Odottavia äitejä Jyväskylästä??

Hei!

Olen juuri muuttanut Jyväskylään, Kuokkalaan ja odotan esikoistani. Laskettu aika 18 helmikuuta. En tunne ketään, jonka kanssa jakaa äitiyden ilot ja surut ja toivoisinkin esimerkiksi mailaus/ lenkkiseuraa muista äiteistä.
Jos tunnet tarvitevasi vielä yhtä kaveria, otahan yhteyttä
 
Moikka,

mieki oon suhkot hiljattain (tai no viime syyskuussa) muuttanu Jyväskyllää, tänne Kortepohjaa. Miula raskaus tosin on vielä aika alussa 11rv+4 ja LA vasta 13.8

mutta mutta,emmiekhän täältä muita tulevia tai nykysiä äitejä tunne ja muutenki ois aina kiva tutustua uusiin ihmisii :)

Ois kiva jos vaikka mailaisit tai jos siula on mese käytös nii senki kautta on kätevä jutella (ja sen saa heleposti&ilmasesti ladattua täältä: http://get.live.com/messenger/overview ) miun maili/messenger on siis bobokatja@hotmail.com ois mukava jutustella lissää :)

-ilona

ps. tsemppiä loppuraskausaikaan, siun ei tarvi ennää pitkää aikaa ootella et saat pienen nyytin syliis,vau :)
 
Moikka,

mieki oon suhkot hiljattain (tai no viime syyskuussa) muuttanu Jyväskyllää, tänne Kortepohjaa. Miula raskaus tosin on vielä aika alussa 11rv+4 ja LA vasta 13.8

mutta mutta,emmiekhän täältä muita tulevia tai nykysiä äitejä tunne ja muutenki ois aina kiva tutustua uusiin ihmisii :)

Ois kiva jos vaikka mailaisit tai jos siula on mese käytös nii senki kautta on kätevä jutella (ja sen saa heleposti&ilmasesti ladattua täältä: http://get.live.com/messenger/overview ) miun maili/messenger on siis bobokatja @ hotmail.com ois mukava jutustella lissää :)

-ilona

ps. tsemppiä loppuraskausaikaan, siun ei tarvi ennää pitkää aikaa ootella et saat pienen nyytin syliis,vau :)
 
Miizu
Asun myös Kuokkalassa,kuokkalanpellolla.Olen jos synnyttänyt toiv.se ei haittaa.=)Poika on nyt 10,5kk.Minä olen vm.84.Ja vaunuilu jne kamuja tarvittais.Messengeri osoite on:miizuz@hotmail.com
 
Heippa!

Täälläkin yks äiti Jyväskylästä. Mulla on 3 kuukautinen pikku poika. Kivahan sitä olis saada uusia tuttavuuksia =) . Me pojan kanssa ollaan aika paljon kahestaan ku mies tekkee pitkää päivää töissä (rekkakuski).
 
Heippa! :wave:

Asustelen avokin kaa Kuokkalassa JKL:ssä ja olemme ensimmäiset kaveriporukastamme joille lapsi tulossa, saman henkisiä kavereita kaipaillaan myös täällä suunnalla!

Esikoinen siis tuloillaan ja LA 13.5.

Mailata voi osotteeseen nintzku@hotmail.com

Olisi todella kiva tutustua muihinkin JKL:n nuoriin äiteihin!! =)
 
Heips!
Te Kuokkalalaiset ja miksei myös muut Jyväskyläläiset kotiäidit/-isät. Itse suosittelen lämpimästi, että käykää sen alueen perhekerhoissa mm. Messi on tosi mukava paikka ja siellä käy paljon ihan tavalllisia kotiäippiä lapsineen aikaa viettämässä. Et ei kuin mukaan vain niin uusia tuttavuuksia löytyy takuuvarmasti niin itselle kuin lapsillekin...
T. Entinen Jyväskyläläinen.
 
:flower: Iltaa. Kamuja aina tarvitaan. Mulla on nyt tyttö 14. 2 7kk. Asun sulussa, minä, mieheni,tyttö ja koira. Oon 21 vuotta ja olis mukava vaihdella kuulumisia ja muutenkin jutskailla =)

marikapursiainen99@hotmail.com
 
Täällä on vm -85 äiti Jyväskylästä. Asustelemme Kuokkalassa avokin ja 5 kk:n ikäisen tytön kanssa, ja olemme ystäväpiirimme ensimmäinen "lapsellinen" perhe, joten olisi mukavaa tutustua tämän alueen äiteihin. Tuonne perhekahvilaan on ollut tarkoitus mennä, mutta vielä ei vaan ole saanut aikaiseksi...mutta jos kiinnostaa ottaa yhteyttä, mailailkaapa osoitteeseen puddle@jippii.fi.
 
heippa,

86- syntyinen äiti muuramesta ja pikku neiti 8vk, tosin tarkotus muuttaa lähemmäs jkl.. vaikka päivät meneekin nopeasti pikkuisen kanssa olisi kiva saada juttelu tai lenkki seuraa, olemme miehen kanssa myös kaveripiirimme ensimmäinen perhe, joten samanhenkisiä keskustelu kavereita olisi kiva saada myös.. :p mailia voi laittaa tellu99@luukku.com<br><br>
 

Yhteistyössä