Oireita IVF plussanneet???

Kertoisitteko IVF hoidon jälkeen plussanneet että koska ja millaisia oireita on tullut? Onko oireita ollut jo ennen plussavastausta?

Tässä yksi piinailija hermoilee kun ei muuta tu´nnu kuin ehkä välillä pintä nippailua ja testipäivä lähenee kovaa vauhtia....
 
Mulla ei ollut esikoisesta yhtään mitään oireita missään vaiheessa, mutta toisesta tuli jo kuusi päivää siirron jälkeen huippuhyvä hajuaisti. Siis sen huomas todella hyvin. Eikä ollut mitenkään positiivinen oire. Ennen testipäivää alkoi myös huono olo. En oksentanut kertaakaan, mutta kuvotti ja koko ajan piti laittaa jotain suuhun.
Kauheen yksilöllisiä on, mutta näin minulla.
Mitään alavatsatuntemuksia en kokenut. Eikä rinnat ollu kipeet eikä lämpötilannousuja tmv. joita pidetään sellaisina tyypillisinä oireina.
 
Minulla ivf plussasta kipeät rinnat ja voimakkaita kuukautiskipumaisia kipuja alavatsassa. Jatkuvat edelleenkin (rv 6). Monella ei silti ole mitään oireita, ja jos raskaustesti tehdään verikokeella, niin oireita ei välttämättä ehdi vielä tulla.
 
Tuuve
Punktio 7.2., siirto 9.2., ja tänään verikokeesta plussa veti todella hämilleen! Minulla ei ole ollut missään vaiheessa vielä minkäänlaisia oireita, nimittäin. Yritin jopa piipittää ivf-hoitajalle epäuskoani, kun mitään en ole tuntenut. sanoi, ettei se ole ollenkaan tavatonta näin aikaisessa vaiheessa (rv siis 4, ja hcg jotain 62,3 tms.).

'Normaalikierrossa' mulla on aina ollut tosi vahvat fiilikset ja tuntemukset kierron eri vaiheista, mutta nyt ivf:ssä hormonit ovat ilmeisesti säikäyttäneet oman kehon niin pahasti, ettei mitään oireita ole ollut... Hyvä niin, mutta olo on aika epätodellinen (ja epäuskoinen).

Tuuve
 

Yhteistyössä