ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

kaz
tinjamin Sanoisin, että plussa se on. Itse sain 26.8. illalla clinicin testiin lähes yhtä vahvan viivan kuin kontrolliviiva ja aamupissasta predictoriin vaalean värillisen viivan ja hCg kuitenkin pari tuntia testistä veritestin mukaan 644... Onnitteluni :)

Paljon onnea Mande:heart:
 
Oi Mande oot plussannut :) tuhannet onnittelut :flower: tarrasukkia matkaan :)

Mulla on outo olo, en osaa yhtään ajatella et olisin raskaana,enemmänkin ajatus on se että en mä nyt mitenkään voi olla raskaana. Primolutit ja luget ollu käytössä niin auttaaks ne raskautumaan? Kun mä sain ne luullakseni kierron tasoittamiseen. Tän aamun first signal näytti taas vaaleanpunaista viivaa kuitenkin.. :) Varovaisin askelin etiäpäin mennään, onhan nyt niin aikasta jotenkin mun edellisiin kiertoihin verrattuna. nyt kp32 ja edellinen kierto oli siis todella pitkä,olikohan se lähelle 70 päivää jo.. joten sen takia myös oon niin epäuskoinen. Voi olispa tää nyt sit totta!
 
tulin tänne vanhaa pinoa katsomaan ja kuulumisia lukemaan!
Itsellä on varhaisultra maanantaina, katsotaan nyt miten käy, onko siellä asukkia.
Olen pelosta ja huolesta suunniltani... minun tuurilla kaikki menee metsään...

tinjamin: miten sulla kävi, olikos se nyt SE PLUSSA????:heart:
 
Mandelle onnittelut plussasta! Ihanaa! :heart: Tarrasukkia matkaan ja onnea ultraan!

tinjaminille peukutukset! Toivottavasti oli oikea plussa! :)

Tuolta muualta kävin kurkkimassa, että Vadelmaunelmakin oli plussannut! Onnittelut myös sinne! :heart:

Täällä mieli välillä harhailee jo pikkukakkosen yritykseen. Kävin kesällä gynellä, ja näkymät oli lähes yhtä lohduttomat munasarjoissa. Pienen pientä rakkulaa täynnä. :( Soittelin lapsettomuuspolille, ja meillä "kevyistä" hoidoista onnistuneilla on sama ruljanssi edessä, eli ensin lähete, verikokeet ym. ja sitten eikun jonottamaan. : / Päästäisiin ekaan hoitoon aikaisintaan ensi vuoden loppukeväästä/alkukeväästä. Eipä siinä, ei tässä mikään kamala kiire vielä ole, mutta silti tuntuu ahdistavalta, että edessä saattaa olla taas pitkä pitkä odotuksen odotus...
 
pantalaimon, siis ihan totta?! Onko tosiaan koko rulijanssi aloitettava alusta? Minkähän takia.. Jos kerta tilanne ei ole muuttunut ja hoidoilla lapsi on alkunsa saanut niin kyllähän sitä taas kerran maalaisjärjellä tuon asian ihan toisellalailla ajattelisi.
 
Juu, täällä on tosiaan taas kerran plussattu. Miten se menikään...hmmm..viides kerta toden sanoo?!? Joo, eli taustalla 2 biokemiallista raskautta, 1 keskeytynyt km ja 1 tuulimuna. Loppukesästä tehtiin 2. ICSI ja sen 2 alkion tuoresiirrosta alkoi raskaus Viime viikolla varhaisultrassa näkyikin sitten kaksi :heart::heart: !


Onnitelut täällä myös erityisesti Mandelle ja tietysti muillekin plussanneille!


Tarrasukkia meille kaikille!

toivottelee ,

Vadelmaunelma & Tiitiäiset 8+0
 
Heippa!

Mahdottomasti onnea plussanneille!!! Mande ja Vadelmaunelma - mites Tinjamin? Mikä tilanne?

Kävin lukemassa sun profiilista sun "epikriisin", Vadelmaunelma, aikamoinen taival teillä. Toivottavasti nyt on SE raskaus, josta saatte kaksi mussukkaa syliin!

Me vietetään aika hiljaiseloa raskauden yrittämisen suhteen. Yritetään, mutta en pidä toivoa yllä. 2,5 vuotta on nyt yritetty. Ovista ei tule luonnostaan, ja hoidot ei nappaa yhtään. Olen asennoitunut, että ehkä joskus keväällä vois taas miettiä jotain hoitokuvioo. Onneksi on tuo yksi muru jo, niin saa kuitenkin viettää normaalia lapsiperhe-elämää. Välillä tietysti sydäntä särkee, kun esikko itkee sitä ettei hänellä ole sisarusta, mutta eipä sille voi mitään. Näin tää elämä vaan menee.

Tsemppiä kaikille!

Unis
 
kirma: Joo, ihan totta. : / Mä jotenkin arvelin vähän sen suuntaista, mutta olihan se kuin märkä rätti vasten kasvoja, kun soitin polille. Ilmeisesti inseminaatio lasketaan vielä niin kevyeksi hoidoksi, että katsotaan, että luomumahikset on kuitenkin olemassa. En tiedä. YHTS:n gyne kyllä lupasi hoitaa lähetteen, joten siitä nyt tuskin jää kiinni. Polille on pitkät jonot, pidemmät kuin viime kerralla.

Vadelmaunelma: Onnea vielä kerran! Toivotaan, että tästä raskaudesta saatte nyt kaksi ihanaa murusta syliin saakka! :heart:

UniUnna: Oliko teillä eka lapsi myös hoitojen tulos? Anteeksi, en nyt muista sun taustoja. :ashamed: Tsemppiä yritykseen ja voimien keruuseen! :hug:
 
heippa kaikille. Niinhän siinä taas kävi että pikkanen ei vaan jaksanut :'( aloin 26.9 töissä ollessani vuotamaan kirkasta verta, minkäänlaisia kipuja tai vastaavaa ei ollut. Verta tuli niin reippaasti ettämun oli pakko lähteä töistä kesken päivän. :( täällä sitä on tullu nuoltua nyt haavojaan ja koitettu päästä elämän syrjästä taas kiinni, pikkuhiljaa, mielikin on nyt jo parempi kuin viikko sitten. Elämä jatkuu, jatkuispa mun raskauskin joskus loppuun asti...:'(
 
Vadelmaunelma: :heart: ihanaa ja onnittelut tuplista!!!
Toivon sydämeni pohjasta että nyt pienet sinnittelee isoiksi tytöiksi tai pojiksi sinulle kesäksi syliin :heart:

Tinjamin: :hug::hug: Voi sinua, olen pahoillani ettei se kestänytkään.
Voimia sinulle ja uskoa tulevaan :hug:

ON: kävin siis viikko sitten ultrassa ja pieni sydän sykki voimakkaasta ja kaveri vastasi viikkojaan hyvin. Sitten tuli pientä pelkoa kehiin kun parin päivän päästä tuli vessassa käydessä verta paperiin ja pari tippaa pönttöönkin asti. Mutta se vuoto oli siinä ja tuhrua muutamia päiviä, ihan vain hieman rusehtavaa. Kipuja ei kuitenkaan ollut. Neuvolassa ja sairaalassa eivät huolestuneet ollenkaan joten oman mielenrauhan vuoksi sain varattua yksityiselle gynelle ajan viikon päästä. Vuotoja eikä tuhruja siis ole ollenkaan. joten jos hyvin käy niin kuitenkin on ihana se pieni sitten nähdä vielä ennen np-ultraa.
 
Heippa!
Tulin tänne puolelle kurkkimaan kuulumisia. Ainakin pari tuttua nimeä ovat saaneet plussaa testiin. Onnea odotukseen Vadelmaunelma ja Mande :heart: :heart: Teillä on molemmilla rankkoja juttuja takana. Nyt ihania asioita odotettavissa :)

pantalaimon: Aivan p****stä, että koko ruljanssi täytyy alkaa alusta. Meillä on takana ivf-hoito ja polilla sanottiin viimeisellä käynnillä, että voidaan ottaa suoraan yhteyttä, kun alkais olla aika yrittää pikkukakkosta. Meillä se aika ei kyllä vielä ole, kun ykkönen on juuri 3kk ikäinen :)

Kaikille vanhoille ja uusille mielettömästi plussaonnea :heart: Ja jaksamista odotuksen odottamiseen :hug: Sain tästä ketjusta itse voimaa jaksaa, toivottavasti te muutkin!!

Huolet ei muuten sitten lopu lapsen syntymään, vaan jatkuu loppuelämän. Mutta ei se menoa haittaa :D Kai se on kaikkien äitien kohdalla sama juttu. Meidän pojalla on todettu synnynäinen läppävika sydämessä. Onneksi tällä hetkellä ei aiheuta haittaa lapselle ja asia on lääkärien tarkassa seurannassa.

verve + topias 3kk
 

Yhteistyössä