Oikeasti pelottavia elokuvia..onko niitä?

Juu kiitoksia, muutama vinkki tulikin..toivottavasti ei tuu (taas :LOL: ) pettymyksiä :D

Niin, siis mun mielestä elokuva ei ole pelottava jos siinä silvotaan päättömästi ihmisiä, joku kömpii varjoista kimppuun tms, leffassa pitää olla "se jokin" jonka joutuu itse hokaamaan..

Lähinnä pelottavaa elokuvaa on olleet kuudes aisti ja perhosvaikutus, eli ei mitään verellä mässäilyä, vaan ajatuksilla leikkimistä ;)
 
PahaSilmä
No toi Apocalypto oli kyllä aikas mättö. mutta sitten siinä oli myös se ennustus, jonka toteutumisesta katsoja iloitsee. :) Siinä kun nää inkkarit on ilman vaatteita, niin tulee jotenkin kovin sääli niiden puolesta.
 
traumat jäi stephen kingin se-elokuvasta :x tai ei sekään ollu pelottavapelottava leffana,mut tuli trauma klovneja kohtaan :LOL:
musta kauhuleffat ei oo pelotavia,ne on ällöjä tai tekemällä tehtyjä :ashamed:
 
vieras
sign on ollu mulle se pelottavin,meni pitkään kun en pystynyt ees mainosta katsoo tai kuuntelee telkasta ettei olis tullu paha olo.
Ja vieläkin se pelottaa mielettömästi,"terapia" mieles oon yrittänyt joskus katsoa sen uudestaan mut en pysty=(
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
salaisuus pinnan alla
tää oli järkyttävä elokuva siinä mielessä, et koko leffan ajan ajatteli et eihän nyt Indiana Jones voi olla murhaaja, ja sen takia se Harrison Fordin paljastuminen syylliseksi oli ihan hirveä järkytys :LOL: :ashamed:
kiva kun kerroit .....

 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
salaisuus pinnan alla
tää oli järkyttävä elokuva siinä mielessä, et koko leffan ajan ajatteli et eihän nyt Indiana Jones voi olla murhaaja, ja sen takia se Harrison Fordin paljastuminen syylliseksi oli ihan hirveä järkytys :LOL: :ashamed:
kiva kun kerroit .....
:ashamed: sori..harmi ku lainasit, en voi enää edes poistaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Alkuperäinen kirjoittaja niimu:
Must Hohto on ilkee leffa... =0
Kolme kertaa sen katsonut ja aina vaan pelottavin elokuva...
Pirun tylsä. Katsoin sen joskus 12 kesäsenä eikä ole toista kertaa tarvinnut tylsyttää itseäni tuolla leffalla. The Haunting tuntui jonkin verran niskakarvoissa, mutta eipä oikein ole tullut vastaan sellaista leffaa, joka olisi täysin ennalta-arvaamaton.

Ainii, nyt tuli tuosta Kingistä mieleen se Ajansyöjät (vai mikäsenyttaasen oli, jossa se lentokone lentää menneisyyteen, joka sitten katoaa ympäriltä tyhjyyteen) Langoliers englanniksi.
 
Jalopeura
eli vanha versio manaajasta saa vieläkin kananlihalle. Entäs se ootko katsonut sen Emily Rosen riivaajan? Itse en vielä ole sitä uskaltautunut katsomaan. Kaunat, Saw:t, dark waterin yms. muut on tullut tästä nykykauhusta katsottua. Tuo Hills have eyes on aika brutaalia kamaa.
 

Yhteistyössä