Oih ja voi! Tein aloitteen ja päästiin jo moikkailu asteelta eteenpäin! MUOKS! Viimeiset vinkit kehiin!!

Niin pitää yrittää :). On tää ihanaa olla kunnolla ihastunut, en muistanutkaan miten ihanaa! Pidemmän aikaan on ollut jo tätä silmäpeliä, siis monia kuukausia :D. Meinasin antaa mun numeron sille tänään ja raapustinkin sen numeron jo lappuun junassa, en sit uskaltanut :ashamed: , olis pitänyt.. Jännää tämä on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mahtavaa ! Nyt ei muuta ku lisää löylyä pesään niin näet onko mies yhtä kiinnostunut kuin sinäkin :)

Itse tein aloitteen marraskuussa erään ihanan miehen suhteen ja olemme kuukauden päästä muuttamassa yhteen ku rakkaus leimahtikin sitten todenteolla :D Onneks mä tein aloitteen ku tuo mies on monta kertaa sanonut, että tuskin olisi ujouttaan uskaltanu koskaan sitä tehdä eikä varmasti oltais tässä tilanteessa...
Miten teit aloitteen? Kerro lisää :D
 
hihii..
Alkuperäinen kirjoittaja hihii..:
Ihanan kutkuttava tunne... oih :)
Mä töksäyttelin yhdelle ihanalle bussikuskille kans monenmoista asiaa.. hihii.. ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa! :D
...jatkan :)
Mä laitoin tekstarin, kun olin nimen ajan myötä saanut selville. Pelotti ja ajattelin, etten enää pääse edes bussissa kotia, kun en kehtaa enää kyytiin nousta, jos hän ei vastaakaan... Mut hän vastas... jee :D
Mies oli silloin niin ujopiimä, ettei hän ois ikinä aloitetta varmaan saanut tehtyä, joten mä tein sen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hihii..:
Alkuperäinen kirjoittaja hihii..:
Ihanan kutkuttava tunne... oih :)
Mä töksäyttelin yhdelle ihanalle bussikuskille kans monenmoista asiaa.. hihii.. ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa! :D
...jatkan :)
Mä laitoin tekstarin, kun olin nimen ajan myötä saanut selville. Pelotti ja ajattelin, etten enää pääse edes bussissa kotia, kun en kehtaa enää kyytiin nousta, jos hän ei vastaakaan... Mut hän vastas... jee :D
Mies oli silloin niin ujopiimä, ettei hän ois ikinä aloitetta varmaan saanut tehtyä, joten mä tein sen. :D
Oih :heart: . Tämä mies tuntuu hieman ujo myös olevan, oikein mielenkiintoiselta vaikuttaa.

Mä en tiedä kun etunimen, ehkä parempi etten tee mitn ajattelematonta kuten yleensä :D Siis sillä jos numeron ottaisin selville..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mahtavaa ! Nyt ei muuta ku lisää löylyä pesään niin näet onko mies yhtä kiinnostunut kuin sinäkin :)

Itse tein aloitteen marraskuussa erään ihanan miehen suhteen ja olemme kuukauden päästä muuttamassa yhteen ku rakkaus leimahtikin sitten todenteolla :D Onneks mä tein aloitteen ku tuo mies on monta kertaa sanonut, että tuskin olisi ujouttaan uskaltanu koskaan sitä tehdä eikä varmasti oltais tässä tilanteessa...
Miten teit aloitteen? Kerro lisää :D
No pakko tunnustaa, että olin vähän hiprakassa ja sanoin asiat ihan suoraan päin naamaa... tosin seuraavana päivänä sit laitoin viestiä, että olin tosissani ja jos hän edelleen haluaa mua tavata niin sovitaan treffit ja halushan se :)
Tavallaan meidän juttu sai alkunsa siitä et laitoin tekstarin, että hänelle on sähköpostia ja sit meilissä selitin tunteeni jne. eipä menny ku pari päivää niin tavattiin uudestaan ja koukussa ollaan :D Joskus rakkaus tulee ja lyö päähän niin kovaa, että jalat lähtee alta.

Toivon todella että otat härkää sarvista nyt niin ei tartte sitten miettiä, että jos olisit tehnyt niin tai näin. Mitään et menetä jos pakitkin saat ku tiedätpä sitten että haikailu turhaa ja voit katsella uusia tuulia :) Lupaavalta tuo juttu kyllä kuulostaa, joten anna mennä vaan :)

Ja muistakki sit kertoa täällä miten etenee ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mahtavaa ! Nyt ei muuta ku lisää löylyä pesään niin näet onko mies yhtä kiinnostunut kuin sinäkin :)

Itse tein aloitteen marraskuussa erään ihanan miehen suhteen ja olemme kuukauden päästä muuttamassa yhteen ku rakkaus leimahtikin sitten todenteolla :D Onneks mä tein aloitteen ku tuo mies on monta kertaa sanonut, että tuskin olisi ujouttaan uskaltanu koskaan sitä tehdä eikä varmasti oltais tässä tilanteessa...
Miten teit aloitteen? Kerro lisää :D
No pakko tunnustaa, että olin vähän hiprakassa ja sanoin asiat ihan suoraan päin naamaa... tosin seuraavana päivänä sit laitoin viestiä, että olin tosissani ja jos hän edelleen haluaa mua tavata niin sovitaan treffit ja halushan se :)
Tavallaan meidän juttu sai alkunsa siitä et laitoin tekstarin, että hänelle on sähköpostia ja sit meilissä selitin tunteeni jne. eipä menny ku pari päivää niin tavattiin uudestaan ja koukussa ollaan :D Joskus rakkaus tulee ja lyö päähän niin kovaa, että jalat lähtee alta.

Toivon todella että otat härkää sarvista nyt niin ei tartte sitten miettiä, että jos olisit tehnyt niin tai näin. Mitään et menetä jos pakitkin saat ku tiedätpä sitten että haikailu turhaa ja voit katsella uusia tuulia :) Lupaavalta tuo juttu kyllä kuulostaa, joten anna mennä vaan :)

Ja muistakki sit kertoa täällä miten etenee ;)
Kerron varmasti meni syteen tai saveen, ainakin jotain sain aikaseksi ja ekaa kertaa elämässäni :). Ihanalta kuulostaa nämä rakkaustarinat :heart:
 
hihii..
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja hihii..:
Alkuperäinen kirjoittaja hihii..:
Ihanan kutkuttava tunne... oih :)
Mä töksäyttelin yhdelle ihanalle bussikuskille kans monenmoista asiaa.. hihii.. ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa! :D
...jatkan :)
Mä laitoin tekstarin, kun olin nimen ajan myötä saanut selville. Pelotti ja ajattelin, etten enää pääse edes bussissa kotia, kun en kehtaa enää kyytiin nousta, jos hän ei vastaakaan... Mut hän vastas... jee :D
Mies oli silloin niin ujopiimä, ettei hän ois ikinä aloitetta varmaan saanut tehtyä, joten mä tein sen. :D
Oih :heart: . Tämä mies tuntuu hieman ujo myös olevan, oikein mielenkiintoiselta vaikuttaa.

Mä en tiedä kun etunimen, ehkä parempi etten tee mitn ajattelematonta kuten yleensä :D Siis sillä jos numeron ottaisin selville..
Ujuta sit se numero jollain tapaa hänelle... kyllä hän tajuu mitä tarkoitat! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
palstan eilisillan ohjeiden mukaan ei tuosta sun toiminnasta seuraa hyvää :xmas:

tuuhan kertomaan miten juttu etenee :D ja tsemppiä matkaan :wave:
Eilisillan? :eek: What :D
ninatt sai "ohjeita" palstamammoilta,että hänen täytyy unohtaa deittinsä.. :whistle: että siitä ei hyvää seuraa..onneks aika moni meistä kuitenkin ajattelee omilla aivoillaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja e-mail:
Kirjoita vaikka lapulle sähköposti osoite, jos et puhelinnumeroa uskalla antaa. :)
Kyllä mä siis uskallan antaa numeron mutta en tiiä miten uskallan sen antaa, siis käytännössä :ashamed: Rohkea en oikein ole ellen saa jotain ahaa elämystä kuten tänään.

Jos sillä ei vaikka ole tietsikkaa, koskaan ei tiedä :). Enkä edes tiedä onko se sinkku :eek: , kutina että on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
palstan eilisillan ohjeiden mukaan ei tuosta sun toiminnasta seuraa hyvää :xmas:

tuuhan kertomaan miten juttu etenee :D ja tsemppiä matkaan :wave:
Eilisillan? :eek: What :D
ninatt sai "ohjeita" palstamammoilta,että hänen täytyy unohtaa deittinsä.. :whistle: että siitä ei hyvää seuraa..onneks aika moni meistä kuitenkin ajattelee omilla aivoillaan :D
Okeiii, hyvin mielenkiintoista :whistle: . Mä sain jo aikas hyviä vinkkejä, ei ainakaan mulle tullut (vielä) mitn ei hyvää seuraa juttua :D. Täytyy vaan rohkaistua vielä :)
 
ite viime kesänä olin kavereiden kanssa jazzeilla, mua vastaan tuli söpöin ja komein mies ikinä mitä olen elämässäni nähnyt ja olin aivan sulanutta vahaa :p Katoin sitä vaan pitkään kieli pitkällä enkä saanut silmiäni irti väkisinkään, yhtäkkiä se pysähty ja kysy että haluanko minä/ ja mun ystävät lähteä heidän kans jatkaan iltaa, noh mun kavereilla oli niin kiire mennä kattoon jotain bändiä eikä ne suostunut jäämään vaan raahas mut mukanaan. Menin niin sanattomaksi kun se mies oli siis ku bratt B. :LOL: en saanut suutani auki ja jatkoin vaan matkaa, katoin sitä miestä vielä pitkään ku kuljin pois.
Tosta on siis vuosi enkä oo vielkää unohtanut sen kasvoja.
Voi hitto mä olin vihanen itselleni ku en tehnyt mitään siinä tilanteessa, kaduttaa vielki :LOL:
Jos törmään häneen vielä joskus ni..
sanon vaan että ei koskaan voi tietää jos ei kokeile =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
ite viime kesänä olin kavereiden kanssa jazzeilla, mua vastaan tuli söpöin ja komein mies ikinä mitä olen elämässäni nähnyt ja olin aivan sulanutta vahaa :p Katoin sitä vaan pitkään kieli pitkällä enkä saanut silmiäni irti väkisinkään, yhtäkkiä se pysähty ja kysy että haluanko minä/ ja mun ystävät lähteä heidän kans jatkaan iltaa, noh mun kavereilla oli niin kiire mennä kattoon jotain bändiä eikä ne suostunut jäämään vaan raahas mut mukanaan. Menin niin sanattomaksi kun se mies oli siis ku bratt B. :LOL: en saanut suutani auki ja jatkoin vaan matkaa, katoin sitä miestä vielä pitkään ku kuljin pois.
Tosta on siis vuosi enkä oo vielkää unohtanut sen kasvoja.
Voi hitto mä olin vihanen itselleni ku en tehnyt mitään siinä tilanteessa, kaduttaa vielki :LOL:
Jos törmään häneen vielä joskus ni..
sanon vaan että ei koskaan voi tietää jos ei kokeile =)
Aivan, eli tuumasta toimeen! Kyllä mun täytyy tosissaan yrittää mut ehkä varovasti :D. Kiva tarina oli, pisti ajattelemaan jos mulle käy näin, harmitushan olisi todella iso..
 
Alkuperäinen kirjoittaja wii:
ostat seuraavaks jättipaketin kortsuja ja suklaakastiketta ja sanot että etsit illaksi seuraa :)
Niin syömään suklaakastiketta ja tekee kortsuista ilmapalloja :D, mikäs siinä. Jos kemiat pelaa yms (paljon) myöhemmin niin sitten vois suklaata ja kortsuja jotenkin muuten käyttää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Olisko sillä kaupalla nettisivut ja siel työntekijät esiteltynä? Jos vaikka sais sen kautta koko nimen tietoon?
Voi ei ole :(.
Entäs kaupan seinällä? Useinhan niillä on esitelty henkilökunta
Ai jaa :eek: , enpä ole tullut ajatelleeksi. Täytyy tarkkailla seiniä oikein kunnolla kun kauppaan menen seuraavan kerran :D
 
Kysyin ihastuksen työkaverilta tänään kaupassa että missä se mies luuraa ku ei oo näkyny töissä :D. Huomenna tulloo töihin.. Ihastuksen työkaveri rohkaisi minuu lisää! Paljoa tietoa en saanut ku kyselin jos se vois jotain tästä miehestä kertoa.. Heheheee meenkin sitten huomenna uuden tukan kanssa hurmaamaan sen ku käyn kampaajalla ;) Viimeisiä vinkkejä kehiin!! Aattelin jettä sanon suoraan että haluaisin tutustuu siihen, mitä ootte mieltä?
 

Yhteistyössä