Ööh.. Huulikoru pitäs saada vaihdettua mutta en saa tuota auki!

Eli, lävärien omistajat :attn:

Miten tuon saa auki? Kyseessä tappi. Kun ei jaksaisi mennä liikkeeseen saakka vaihdattaa. Vaan pakkohan se toki on jos en yksinkertaisesti tuota auki saa.

Kokeiltu on kaikkea.. Silleen ettei se liukuisi, eli pyyhkeellä, paperilla, hanskoilla...
 
[QUOTE="joo";26770419]Mä otan pihdeillä kiinni tapista, ja pyöritän sormin auki. Ei se vaihto oo liikkeessäkään sen kummempi toimenpide.[/QUOTE]

Tuokin kokeiltu.... Ei toimi! Kiinni on ja pysyy!

Ja mitä oon ennen muita läväreitä käyny liikkeessä vaihtaa, eivät käytä ees pihtejä vaan ihan niillä kumihanskoilla... Taidan ostaa huomenna kumihanskat himaan ja koklaa niillä. saa kunnon otteen.
 
t434t43
Mä otan paperilla kiinni siitä korusta molemmista päistä ja kierrän eri suuntaan kumpaakin. Joskus olen joutunut ottamaan pihdit avuksi, mutta sitten on ollut apuna myös kaveri.
 
[QUOTE="hmm";26770441]kahdet pihdit, toisilla kiinni tapista ja toisella pallosta?[/QUOTE]

Meneepä vaikeeksi :LOL: Ei vaan pitäähän tuo vaihdettua saada. Hyvä vinkki. Ostan toiset pihdit ja kumihanskat huomenna. On se PRKL jos ei tuollaisilla värkeillä sitä irti saa. :LOL:
 

Yhteistyössä