Odottavat yh:t?!

Nyt kyllä :flower: :flower: :flower: teille! Itse olin yh, ja tuli samanlainen tilanne. Silloinen miesystäväni käänsi takkinsa ja jätti minut uhkausten saattelemana. Tein abortin, jota olen surrut, surrut ja surrut. Se oli virhe, jota olen syvästi katunut!!! :'( Taivuin uhkailun alla, en ollut rohkea!! :'( Teille onnea ja menestystä!!! :wave:
 
petomamma harmaana
Vanhempaa poikaa odottaessa mies läks vieraisiin ku olin 6kk, kulki muijan luona 4kk ennenkuin sain kyllikseni ja läksin. Eli henkisesti olin TODELLA yksin. Oli paljon raskaanpaa silloin kuin kuopusta odottaessani kun jäin taas yksin samasta syystä.Pistin ukon pihalle yksintein ja odotin loppuajan yksin, synnytin doulan kanssa jne.

Nyt maailman ihanin mies, hälläkin 2 lasta, ei meinata enää lisääntyä mutta koetetaan muuten tulla toimeen ja olla yhtä perhettä. ;)

Paljon voimia sinulle!!! Tilanne voisi olla pahempikin, olla parisuhteessa ja pelätä pettämistä tai pulloon sortumista tms. Voi hyvin!! :hug: :hug: :hug:
 
:) KIITOS kaikille, olisi mukava tietää onko mahd. jotain yhteisöä yksinäisille odottajille tai muuta vastaavaa tietoa aiheesta. Jos joku haluaa sähköpostia kirjoitella, sekin olisi mukavaa. Asustelen Etelä-Suomessa.

:heart:
 

Yhteistyössä