Odottajia Espoosta?

Heips...

Itse ajattelin juuri laittaa vastaavanlaisen ketjun pystyyn, mutta sitten bongasin sun aloituksen =)

Täällä olisi yksi esikoista odottava mammalainen...oon asunu aikasemminkin (vuosia sitten) Espoossa, mutta äskettäin mekin muutettiin tänne vasta takaisin ja olisi mukavaa jos löytyisi muitakin odottajia jakamaan ihmetyksen aiheet :rolleyes:

Onko sulla masussa eka asukki vai löytyykö jo mahan ulkopuolistakin elämää? :)
 
Moi =)

Nå kiva ettei ihan yksin tässä ketjussa tarvii olla =D

Masussani on eka asukki :) Laskettu aika on 15.2 niin viikko 30+4 nyt!
Lähestyy pikku hiljaa!

Mitäs sulla? =) Onko kaikki mennyt hyvin?

Missäpäin Espoota asutte? :)
 
Huih,sullahan on jo melkeen kohta tuliset paikat ;) Itse tulen vähän jäljessä eli la on 20.4 ja nyt mennään jotakuinkin 21+3.

Kaikki mennyt kutakuinkin hyvin,pientä perusremppaa joo matkan varrella, mutta vaavi oli rakenneultrassa kunnossa ja nyt vaan odotellaan että hän kasvaa.

Me asutaan Saunalahdessa,missäspäin sinä?Synnytätkö muuten Jorvissa?
 
  • Tykkää
Reactions: Mimaco85
Aika meni niiiiin hitaasti alussa, ja nyt tuskin ehtii laskea viikotkaan! :heart:
Kevät on hyvä aika, alkaa nimittäin olla pikku hiljaa hankalaa saada talvitakki päälle!! :whistle: pitää kai hankkia joku isompi kohta..

Me asutaan Latokaskessa, muutimme tänne syksyllä. =)
Ja kyllä, suunnitelmissa on että synnytys tapahtuis Jorvissa, lähin paikka!
Kun ei tiedä millainen keli onkaan siinä helmikuussa.
Synnytätkö sinä myös Jorvissa?

Hyvä että kaikki näytti hyvältä rakenneultrassa, ja toivottavasti alkuraskaus myös meni hyvin!!
Itse mulla olla pahoinvointia yötä päivää 4,5 kuukautta =S
Mutta onneksi sitä unohtaa sitten kun vointi paranee!

Jaksatko hyvin päivisin? Mun mielestäni se väysymys kyllä tuntuu!
Nyt olenkin sairaslomalla kun sain tulehdus olkapäässä niin tuli pakkolepo niin nyt jaksan paremmin mutta ennen sitä väsytti kyllä.
 
Juu alussa aika mateli tuskallisen hitaasti!

Mullakin synnärinä on Jorvi,käytiin siellä rakenneultrassa,muuten ei oo tuttu paikka.

Alkuraskaus meni ihan kivasti,ei ees tarvinnu oksennella,toki etovaa oloa senkin edestä mutta aika kultaa jo muistot :LOL: Mulla tällä(kin) hetkellä se väsymys on suurin ongelma,väsyttäää ihan k-o-k-o ajan vaikka vitamiinit yms. pitäs olla ihan mallillaan...yhyy. Mulla on tosin sellanen tilanne, että oon päivät kotona koska oon vielä opiskelija,eli gradu pitäisi saada purkkiin ennen kevättä.Kiva ettei tarvitse töihin raahautua, mutta toisaalta tää jatkuva väsymys ei myöskään auta luovassa kirjoitustyössä :/

Tässä pikkuhiljaa aletaan metsästää vauvantarvikkeita :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mimaco85

Yhteistyössä