Olen keskellä ei mitään, yksin

  • Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei mitenkään mahdoton tilanne, mutta AP:lle ja muillekin: puhelimella voi selvittää gps:n avulla sijaintinsa. Monilla operaattoreilla tällainen palvelu ja muistaakseni jollain muillakin firmoilla.. Paikannuspalvelu siis.
 
ap
¨Täällä taas.. mies tuli vastaan, otti mut kyytiin. Oli jotenkin erilainen kuin sillon kun tultiin tänne. Kireämpi. Huusi mulle että oon jättänyt mökin tyhjilleen ja lukitsematta. Väitti että oon vainoharhainen kun lähdin yksin harhaileen tuonne teille. On nyt pihalla sytyttämässä grilliä ja pihasaunaa. Tulin sisälle "hakemaan lisää vaatetta".
Mua pelottaa entistä enemmän nyt, kun mies on täällä ja on jotenkin kireän oloinen. Ei sanonut mitään syytä miks oli noin kauan poissa. Mä meinasin..
mies tulee sisälle, pakko lopettaa.
 
vieras
Jos provo, niin ei voi mitään.

Mutta yritän silti aina vastata asiallisesti, eihän sitä koskaan tiedä jos onkin totta.

http://www.112.fi/index.php?pageName=koordinaatti

tuolta voit selvittää koordinaattisi.
 
PsychoKiller
Täähän on ihan kuin joku c-luokan kauhuleffa!

(Paitsi että teitä kuuluisi olla siellä kuusi high school -nuorukaista. Eka tapetaan kaks poikaa, sit kaks tytsiä ja ihan lopuksi ku luulee sen kivoimman parin selviävä, niin kuolee se vikakin poika ja vaan yks tyttö selviää.)
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Täähän on ihan kuin joku c-luokan kauhuleffa!

(Paitsi että teitä kuuluisi olla siellä kuusi high school -nuorukaista. Eka tapetaan kaks poikaa, sit kaks tytsiä ja ihan lopuksi ku luulee sen kivoimman parin selviävä, niin kuolee se vikakin poika ja vaan yks tyttö selviää.)
Niin, tai sitten se vika poika onkin tappaja...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos provo, niin ei voi mitään.

Mutta yritän silti aina vastata asiallisesti, eihän sitä koskaan tiedä jos onkin totta.

http://www.112.fi/index.php?pageName=koordinaatti

tuolta voit selvittää koordinaattisi.
Tää sivusto on varmaan ap:lta blokattu.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
¨Täällä taas.. mies tuli vastaan, otti mut kyytiin. Oli jotenkin erilainen kuin sillon kun tultiin tänne. Kireämpi. Huusi mulle että oon jättänyt mökin tyhjilleen ja lukitsematta. Väitti että oon vainoharhainen kun lähdin yksin harhaileen tuonne teille. On nyt pihalla sytyttämässä grilliä ja pihasaunaa. Tulin sisälle "hakemaan lisää vaatetta".
Mua pelottaa entistä enemmän nyt, kun mies on täällä ja on jotenkin kireän oloinen. Ei sanonut mitään syytä miks oli noin kauan poissa. Mä meinasin..
mies tulee sisälle, pakko lopettaa.
Okei. :D Aika paskan heitit nyt. Mutta aion seurata loppuun asti. Pahasti jo kompuroit ja pistät niin pårvyyta, että korvat heiluu ja tyrä laulaa hoosiannaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos provo, niin ei voi mitään.

Mutta yritän silti aina vastata asiallisesti, eihän sitä koskaan tiedä jos onkin totta.

http://www.112.fi/index.php?pageName=koordinaatti

tuolta voit selvittää koordinaattisi.
Tää sivusto on varmaan ap:lta blokattu.
Niin on. Se nyksä on suunnitellu ennalta tänkin.
 

Yhteistyössä