helsingis vaan Espoos, mutta paljon Helsingis tulee pyörittyä. :) Oon 24-vuotias, jonka esikoinen on 8/12 ja nyt odotellaan toista viikoilla 6+0. :)
 

Yhteistyössä