Oireet hiipuneet...onko toivoa..?

Pikkukakkosta odotellaan, alkuraskaus menossa rv5+5.. Plullasin vahvat plussat jo ennen oletetun kierron alkua ja olimme toiveikkaita tämän raskauden onnistumisesta..

Raskausoireina ollut hirmuinen väsymys, vatsan nippailut vaikkakin harvemmin, rinnat turposivat ja aristivat kovasti, öllötystä,....valkovuotoa ei kuitenkaan lorahdellut kuin esikoisen aikana.

Mutta...muutama päivä sitten alkanut öllötysolotila oli tänä aamuna hävinnyt kuin tuhka tuuleen, rinnat eivät ole enää niin turvonneet eivätkä ole kosketusarat ja väsymyskin tuntuu väistyneen..
...joten taasko raskaus keskeytyy..??? Alaselkää on myös jomotellut muutaman päivän..tosin ei särkenyt mutta jomotellut..


Meillä pikkukakkosta on toivottu nyt reilusti yli vuoden verran. Viime kesänä oli keskeytynyt keskenmeno jolloin raskausoireet hiipuivat myös hiljaa pois mutta vasta rv9. Alkuvuodesta oli spontaani keskenmeno.

Voiko olla toivoa vielä, voivatko raskausoireet vaihdella...voivatko raskausoireet vahvistua vaikkapa taas muutaman päivän päästä..

terveisin epätoivoinen...-taasko valosta pimeään..?..
 
Mulla tuli kakkosesta lievät oireet vasta joskus rv 8-9 paikkeilla. Väsymystä ei lainkaan, eikä rintojen aristuksesta tietoakaan, vaikka molemmista kärsin esikoisen aikaan. Kaikki voi olla vielä loistavasti, joten turha pelko pois ja luottavaisin mielin eteenpäin.
 
Itse odotan esikoista ja muistelen että mulla ei ollut plussan jälkeen (plussasin n. rv. 4-5 hujakoilla) vielä mitään oireita. Mahaa nippaili välistä esim. aivastellessa. Muut oireet tuli vasta sitten viikon parin päästä tai reilusti pidemmän ajan jälkeen, enää ei ihan muista. :) Ja mulla esim. pahoinvoinnin kanssa oli välistä ns. hyviä päiviä että ei tarvinnut oksentaa ja välistä käytiin sitten monta kertaa pöntöllä. Eli ei varmsti kannata vielä heittää lusikkaa kaivoon! Pidän peukkuja että kaikki ok. :)
 
Kiitos tsempistä!! :heart:

Täällä jännäillään nyt 6+5 menossa... Öllötysolo ilmaantui tuossa takaisin kuvioihin mutta saas nähdä kuinka on.. Näköjään oireet voivat vaihdella kuitenkin jo alkurasudessakin, toivotaan että täällä kyse on siitä eikä keskeytyneestä keskenmenosta..

Ylihuomenna on varhaisultra, en halua rasittaa tätä kehoani epäonnisella raskaustilalla vaan palata sitten normaalitilaan jos uutiset ovat surullisia. Peukut pystyyn!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toivotonko
Pokusaj Mitenkä varhaisultrassa meni? Toivottavasti kaikki oli hyvin :)

Itse kävin varhaisultrassa 7+5 ja kaikki oli hyvin. Pahaa oloa + oksentelua ja kauheeta väsymystä oli ilmassa. Nyt viikot 9+5 ja viime viikolla vielä ma-ke oksensin ja sit paha olo häipyi. Perjantaina 9+2 illalla nukkumaan mennessä oli kauhea vihlaisu alavatsassa ja nyt oon ihan tulisilla hiilillä... Jännittää onko kaikki hyvin?!? Oksentaminen on kauheaa, mutta silloin tietää, että kaikki on luultavasti hyvin... Huah, on tää odotus tosiaan odotusta : /
 
Kaikki oli hyvin, huh!!!! Ihan uusi juttu ja uskomatonta että oireet voivat alkaa voimakkaampina mutta sitten vähentyä radikaalisti ja silti kaikki on hyvin! :) En osaa kuitenkaan iloita raskaudestani kunnolla kun koko ajan on pelko persiissä että tämä onni otetaan minulta pois, huoh..

Uskon ja toivon että sinullakin Lion33 on kaikki hienosti siellä..! :heart: Mulla siis meininki hyvinkin oireetonta, ei edes hirmuista väsymystä vaan suorastaan hyvä olo.. Ehkä se vihlaisu alavatsassa oli liitoskipuja vain, ymmärrän tosi hyvin huolesi..

Tule päivittämään kuulumisiasi kun jaksat, täällä ollaan tunnelmissa mukana :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Omena85

Yhteistyössä