Odottavan aika on pitkä!

Mä olen niin kypsä jo tähän odotukseen! Laskettuaika on 6 päivän päästä. Reilu viikko sitten synnytystapa-arviossa lääkäri sanoi että kaikki on valmista ja vauvakin lähtökuopissa että eiköhän se viikon sisällä tule. Neuvolassa sanoivat alkuviikosta että kyllä enää pari päivää vaan odottelua. Illat ja yöt jatkuvasti supistelee kyllä.
Mutta mitä tekee vauva? EI TULE! Siispä, ei kannata antaa työnimeksi Nilviäistä koska ilmeisesti se käyttäytyy silloin kuin Nilviäinen. Syntynee ehkä juhannuksena.

Ja toinen asia. Unet. Ihan hämäriä. Kuka nyt edes unissaan tahtoo olla raskaana Tom Selleckille?!

Pakkoavautuminen. Jatkakaa.
 
En osaa mitään muuta, kuin toivottaa jaksamisia. Tuo on kieltämättä raskasta aikaa. :( :hug:
Meillä oli kaikki valmista jo ennen rv 37 ja supisteli iltaisin ja öisin. Et varmaan halua edes lukea tätä, mutta syntyi rv 41+6 :headwall:

Ja joo nuo unet!!! Mä näin niin sekavia, että selostus niistä on jo aivan kirjoituskelvotonta tekstiä... :LOL:
 
juuuu
Tiedän tunteen. Sain vauvan viime heinäkuussa viikolla 42 ja voin sanoa, että koskaan ei ole päivät tuntuneet niin pitkiltä ja olo ollut niin epämukava. Tsemppiä!
 
Sitten kun jokaisen kanssa alkaa keskustelu: No eikös se jo synny kun LAkin on sillon ja sillon/oli jo niin ja niin kauan sitten.. Ja juu, toista odottaessa ei sanottu uteliaille kuin että LA maaliskuun puolen välin tienoilla.. Jos ei sitten niin tarttisi soittaa asiakseen minulle ja miehelle sitä että jokos se on syntyny kun LAkin on jo..
 
Sitten kun jokaisen kanssa alkaa keskustelu: No eikös se jo synny kun LAkin on sillon ja sillon/oli jo niin ja niin kauan sitten.. Ja juu, toista odottaessa ei sanottu uteliaille kuin että LA maaliskuun puolen välin tienoilla.. Jos ei sitten niin tarttisi soittaa asiakseen minulle ja miehelle sitä että jokos se on syntyny kun LAkin on jo..
Tämä on kyllä totta. Mulla appiukko kyselee tunnin välein että joko sulla ois sellainen olo että se vois jo syntyä. :)
 
"Pomm"
ööö, ei kuulu ketjuun mutta tuli mieleen että alkaa ne anopit ja mummot sun muut puhumaan kaikenmoista.

Esimerkiksi itse tässä kolmatta odotan ja kaksi ensimmäistä on tullut LA:n jälkeen. Anoppi alkoi jo nyt puhumaan (rv20 tienoilla) että "joo, kyllä se syntyy ennen laskettua aikaa kun hänenkin kaikki lastaan ovat tulleet enne aikojaan"

mietin että, ööö, miten hänen synnytyksensä vaikuttaa minun kroppaan ja synnyttämiseen, vaikka siittiö onkin HÄNEN pojaltaan mutta silti?????

Taitaa johtua mulla hormooneista kun pikkasen paineet pomppasi kun moisen lauseen kuulin.... En sanonut mitään....
 
meillä mun äiti saattaa miut raivon partaalle :mad: aina kun näkee/puhuu puhelimessa; eikö mitään et ois tulossa jo ja tätä ollu jo viimiset 3 viikkoa :mad:

ja nyt viikkoja 39+3, tätäkin on "lupailtu" syntyväksi jo pari viikkoa, perjantaina irroteltiin kalvoja, harkkoja ja veristä tulppaa tulee mutta ei mitään kummempaa, takarajaa onneksi valoteltiin, rv 41+0 suoraan synnytyssaliin katsastaan tilanne aamusta, jos vaikka edes auttaisivat siellä kun perjantain polilla oli paikat 3-4cm auki kokonaan ja kanavaa sellanen 2cm jälellä, tarttis vaan sen katalysaatin, vesien menon, jotta mulla alkais kunnon supparit...aiemmissa ei ole edes tällasia harkkojakaan tullut, kuopus käynnistettiin 39+6 kalvojen puhkasulla kun olin samat auki, nyt pitäis sit jaksaa oottaa viel 1½ viikkoa :confused: |O
 
[QUOTE="Pomm";22800387]ööö, ei kuulu ketjuun mutta tuli mieleen että alkaa ne anopit ja mummot sun muut puhumaan kaikenmoista.

Esimerkiksi itse tässä kolmatta odotan ja kaksi ensimmäistä on tullut LA:n jälkeen. Anoppi alkoi jo nyt puhumaan (rv20 tienoilla) että "joo, kyllä se syntyy ennen laskettua aikaa kun hänenkin kaikki lastaan ovat tulleet enne aikojaan"

mietin että, ööö, miten hänen synnytyksensä vaikuttaa minun kroppaan ja synnyttämiseen, vaikka siittiö onkin HÄNEN pojaltaan mutta silti?????

Taitaa johtua mulla hormooneista kun pikkasen paineet pomppasi kun moisen lauseen kuulin.... En sanonut mitään....[/QUOTE]

Sulla on samalainen anoppi kun mulla. :) Kaikki on aina HÄNEN perujaan. Ne on pieniä, mutta usein ärsyttäviä asioita kun niitä jatkuvasti kuulee.
 
meillä mun äiti saattaa miut raivon partaalle :mad: aina kun näkee/puhuu puhelimessa; eikö mitään et ois tulossa jo ja tätä ollu jo viimiset 3 viikkoa :mad:

ja nyt viikkoja 39+3, tätäkin on "lupailtu" syntyväksi jo pari viikkoa, perjantaina irroteltiin kalvoja, harkkoja ja veristä tulppaa tulee mutta ei mitään kummempaa, takarajaa onneksi valoteltiin, rv 41+0 suoraan synnytyssaliin katsastaan tilanne aamusta, jos vaikka edes auttaisivat siellä kun perjantain polilla oli paikat 3-4cm auki kokonaan ja kanavaa sellanen 2cm jälellä, tarttis vaan sen katalysaatin, vesien menon, jotta mulla alkais kunnon supparit...aiemmissa ei ole edes tällasia harkkojakaan tullut, kuopus käynnistettiin 39+6 kalvojen puhkasulla kun olin samat auki, nyt pitäis sit jaksaa oottaa viel 1½ viikkoa :confused: |O
Jospas meidän vauvat on päättänyt olla lämpöä rakastavia ja ne ei halua tulla tähän talviseen ilmastoon? :)
Mulla kanssa tarvitsisi tuon viimeisen sysäyksen ja olen kokeillut kaikki vippaskonstit ja myös pelkän levonkin. Mulla on vielä povattu isoa kaveria ja itse olen tosi pieni kokoinen, pelkään että kuinkahan pahat repeämät tulee jos tuo Nilviäinen vielä kasvaa yhtään.
Tsemppiä sullekkin!!
 
tosi on
mulla tietty hyvä puoli siinä että tiesän lapsen syntyvän huomanna. Rv 37+2 nyt eli siis sunnitellulla sektiolla. Mutta kyllä nämä pari vkoa on ollut tosi pitkiä osotella tätä aikaa.
Aijemmat raskauden on mennyt 39+1, 41+2 ja 41+3 joten tiedän kyllä kanssa mitä se osottaminen on.
Onnea teille kaikille osotuksiinne ja tsemppiä tulevaan :) ihana saada taas paljon pikkuisia :)
 
Jospas meidän vauvat on päättänyt olla lämpöä rakastavia ja ne ei halua tulla tähän talviseen ilmastoon? :)
Mulla kanssa tarvitsisi tuon viimeisen sysäyksen ja olen kokeillut kaikki vippaskonstit ja myös pelkän levonkin. Mulla on vielä povattu isoa kaveria ja itse olen tosi pieni kokoinen, pelkään että kuinkahan pahat repeämät tulee jos tuo Nilviäinen vielä kasvaa yhtään.
Tsemppiä sullekkin!!
Juu meilläkin luvattu nelikiloista lasketulle eikä tirriäinen millään sitten halua ulostua, kyllä saa mut ulvomaan miltei kivusta kun poraa tuonne nivusiin mut ei muuta
 

Yhteistyössä