(Odottavien) äitien seuraa 27-v. äidille ja 1-v. pojalle Koillis-Hgistä

27-vuotias äiti ja vuoden ikäinen pojan vesseli kaipailevat seuraa Helsingistä, tsekkaathan hetkisen, jos sinullakin tarvetta uusille tuttavuuksille! =) Olen toistaiseksi opiskelija/kotiäiti.

Olisi mukavaa, jos olisit suurinpiirtein samaa ikäluokkaa kanssani, niin yhteinen aaltopituus löytyisi kenties helpommin. Sinulla voi jo olla lapsia tai voit olla odottava äiti, sillä meillekin pitäisi syksyllä syntyä toinen lapsi jos kaikki menee hyvin. Tietenkään ei ole este tuttavuudelle, vaikka olisit lapseton sinkkukin, henkilökemioistahan kyse eniten on.

Olisi kiva käydä yhdessä vaikkapa ulkoilemassa, kierrellä (lastentarvike)kirppareilla ja välillä vaikka kaupungilla tai ostoskeskuksessakin. Hyvin paljon tykkäisin myös ihan siitä, että voisimme treffata toistemme kotona, lapset mahdollisesti leikkiä yhdessä ja me puuhailla niitä näitä ja jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Myös kiinnostaviin tapahtumiin ja näyttelyihin voisimme suunnata yhdessä, lasten kanssa tai ilman. Olen ihmisenä sellainen, etten kaipaa toimintaa koko ajan, vaan sellainen maltillisempi meno sopii minulle. Poikanikin on luonteeltaan enemmän rauhallinen kuin villi menijä, onko lie äitiinsä tullut. ;)

Itse olen hyvin perhekeskeinen ja rauhallinen, hyvin kotona viihtyvä ihminen, mutta kuitenkin läheisten kesken hyvin puhelias ja avoin. En ole oikein koskaan nauttinut isoista ihmisjoukoista ja "laumakokoontumisista", minkä vuoksi monesti esim. perhekahvilat eivät ole tuntuneet ihan omalta jutulta. Pohdiskelen asioita paljon ja tykkään kovasti puhua myös "syvällisemmistä" asioista enkä pelkästään lapsiin liittyvistä jutuista.

Sinä voit toki olla luonteeltasi millainen vain, mutta ehkä meillä olisi enemmän yhteistä, jos et olisi ihan täydellinen vastakohta minulle, siksi kerroin hiukan itsestäni tähän myös.

Jos kiinnostuit, voit laittaa minulle meiliä os. rauduskoivu5@gmail.com. Meilaillaan, tapaillaan, siitä se ehkä lähtee! =)
 
Nostan.

Ja selvennän vielä, että tosiaan en halua rajata ystäväehdokkaita vain Hgin alueelle tai pohjoisen Hgin alueelle, vaan eri puolilta pääkaupunkia ovat uudet tuttavuudet tervetulleita! :) Ja toki Vantaalta tai Espoostakin, julkisillahan pääsee, mutta silloin tietysti matkoihin menee meillä kummallakin enemmän aikaa toistemme tykö.
 

Yhteistyössä