Olen koukussa seksiin

  • Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
Johtuukohan hormonesta vai elämäntilanteesta, kun himot hyrräävät koko ajan, enkä meinaa saada tarpeekseni seksistä. Lapset eivä enää ole ihan pieniä, joten aikaa alkaa olemaan taas itsellenikin. Vapaa-ajan lisääntyessä on samaa vauhtia kasvanut myös halukkuuteni.

Minulla on jo useampi rakastaja ja silti etsin chatti-palstoilta vielä lisää miehiä. Joukkoon mahtuu laidasta laitaan sekä nuoria että vanhempia uroita. Hyvää ulkomuotoa edellytän. Itse olen yli nelikymppinen. Meneeköhän tämä jossakin vaiheessa ohi? Onko muilla ollut vastaavaa 'heräämistä' seksiin?
 
romeo
Näin miehenä on pakko tunnustaa, että sinunlaisiasi on todella paljon. Minulla on 3-5 eri naista joka viikko, jokainen aviossa ja vailla seksiä. Aviossa olevissa on se hyvä puoli, ettei tarvitse käyttää ehkäisyä. Tästä syystä vältän sinkkuja viimeisieen saakka.
 
aapee.
[QUOTE="jepulis";30239658]On tunnettu tosiasia että nelikymppiset naiset ovat munahaukkoja.[/QUOTE]

Allekirjoitan tämän munahaukkamaisuuden kohdallani täysin. Enpä olisi uskonut olevani tällaisessa tilanteessa vielä kolme vuotta sitten, jolloin olin elänyt yli neljä vuotta selibaatissa.
 
aapee.
Näin miehenä on pakko tunnustaa, että sinunlaisiasi on todella paljon. Minulla on 3-5 eri naista joka viikko, jokainen aviossa ja vailla seksiä. Aviossa olevissa on se hyvä puoli, ettei tarvitse käyttää ehkäisyä. Tästä syystä vältän sinkkuja viimeisieen saakka.
Ehkäisyä ei tarvitse, mutta hyvä olisi silti taudeilta suojautua. Tiedän että osa minunkin rakastajistani (vaikka onkin varattuja) seikkailee mielellään ja vieläpä ilman kumia.
 
Mulla se menee aalloissa selkeästi kuukautiskierron mukaan, mutta onneksi on oma mies jota voi hyödyntää aivan tarpeeksi aina kun on se aika :) Ja vaihtelu virkistää, jos on oman miehen kanssa tylsää: sen oman miehen voi viedä uusiin paikkoihin ;) Tekee hyvää parisuhteelle. Olen huomannut tämän kanssa lisääntyneen tässä 40 nurkilla, edellinen "seksipiikki" oli silloin joskus nuorena reiluna parikymppisenä. Pikkulapset vei voimat tuossa välissä.
 

Yhteistyössä