Oikea parisuhde deittipalstoilta

Voiko oikeaa parisuhdetta löytää deittipalstoilta? Olen sinkku ja yksinäinen ja varma siitä että asialle täytyy jotakin tehdä. Olen ajatellut että deittisivustolle kirjautuminen vois auttaa asiaa, mutta mitä kokemuksia muilla on, auttaako vai pahentaako?

Kuitenkin nyt on ollut paljon juttuja että deittisivustoilla hengailu saattaa vain pahentaa yksinäisyyttä, jos homma siellä ei toimikaan. Ja paljon sitä löytyy myös täältä keskustelupalstoilta.

Muut deittailijat, oletteko löytäneet netistä miehen joka on tositarkoituksella?! MInulla biologinen kellokin jo tikittää ja haluaisin oikean miehen jonka kanssa perustaa perhe. Olen melko kiireinen, en kauheasti ehdi viettämään iltoja missään, mutta netissä voisin silloin tällöin joitain bongailla. Pelottaa vaan, että jos siellä on vaan tyyppejä jotka haluaa käyttää mua hyväksi tai en muuten vain löydä ketään sopivaa tai kukaan ei halua ottaa minuun yhteyttä. Auttakaa!
 
N28
Heissan,

Kokeileppas twoo.comia.

Itselläni on kokemusta twoosta ja löysin sieltä elämäni raakkauden.

Tunnus kerkesi olla 1kk verran ja sitten tärppäsi.

Tosin minusta oli monta kuvaa sekä koiristani, mutta miehestä ei yhtäkään.

Otin riskin ja päätin tavata.

Juttelimme twoossa. 28.03.2012, tapasimme kasvotusten 28.03.2012 (mies oli ja on maailman (mielipiteeni) komein), aloimme seurustelemaan 28.03.2012, muutimme yhteen 10.05.2012 ja menimme kihloihin 12.06.2012.

Ja en ole kertaakaan katunut.

Parisuhteessa olemme olleet 1v 11kk 12pvää, Avoliitossa 1v 10kk & Kihloissa 1v 9kk. Ja jatkuu.... :)
 
Hei ! Minä löysin mieheni deitistä, tai oikeastaan hän löysi minut 12/05, nyt olemme olleet yhdessä 8v, josta reilusti yli puolet naimisissa. Meillä oli siinä alussa pikku tauko, kun mulla oli liikaa piirittäjiä :)
 
Poikaystäväni löysi minut Findancen kommentin kautta. Juttelimme 2012 kesällä paljon kavereina, mutta kumpikaan ei koskaan uskonut että olisimme yhdessä. Mutta niin me sitten mentiin epävirallisesti yhteen elokuussa ja syyskuussa nähtiin ja mentiin virallisesti. Sitten asuttiin jonkin aikaa samassa asunnossa ja ollaan edelleenkin yhdessä. :) Tällä hetkellä oltu siis yhdessä 1v 7kk.
 
Muistatteko ajan 15v sitten? Ei varsinaisesti ollut nettiä, ts siellä ei oltu niin paljon, se ei ollut niin yleinen. Ei ollut näitä deittisivustoja. Me olemme vaimoni kanssa ihan vain kirjeenvaihtokavereita. (15v sitten kirjoteltiin vielä etanapostia) tosin minä otin heti luurin käteen ja soitin: elokuun lopussa tulee 15-v hääpäivä. :flower:
 
Laitoin profiilin sinkut.nettiin v.2003. Kirjoittelin sähköpostitse, soiteltiin parin kuukauden ajan, ennen kuin alettiin seurustella. V.2005 mentiin naimisiin ja yhä onnellisia yhdessä. Suosittelen.
 
mymosa
Suomi24, sieltä mies mut löysi, hällä ei ees ollut profiilia vaan sähköpostitse otti yhteyttä.. 4,5v yhdessä, ens vuonna naimisiin. Suosittelen myös, tietyllä huumorilla ja läpisormien katsomisella, koska kaikenlaisia yrittäjiä on.
 
Kyllä toimii, mutta terve maalaisjärki mukaan.

Oman rakkaani löysin aikanaan Suomi24, ennen kuin sivusto uudistui huonompaan suuntaan (nykyinen versio ugh).

Aikanaan tuntui tyhjässä asunnossa yksin asuminen kovin masentavalta, niinpä laitoin profiilin suomi 24 sivulle, rehellisesti kirjoittaen.

Haku kriteerini olivat aikas yksinkertaiset: pitää olla absolutisti (eli ei juo koskaan alkoholoa, koska minäkään en juo) ja tupakoida ei saa, muutoin ajattelin, että jos vaan naksahtaa tunteet kohdalleen ja rakastaa niin se on tärkeintä.

Jonkin aikaa profiilia pidettyäni ja päiviteltyäni, niin silmääni sattui profiili, jolla ei ollut edes kuvaa, maininta siitä ettei juo alkoholia ja ettei tupakoi, asuinpaikka oli tosin 400km päässä, mutta eipä sillä niin väliä.

Noh, kyseiselle tytsylle viesti, tervehdys vain ja jotain pientä, että "jos keskustelu kaveria kaipaa niin..." jotain tuohon suuntaan.

Noh, hänpä vastasi viestiini, keskusteltiin käyttäen suomi24 viesteillä/sähköpostilla ja viimeistään siinä vaiheessa, kun suomi24 sivu päivitettiin kehnoksi ja vaihdettiin gmailiin, niin silloin huomasi, että jotenkin tuntee kyseisen ihmisen tärkeäksi - tätä ennen olin jo kuvankin nähnyt ja se jo täräytti jotenkin tajunnan.

Niinpä sitten seurasi 3 treffiä, ja muutto paikkakunnalle - nyt jo varmaan 4-5 v yhdessä ja rakkaus vahvempi kuin koskaan.

Tuossa siis lyhykäidessään - mutta voin sanoa, että kun se oikea löytyy, niin kyllä sen huomaa ja kyllä hänet voi aivan hyvin löytää myös netistä, kunhan malttaa odottaa.
 
Meilläkin oli 200km välimatka. Mulla oli eräässä lehdessä 'henkilökohtaista' tai 'kirjeenvaihtoa' -ilmoitus, perinteisesti vanhat papat ilmoittelevat niin mutta siinä oli suora osoite ja maininta seurakunnan työntekijästä. 2 vkon päästä tavattiin ja se oli menoa ainakin minulla. Esikoinen täyttää 13.
 

Yhteistyössä