OKT-asujat, mitä teillä pihalla lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja tuore asukki
  • Ensimmäinen viesti
Piika-äiti
Puita, kiviä, hiekkalaatikko leluineen, keinu, riippukeinu, iso kuorma-auto ja polkutraktori, paljon erilaisia palloja, kukkia, ketunleipiä, ahomansikoita, kasvimökki, vesimittari ja monta pientä sankoa, joissa sadevettä.

Ja nyt on myös kahden neliön aitaus. Tosin aitauksessa on vain yksi pieni muovilehmä, mutta pojan oli pakko saada tehdä aita...

Näillä 1 v 10 kk leikkii kauan.
 
Wursti Makkaravarvas
Hiekkalaatikko, keinuteline sekä omenapuussa roikkuva keinu, riippukeinu ja puussa roikkuva maja/teltta, tulossa on vielä tänä kesänä heinäseipäistä kotasysteemi :D
 
emäntä ja kuus lasta
leikkimökki (iso) Lappsetin liukumäkitorni, keinuja hiekkalaatikko, metsäkulmauksessa maja, narutikkaat, isoo piha pelejä ja juoksuleikkejä varten, niin ja tietenkin polupyörät, -tarktorit ym härpättehet (ei moottori/akkukäyttöiset)..
 
Wursti Makkaravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Lilla2009-:
Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
Hiekkalaatikko, keinuteline sekä omenapuussa roikkuva keinu, riippukeinu ja puussa roikkuva maja/teltta, tulossa on vielä tänä kesänä heinäseipäistä kotasysteemi :D
onks se vielä sellainen lauta keinu jos roikkuu omenapuussa :heart:
Juu :D
 
narikka83
hiekkalaatikko, keinu, merirosvolaiva -> vanha soutuvene johon on tehty ruori,masto, lyhyet airot, penkki. erittäin suosittu!! leikkimökki on tulossa ( maja) uima allas kesällä on myös pihalla.
 
Wursti Makkaravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
hiekkalaatikko, keinu, merirosvolaiva -> vanha soutuvene johon on tehty ruori,masto, lyhyet airot, penkki. erittäin suosittu!! leikkimökki on tulossa ( maja) uima allas kesällä on myös pihalla.
Vau, on varmaan hieno..*alkaa suunniteleen miehen ylipuhumista taas yhteen "hulluuteen"* :D
 
minä vain
leikkimökki,hiekkalaatikko,pari keinua,riippumatto,kiipeilyteline jossa liukumäki,alhaalla maja ja ylhäällä voi leikkiä laivaa...

leluja roima määrä: 4 traktoria,iso kasa hiekkaleluja,plaston mopoja,nuken rattaat,potkulauta,trapetsi,liaani,palloja,lentopalloverkko,kotileikkejä varten ulkokeittiö astioineen ja pesupaikkoineen,mäkiauto,krokettipeli,sulispelit,....
mitähän vielä..... :)

niin tosin olen pph ja omia lapsia löytyy 12v ja 5v meidän piha on pieni muotoinen leikkikenttä :) jostain syystä meidän pihalle kokoontuu porukkaa leikkimään :D :D
 
minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
leikkimökki,hiekkalaatikko,pari keinua,riippumatto,kiipeilyteline jossa liukumäki,alhaalla maja ja ylhäällä voi leikkiä laivaa...

leluja roima määrä: 4 traktoria,iso kasa hiekkaleluja,plaston mopoja,nuken rattaat,potkulauta,trapetsi,liaani,palloja,lentopalloverkko,kotileikkejä varten ulkokeittiö astioineen ja pesupaikkoineen,mäkiauto,krokettipeli,sulispelit,....
mitähän vielä..... :)

niin tosin olen pph ja omia lapsia löytyy 12v ja 5v meidän piha on pieni muotoinen leikkikenttä :) jostain syystä meidän pihalle kokoontuu porukkaa leikkimään :D :D
trampoliini unohtui....

 
"vieras"
Tuntuupa omakin lapsuus yhtäkkiä köyhältä kun omassa pihassa ei ollut mitään.Oli pakko lähteä 25metrin päähän yleiselle leikkikentälle peuhamaan jos tykkäsi tai joskus jopa 200metrin päässä olevalle toiselle leikkikentälle..Omilla lapsilla on hiekkalaatikko pihalla.Keinut ja kiipeilytelineet löytyy 25metrin päästä leikkikentältä..
 
Kermakakku
Saniaismetsä, tattarimetsä, taikametsä, pähkinälehto, metsämansikoita, mustikoita, vattuja, yksi puolukkamätäs, hedelmäpuita, kanttarelli-, kärpässieni- ja karvarouskuesiintymiä, hedelmä- ja marjapensaita. Nurmikkoa, heinikkoa, keväällä vesilammikko juhannukseen saakka, tramppa, liukumäki, suuri kivi, keinu autokatoksessa, hiekkakasa.
 

Yhteistyössä