Olen keskellä ei mitään, yksin

  • Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hei ap mulla on sun sijaintisi, voinko auttaa? =)
PELASTA SE!!!

:D
Eiku... ei tarvii enää!!! Se mies muuttuikin takaisin ihanaksi tyypiksi.. Ei ookkaan enää yhtään pelottava. Ja nyt löytyi laturikin ja koneestakin pääsee taas feissariin ja hotmailliin ja kaikki onkin taas tosi hyvin. Kiitos vain tarjouksesta Jätkä!

:LOL: :LOL:
Siellä olikin miehellä toooooosi romanttinen yllätys ja kesti kauan kun mies ei löytäny just sitä ap:n mainitsemaan lempiviiniä niin haki sitä kaverin viinikellarista 200 km päästä. Aaah ja voih kun sit oltiin söpöjä ja romanttisia jne.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja hepzutin:
Tuskin enää AP vastailee yhtään mitään. Voimme siis itse keksiä jatkon tuohon ja pääsemme rauhallisin mielin nukkumaan. Hyvä tarina, ei siinä mitään. Tuosta voisi vaikka pokkarin tehdä :D
Oli synkkä ja myrskyinen yö...
 
vieras
lol kusin housuun tos kohtaa ku ap joutu menee ku mies tuli sisälle, mahtaakohan ap olla enää hengissä ja mitä jos tää sama mies on joku naistenraiskaaja ja on sama henkilö joka on vastuussa ulvilan surmista???? pelottaa nyt niin vitusti
 
hsl
Täähän voittaa jo TV:n...
Katotaa niin ap on huomenna laittamassa jo juttuja raskausajastaa, esikoisesta ja raskauden yrittämisestä, asuu joko Lapissa, Lappeenrannassa tai Etelä-Suomessa ja kyselee talojuttuja niihin liittyen.
Ihan ihme ihminen, joku jolla enemmän kokemusta kuka tuon nimimerkin takana on niin vois mielenkiinnosta infota vähän...????
 
up up
Joko tästä on käsikirjoitettu CSI-jakso?
Eksyikö ap mökkitielle??
Karauttiko se unelmien prinssi takaisin mökille grillimakkaran ja mäyräkoiran kanssa?
Vai eikö ap:llä runosuoni enää syki?
 

Yhteistyössä