Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etkö voisi hakea lohtua jostain muualta (harrastus, ihmiset) kuin alkoholista? voisitko vaikka aloitta urheilemaan?
No, terapiassa ravaan. Siitä ei vaan vielä ainenkaan apua ole.. Tuskin tulee olemaankaan
Ei varmaan tuolla asenteella. Haluatko edes parantua? Miltä tuntuu, kun oma lapsesi joutuu elämään lasisen lapsuuden? Oletko valmist ottamaan lapsen katkeruuden vastaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
etkö voisi hakea lohtua jostain muualta (harrastus, ihmiset) kuin alkoholista? voisitko vaikka aloitta urheilemaan?
No, terapiassa ravaan. Siitä ei vaan vielä ainenkaan apua ole.. Tuskin tulee olemaankaan
Ei varmaan tuolla asenteella. Haluatko edes parantua? Miltä tuntuu, kun oma lapsesi joutuu elämään lasisen lapsuuden? Oletko valmist ottamaan lapsen katkeruuden vastaan?
No, tässä on 15 vuotta ootettu sitä ihmettä, et jostain Terapiasta/lääkityksestä olis apua, joten ei ihme jos usko loppuu

Toivotaan,ettei lapsesta tule katkeraa.
 
ira
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja ira:
Mikset muuta maahan jossa alkoholia ei saa?
Niin, kyllähän se on jokaisen unelma asua Saudi-Arabiassa tai Jemenissä.
Tai Sudanissa tai Iranissa. Oikeesti: Sudan ja Jemen on ihania maita (olen asunut kummassakin), Iran on myös hyvin helppo maa asua, mutta Saudeihin ei minua saisi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Kuka mies jaksaa katsella alkkisnaista
Minun mies :heart:
Mahtaa olla melkoinen mies, kun ei saa naistaan kuriin.
Saa se miut sen verran kuriin kun tarttee ;)
Eli samalainen alkoholisti kuin sinäkin.
Eipäs oo
 
hmm..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laiminlyötkö lastasi? Näkeekö lapsesi sinut humalassa? Oliko lapsesi sekoiluvahinko?
Minuu ei helposti humalaan saa, joten ei nää
Lapsi oli vahinko,mut ei johtunut sekoilusta. Tai sekotin varmat päivät :LOL:
Koetko olevasi humalassa jos alkoholia on veressäsi 1,5 promillea?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No, tässä on 15 vuotta ootettu sitä ihmettä, et jostain Terapiasta/lääkityksestä olis apua, joten ei ihme jos usko loppuu

Toivotaan,ettei lapsesta tule katkeraa.

Kuule, se parantuminen lähtee sinusta itsestäsi. Terapiassa saat välineitä, mutta itse se työ on tehtävä.
Ja tiedät kyllä varmasti itsekin että pilaat lapsesi elämän.
 
Sara
Onko sulla huono omatunto lapsesi takia?
Mulla on alkoholisti-isä ja mä oon nyt varsinkin omien lasten myötä alkanut ihmettelemään ja olemaan vihainenkin siitä, että miten ihmeessä jollekin voi olla viina tärkempi kuin perhe? Kerro sinä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
En kysy millaan pahalla sitten . Olitko kumminkin raskausaikana juomatta, alkoiko tissuttelu sitten vasta myohemmin?
Olin raskausajan juomatta. Miä oon alkanu juomaan/tissuttelemaan jo 16 vuotta sitten (herraisä, miten kauan aikaa siitä jo on ). Välillä menee paremmin, välillä huonommin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Mahtaako myös poikasi olla sitä mieltä, että äitiä ei humalassa näe? Harvemmin itse tiedostaa humalaansa siinä vaiheessa kun lapsi jo vaistoaa.
Vaikea sanoa. Kun ei osaa vielä kertoa, tai edes "ymmärrä", mitä humala on
 

Yhteistyössä