Olen laihtunut 20 kiloa!

Blogista löytyy ennen ja jälkeen kuvat...jälkeen-kuvat otettiin pari viikkoa sitten, kun painoin 66,7 kg. Seuraavat kuvat otan varmaan siellä 60-62 kilon tuntumassa :)

Syksy on hyvä hetki aloittaa...silloin on riittävästi aikaa seuraavaan kesään ja itsensä rantakuntoon saattamiseksi :D
Kiitos "synninpäästöstä"! :D Näin mäkin ajattelen ja syksy on muutenkin parasta aikaa vuoedesta, joten silloin jaksaa sit uurastaa tän painon kanssa.

Menenpä kurkkaamaan kuvat!

Muoks. Kuvat katsottu. Mieletön muutos! Olet mun mielestä jo tavoitekuvan saavuttanut, sillä olet mun silmään timmimpi näissä uusissa kuvissa. Varmaan liikunnan ansiota?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos "synninpäästöstä"! :D Näin mäkin ajattelen ja syksy on muutenkin parasta aikaa vuoedesta, joten silloin jaksaa sit uurastaa tän painon kanssa.

Menenpä kurkkaamaan kuvat!
No siitä parhaasta vuodenajasta olen kyllä eri mieltä. Mun oli helppo dietata syksyllä, koska diettaaminen oli kurjaa, mutta kun kaikki muukin oli kurjaa (pimeys, aina sataa vettä, tuulee kovin) niin se meni siinä samassa kurjuudessa :D

Sitten tuli kylmä ja liukas talvi ja nyt on kevät...nyt kaikki on niin kaunista ja kaikki on paljon paremmin. Peilikuvakin :D

Ja kaikki sanoo ihan samaa niiden kuvien osalta. Liikunnan piikkiin laitan...muutakaan en keksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: nöppönen
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25929273:
tällä palstalla se toisen ilo pitää kyllä tappaa konstilla millä tahansa
Samaa mieltä! Toinen iloitsee mahtavasta saavutuksestaan. Kai jokainen nyt sen tietää että se on haastavaa pitää se paino missä on mutta en epäile etteikö Chefiltä onnistuisi!
 
-18 kg täällä
Samaa mieltä! Toinen iloitsee mahtavasta saavutuksestaan. Kai jokainen nyt sen tietää että se on haastavaa pitää se paino missä on mutta en epäile etteikö Chefiltä onnistuisi!
No en mä ainakaan tiennyt tai osannut ajatella että 18 kg kevyempänä se ruokamäärä pitää tosiaan olla pysyvästi pienempi ja jos ei pääse hetkeen liikkuun, se näkyy heti. Liikunnalla saa kuitenkin niin paljon kulutettua kun käy jumpassa ja salilla monta kertaa viikossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -18 kg täällä;25930779:
No en mä ainakaan tiennyt tai osannut ajatella että 18 kg kevyempänä se ruokamäärä pitää tosiaan olla pysyvästi pienempi ja jos ei pääse hetkeen liikkuun, se näkyy heti. Liikunnalla saa kuitenkin niin paljon kulutettua kun käy jumpassa ja salilla monta kertaa viikossa.
Lähtökohtia on tosiaan monia. Mä olen ollut ennen tätä lihomista normaalipainoinen ihan aina ja mulla on siitä muistikuvaa, että paljonko sai syödä. Ja onhan tässä tullut nyt jo kuukausitolkulla opeteltua sitä ruokamäärää minkä masu vetää jotta laihtuu. Hiukan kun lisää, niin laihtuminen loppuu. Jollei lopu, lisätään vielä lisää. Ja jos paino lähteekin nousuun, niin sitten syödään vähän vähemmän.

Mä luulen, että se säännöllinen painontarkkailu jatkossakin on tässäkohtaa avain onneen :)
 
-18 kg täällä
Joo siis mä tarkkailen painoani yhä jatkuvasti vaikka olen tosiaan pari vuotta tässä samassa keikkunut. Käyn vaa'alla viikottain ja jos näyttää noususuuntaa, teen ruokavaliotarkistuksen. Toki terveelliset ruokailutottumukset jäi pysyviksi koska olotila ylipäänsä on parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -18 kg täällä;25930929:
Joo siis mä tarkkailen painoani yhä jatkuvasti vaikka olen tosiaan pari vuotta tässä samassa keikkunut. Käyn vaa'alla viikottain ja jos näyttää noususuuntaa, teen ruokavaliotarkistuksen. Toki terveelliset ruokailutottumukset jäi pysyviksi koska olotila ylipäänsä on parempi.
Tällaista olin omallekin kohdalleni suunnitellut :)
 

Yhteistyössä