Oisko kellään...

sammakkoprinsessa
jaahas.. täytyy kysyä kanssa ukolta. kiinnostusta tuntuis muuten olevan.. montakohan tuntia kyseistä laitetta on käytettty?
se lamppu meinaan maksaa aikaslailla ja noin kerran vuuodessa normikäytöllä sen joutuu uusimaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sammakkoprinsessa:
jaahas.. täytyy kysyä kanssa ukolta. kiinnostusta tuntuis muuten olevan.. montakohan tuntia kyseistä laitetta on käytettty?
se lamppu meinaan maksaa aikaslailla ja noin kerran vuuodessa normikäytöllä sen joutuu uusimaan...
tutun kautta saa uuden lampun 200e:lla kun normaalisti maksaa 500e
meillä on ollu 3vuotta toi eikä oo ku yhen kerran jouduttu vaihtaa lamppu..

ja täs on viel sellanen ns. takuu et jos lamppu menee kk sisällä ni saa ilmaseks uuden.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma86:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis teillä ollu se 3 vuotta, mutta silti se on vaan 1-2v vanha? tuota.
noi mitä mä myyn... on 1-2 vuotta vanhoja... meillä on ollu tollanen 3 vuotta..
luetunymmärtäminen on vähän hakusessa nyt..
mullako luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? jos sä myyt täällä jotain laitetta ja kirjoitat: meillä on ollu 3vuotta toi eikä oo ku yhen kerran jouduttu vaihtaa lamppu..

mä ainakin LUETTUANI YMMÄRSIN. että TOI tarkoittaa, että omaanne myyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma86:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis teillä ollu se 3 vuotta, mutta silti se on vaan 1-2v vanha? tuota.
noi mitä mä myyn... on 1-2 vuotta vanhoja... meillä on ollu tollanen 3 vuotta..
luetunymmärtäminen on vähän hakusessa nyt..
mullako luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? jos sä myyt täällä jotain laitetta ja kirjoitat: meillä on ollu 3vuotta toi eikä oo ku yhen kerran jouduttu vaihtaa lamppu..

mä ainakin LUETTUANI YMMÄRSIN. että TOI tarkoittaa, että omaanne myyt...
joku täällä sano että kerran vuodessa joutuis lampun vaihtaa ni sanoin että meillä on ollu 3vuotta tollanen ja yhen kerran on lamppu vaihdettu.. kas kummaa ku muut ymmärsi..
 
öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja mamma86:
mut ne jotka on kiinnostuneita niin laittakaa yytä :)
kuka uskaltaa ostaa tuntemattomalta jotain laitteita joista ei löydy edes kuitteja? ja niitä kun on vielä useita myytävänä... herää kysymys mistä ne on nyysitty... ja edullisesti hintaan 300 eukkoo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma86:
mut ne jotka on kiinnostuneita niin laittakaa yytä :)
kuka uskaltaa ostaa tuntemattomalta jotain laitteita joista ei löydy edes kuitteja? ja niitä kun on vielä useita myytävänä... herää kysymys mistä ne on nyysitty... ja edullisesti hintaan 300 eukkoo...
ollaan myyty niitä jo 7kpl
ei sun tarviikkaan ostaa...
 

Yhteistyössä