Oireita MPR-rokotuksesta?

vieras1
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:12 äiti kirjoitti:
Sinulle reea-ruu ja muillekin tiedoksi:rokottamattomuus ei tapa vaan rokotukset voivat pahimassa tapauksessa sen tehdä.Rokotukset tuhoavat luonnollisen immuniteetin.Lukekaa VIERA SCHEIBNERIN kirja.Myös YVES DE LATTE on kirjoittanut samasta aiheesta.www.rokotusinfo.fi löytyy tieto myös.Valitettavasti Suomen kansa on niin totaalisen peloteltu taudeilla joita ei edes ole,että vanhemmat eivät uskalla jättää rokottamatta.Pelko on pahin ase jota terveydenhuoltohenkilökunta käyttää vanhempia kohtaan.Jopa itse KTL:n rokoteosaston johtaja sanoi ettei rokotuksilla ole tuberguloosi hävinnyt vaan hygienialla.Mutta vasta 2008 ollaan luopumassa BCG:stä,koska rokotukset ovat niin suuri bisnes.Esim.kätkytkuolema johtuu rokotuksista,myös SBS-syndrooma,jonka takia viattomia vanhempia on tuomittu turhaan,näistä lisää V.S:n kirjassa.LÄhes kaikki ylähengiysteiden tulehduksista on rokotuksista johtuvia mm.korvatulehdukset ja astma.Mutta eihän rokotuksia saa syyttää mistään,Kaiken takana on raha ,kuten sanoin.
ai rokottamattomuus ei tapa?!? hah hah.
 
Terkkari, tieteellistä näyttöä on rokotusten vaarallisuudestamutta jos tutkimusta ei ole tehnyt KTL tai rokotusten valmistajat,niitä ei hyväksytä.Kaikki riippumattomat tutkimukset kumotaan valmistajien taholta tekemällä vastatutkimus.Englantilainen MPR- tutkija vaiennettiin rokotustenvalmistajien taholta uhkailemalla.Siis jos joku uskaltaa olla julkisesti eri mieltä rokotuksista,hänet vaiennetaan tehokkaasti.Onhan rokotusten valmistajilla suuret taloudellset intressit kyseessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 19:06 reea-ruu kirjoitti:
ystäväni lapsi oli kaksi päivää kävelemättä kun sai tuon rokotuksen, jalat ei vaan kantaneet ja meillä olisi kanssa edessä tuo rokotus ja kysäsin tuosta että meni jalat alta pariksi päiväksi ja on kuulemma ihan mahdollinen sivuoire :/
en ollut ennen kuullutkaan tuommosesta, mutta kaikki on näköjään mahdollista :(
tuolla ystäväni lapsella oli jalat halvaantuneet tuon kahden päivän ajan ja oli käyttänyt sairaalassa hädissään ja samaa olivat siellä sanoneet, että rokotuksen sivuoire, ei niin yleinen, mutta täysin mahdollinen ja nyt hirvittää viedä muksu piikille :(
Ihan kuin olisit mun tyttärestäni kirjoittanut. (nyt kyllä jo 12-v.). Mutta pienenä kun sai tuon rokotuksen joutui sairaalaan, koska ei pysynyt pystyssä.. otettiin paljon verikokeita ja parin päivän päästä päästiin kotiin..
Johtui siis tuosta samaisesta rokotuksesta.
Aion kyllä rokotuttaa poikaseni tuolla rokotteella. (ainakin harkitsen sitä tarkkaan, en ole vielä lukkoon lyönyt sitä..)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:12 äiti kirjoitti:
Sinulle reea-ruu ja muillekin tiedoksi:rokottamattomuus ei tapa vaan rokotukset voivat pahimassa tapauksessa sen tehdä.Rokotukset tuhoavat luonnollisen immuniteetin.Lukekaa VIERA SCHEIBNERIN kirja.Myös YVES DE LATTE on kirjoittanut samasta aiheesta.www.rokotusinfo.fi löytyy tieto myös.Valitettavasti Suomen kansa on niin totaalisen peloteltu taudeilla joita ei edes ole,että vanhemmat eivät uskalla jättää rokottamatta.Pelko on pahin ase jota terveydenhuoltohenkilökunta käyttää vanhempia kohtaan.Jopa itse KTL:n rokoteosaston johtaja sanoi ettei rokotuksilla ole tuberguloosi hävinnyt vaan hygienialla.Mutta vasta 2008 ollaan luopumassa BCG:stä,koska rokotukset ovat niin suuri bisnes.Esim.kätkytkuolema johtuu rokotuksista,myös SBS-syndrooma,jonka takia viattomia vanhempia on tuomittu turhaan,näistä lisää V.S:n kirjassa.LÄhes kaikki ylähengiysteiden tulehduksista on rokotuksista johtuvia mm.korvatulehdukset ja astma.Mutta eihän rokotuksia saa syyttää mistään,Kaiken takana on raha ,kuten sanoin.
Kyllä minä olen viemässä lapseni rokotettavaksi ja tähän asti saanut joka ikisen rokotuksen mitä pitääkin, kunhan vaan sanoin että hirvittää tuo rokotus, jos siitä on tilapäinen jalkojen ns.halvaus sivuoireena, mutta jos joku äiti ei vie lastaan rokotettavaksi se mun mielestä hänen oma asiansa enkä siitä ketään tuomitse, jokaisella on valinnan vapaus :)
 

Yhteistyössä