Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

Heippa! Minä nyt en varmaankaan ihan tähän ketjuun kuulu :)) En niin nuori, enkä ole raskaana. Mutta Porvoossa asutaan...kohta ;=))) Jopas tuli sekavaa. Me siis asutaan nyt porvoon ja sipoon rajoilla, keskellä metsää. Olemme muuttamassa vanhaan kaupunkiin..ihanaa :) Meillä on kolme tyttöä 8v, kohta 6v ja 2v , sekä meillä on koiria. Olen itse vielä kotosalla, ja miehellä on oma firma. Minun ei koskaan ikinä milloinkaan enään pitänyt potea vauvakuumetta, mutta kuinkas on käynyt?! Joka päivä huomaan enemmän ja enemmän ajattelevani asiaa. En varmaankaan uskalla asialle tehdä mitään...mutta unelmointi on ihanaa. Olisi mukavaa tavata teitä kuitenkin?! Järjestetäänkö jonnekkin jokinlainen tapaaminen??
 
äittä11, Sori kun en vastannut aikasemmin! Missäpäin käyt yleensä puistossa? Nyt kun asutaan keskustassa niin aika paljon oon keskuspuistossa ja borgstråmin (miten kirjoitetaan?) puistossa. Mut käydään paljon kanssa vanhassa lähipuistossa Näsissä eli pormestarinkadun puistossa. Käytkö Zentran perhekahvilassa? Ollaan siellä joka keskiviikko!

Elli-81, tervetuloa! Mäkin olen itseasiassa asunut Porvoossa vasta pari vuotta ja oon aika yksinäinen. Jotenkin vaan miehen kavereita tai työkavereita. Aika vähän omia. Kaikki perhevalmennuksessa saadut kaverit palaili viime syksynä duuniin niin oon oikeastaan ainoona jäänyt kotiin.

Kelpais kyllä treffata porukalla! Mikähän ois joku lapsiystävällinen kahvila?

Mites odottajat jakselee? Itselläni toka lääkärineuvola edessä 15.3. ja kovasti kiinnostaa että mikä on tilanne. On alkanut nimittäin supistella öisin. Aika pelottavaa jopa kun esikoisesta ei paljoa "harjoitussupistuksia" ollutkaan kun jo oltiinkin syöksysynnyttämässä.
 
Minäkin oon mukana, jos jotain tapaamista järkätään. Mä olen myös asunut täällä vasta reilu pari vuotta ja aika vähän täältä tunnen ketään. Just niin kuin kotvanenkin niin oikeastaan vaan miehen kavereita. Mulla on vaan tuon tapaamisen suhteen sellainen ongelma, että kun mulla on noi kaksoset aika pieniä vielä ja maha rupeaa olemaan isompi kuin laki sallii, niin liikkuminen on vähän niin ja näin :| Mutta riippuen siitä missä tavataan ja miten jaksan, niin oon kyllä mukana :)

Mulla tulee su rv 31 täyteen ja ma ois kontrolli NKL:lla vanhan sektiohaavan takia. Kun noita kahta odotin, niin mulla oli harjotussuppareita jo rv 14 lähtien. Paikat ei kuitenkaan kypsyny ennen ku rv 29 jälkeen ja sillonki tilanne pysy hyvänä loppuun asti vaikka pojat syntyki rv 36+1 (kiireellisellä sektiolla siis). Nyt noita suppareita on tullu vasta rv 26 jälkeen ja välillä öisin tosi tiheäänkin. Mut en silti usko,että mitään ois tuolla alakerrassa tapahtunu, koska ei ollu viimeksikään vaikka niitä suppareita tuli usein. Maanantaina ne varmaan kattoo taas tilanteen..
 
Moikka. Mä oon myös Porvoosta, odotellaan kolmatta lasta vasta rv 5. Mun oli nyt vaan pakko tulla puolustamaan tuota Kevarin neuvolan ihanaa Sirkkaa. (Sirkku T on ihan eri täti sitten..) Hiljasia hetkiä voi tulla, mutta oikeesti, hänellä on valtavan rautanen ammattitaito ja ottaa jokaisen asiakkaan aina tosissaan ja huolehtii viimesen päälle Mä en vaihtas Sirkkaa pois mistään hinnasta! :flower:
 
Tämä tooosinuori on myös mukana jos tärskyt järjestetään.

Itsekin asunut Porvoossa pitkän tauon jälkeen vasta vuoden, joten porvoolaisia tuttuja ei juurikaan ole. Olisikin kiva päästä rupattelemaan muiden pallomahojen kanssa. Tuossa ed. sivulla jo esittäydyin, ja vaikka en iän (ja vakuutusyhtiöiden ja neuvolaseurannan - yli 40v. on auttamatta äitinä raihnaista B-luokkaa...) puolesta olekaan niin nuori, niin henkisesti en tunne oloani "vanhaksi" ;)

Huhtisten/Myllymäen/Tarmola rajamailla asutaan. Töissä olen stadissa vielä muutaman kuukauden, heinäkuussa olisi laskettu aika. Meidän Päivineuvolatäti keskustassa on oikein mukava. Lääkäri sitten on mikä on, mutta mennään sillä...
 
äittä11, Sori kun en vastannut aikasemmin! Missäpäin käyt yleensä puistossa? Nyt kun asutaan keskustassa niin aika paljon oon keskuspuistossa ja borgstråmin (miten kirjoitetaan?) puistossa. Mut käydään paljon kanssa vanhassa lähipuistossa Näsissä eli pormestarinkadun puistossa. Käytkö Zentran perhekahvilassa? Ollaan siellä joka keskiviikko!

en oikein tiiä noitten puistojen nimiä, mutta siinä rauhankadun läheisyydessä olevassa puistossa ollaan välillä käyty. muutoin satunnaisesti milloin missäkin. Eniten tietty ollaan täällä huhtisissa. ku lumet sulaa niin varmasti enemmän kävellään keskustaan. tai on meil autokin käytössä mut tykkään kävellä :) Ei olla käyty Zentran kahvilassa. Missä se on?

mä kauheesti tiiä mitään treffipaikkoja, mieleen tulee vain Rosso, jossa ainakin me ollaan lapsien kans tykätty olla. Oisko ajankohta vaikka huhtikuun alussa?
 
Täällä ois kans yks innokas tulemaa mukaa tapaamiseen vaikka en raskaana ookkaa. Mulla on yks poitsu, 10kk. Oon vasta muutaman vuoden asunu näillä seuduilla ja uusia ystäviä ei kauheesti oo :)
 
Täällä seurailee kans mukana yks (ei enää niin nuori) äiti, akselilla Loviisa-Porvoo eli Koskenkylä, asuttu 7v. ja muutettu Kerkkoosta. Mulla riittää hulinaa kotonakin (pojat 93, 01 ja 06) sekä yllätys maha-asukki rv.19+5, mutta mukava seurailla muita samassa tilanteessa olevia kun ei tällähetkellä ole tuttavapiirissä ketään samassa tilassa olevaa :) ja mikä ettei joskus sitten seuraa vaunulenkeille olisi mukava saada...
 
Mahtuuko yks äiti vielä mukaan? En ehkä niin nuori enään, 28 tulee täyteen marraskuussa. Keskustassa asutaan. Kaks tyttöä, toinen 5v ja toinen 3v. Nyt menossa rv 24+3 ja la 28.7.
Ois kiva tavata teitä muita äitejä =)
 
Hei! Olemme hiljattain muuttaneet Porvooseen ja kaipailemme leikki- ja mammaseuraa :) Esikoinen täyttää kesän lopulla 2v. ja nuorempi syntyi juuri reilu viikko sitten. Asumme Myllymäessä keskustan tuntumassa. Olisi mukava tutustua! :)
 
Mahtuiskohan mukaan yksi 40+ mamma ja kaksi lasta :) Mulla on 2½ vuotias tyttö ja 5½ kk ikäinen poika. Ihan keskustassa asutaan ja olisi kiva tavata muitakin mammoja kahvittelun tai puistotreffailun merkeissä.

Minä olen asunut Porvoossa jo melkein 10 vuotta, mutta koska käyn töissä muualla, niin aika vähän on noita tuttuja täällä Porvoon suunnalla. Ja nyt kun olen mammalomalla, niin alkaa aika käydä vähän pitkäksi ilman aikuista seuraa...

Saataisko me treffit aikaiseksi vaikka juhannuksen jälkeen?
 
Dagge, itse asun Myllymäen koulun ja R-kioskin välillä ja ekaa odottelen. Ja Minnihiiri68, tässä toinen 40+, la heinäkuun puolessavälissä. Porvoossa olen asunut vasta vuoden piiiitkän tauon jälkeen, ja töissä helsingissä, joten minullakin on tutut aika vähissä täälläpäin. Milloinkas nähdään? Ja missä?
 
Mahtavaa jos saadaan treffit aikaiseksi :)

Mulle kävis vaikka jo ens viikolla mikä päivä tahansa, yritän epätoivoisesti miettiä missä olis sellainen paikka, jonne vois tulla tuon 2,5 vuotiaan riiviön kanssa :rolleyes: Missään kahvilassa / ravintolassa ei taida olla leikkipaikkaa, niin että tuo esikoinen olis edes jotenkin hallittavissa...

Onko kenelläkään hyvin ehdotuksia? Jos meitä ei ole ihan mahdottoman montaa, niin meillekin voisi tietysti tulla, me asutaan ihan keskustassa.
 
Meillekin sopii mieluummin joku muu paikka kuin kahvila. Tyttö ei nimittäin viihdy kovin kauaa paikallaan. =) Meillä on tälle viikolle jo aika paljon sovittuna ohjelmaa, mutta ensi viikolla sopii toistaiseksi muut päivät paitsi tiistai. Aamupäivä tai iltapäivä parhaiten, sillä tyttö nukkuu päiväunet yleensä klo 12 ja 15 välillä.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa ihanaa, että meitä löytyy! :) Meille voi ainakin tulla leikkimään ja kahvittelemaan! Sopisiko jo tämän viikon perjantaina esim. aamupäivällä? Laittakaa yksityisviestiä, jos päivä sopii, niin sovitaan tarkemmin! Myös ensi viikolla käy! :)
 

Yhteistyössä