Olen menossa tänään Papa- kokeeseen, jännittää!!!!

Mua silloin pari vuotta sitten sattui se niin helvetisti, että nyt mua jännittää. Se kyllä otettiin pari kuukautta synnytyksen jälkeen, että sanokaa mulle sen kivun johtuvan siintä??? Mun on pakko mennä otattamaan se, että saan e- pillerit. Ja siintä tuli mieleen, miten toimin, että saan ne pillerit tuon papa- kokeen jälkeen?
 
Mä kävin eilen, kyllä sattui : /

Puoli vuotta synnytyksestä vasta aikaisintaan kuulemma kannattaa ottaa.. Liian pian synnytyksen jälkeen otettu koe voi antaa virheellistä tietoa, sanoi mulle lääkäri.
 
Kiva kun munkin pitäis käydä ottamassa se tässä ennen menkkoja ja vielä labrassa eikä lääkärillä niin enpä ole osannut pelätä sitä kunnes nyt parina päivänä oon lueskellut täältä kauhu juttuja..

Nyt pelkään sitä papaa melkein enemmän kuin itse kierukan asennusta :D Kiitti vaan :D
 
mm
Riippuu todella paljon kokeen ottajasta ja ottotavasta. Terveyskeskuksessa ronski hoitaja kerran oikein raaputti sitä näytettä, tuntui tietty tosi kamalalta ja se näyte oli vielä jotenkin puutteellinen eli raaputuksesta ja kaivelusta huolimatta se ei ollut saanut oikein otettua!

No nyt viimeksi kun gynekologi otti niin hän penslasi sellaisella viuhkan näköisellä enkä tuntenut yhtään mitään. Eli ottotapa varmaan vaikuttaa aika paljon.
 
Mua silloin pari vuotta sitten sattui se niin helvetisti, että nyt mua jännittää. Se kyllä otettiin pari kuukautta synnytyksen jälkeen, että sanokaa mulle sen kivun johtuvan siintä??? Mun on pakko mennä otattamaan se, että saan e- pillerit. Ja siintä tuli mieleen, miten toimin, että saan ne pillerit tuon papa- kokeen jälkeen?
Mulla ekakerta oli hirveä, seuraava jo aivan siedettävä. Ei se sullakaan yhtään välttämättä satu tälläkertaa.
 
"huoh"
Yleensä naiset ovat kovakouraisempia kuin miehet ja yleensä näitä kokeita ottaa naiset.
Yksi ainut helläkätinen on vuosien varrella sattunut eteeni ja toivon, että tämä sama nainen ottaa jatkossakin.
 

Yhteistyössä