Oksennuskammoinen, ahdistaa...

Meidän esikoisella 9kk oli vissiin viime viikonloppuna ensimmäinen oksennustautinsa, sanaa vissiin käytän siksi etten ole ihan varma oliko se sitä. Hänellä ei ollut mitään muuta oireita kun, että oksensi rajusti yhden kerran. Oksensi kylläkin maatessaan selällään ja meinas tukehtua siihen... ihan hirveetä nähdä oman lapsensa melkein sinertävänä :( No onneks siinä ei nyt kuitenkaan käynyt mitenkään, mut kamala kokemus oli...
Nyt mulle vaan on jäänyt hirveä kammo asiasta, pelkään laittaa häntä nukkumaan koska ajattelen et mitä jos hän taas oksentaa... tiedän, että olen varmaan jonkun mielestä ihan naurettava mutta mulle tämä ei ole mikään naurun asia. Oon ollut hirveän ahdistunut asiasta, en tiedä miten pääsen tästä eteenpäin.
Miten te ootte selvinneet siitä kun lapset sairastaa? Vai onko edes kukaan muu kuin minä oksennuskammoinen?
Niin ja minuun iski tosi raju oksennustauti pari päivää sen jälkeen, että sitä se varmaan oli sitten pojallakin.
en tiedä miten jaksan... :/
 
:wave: En tiedä olenko samalla tavalla oksennuskammoinen kun sinä, mutta minulla on jonkilainen oksennus "fobia"...
Jos saisi jonkun rokotteen jolla välttäisi oksennustaudin niin kylläpä sellaisen meille ottaisin!!!
 

Yhteistyössä