Olen monesti ajatellut aloittaa keskustelun mutta...

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
uskon että kaikki huutaa provoksi.
Mutta totuus on tarua ihmeellisempää.
Tapasin mieheni tosi nuorena (sori jos on sekavaa, oon kännissä vähän..)
Menneisyyteeni kuului aikas lailla sekoilua, paljon miehiä ja yhen illan juttuja. Haukkukaa pois, mut mä olen poikkeukselisen kaunis ja saanut aina huomiota miehiltä.

Menin naimisiin, lapsia tuli kaksi. Lopetin juomisen joksikin aikaa, koska mun baariin meno oli aina riski: miehet on mun kimpussa ja uskollisuus vaikeaa.

Sit kuitenkin kun lapset oli isompia, aloin kulkea baareissa. Tapasin erään miehen jonka kanssa aloin suhteeseen. Tavattiin monta kertaa ja asia pysyi salassa mieheltäni. Kunnes eräänä iltana ollessani tämän toisen miehen kanssa, soitin miehelleni ja kerroin kaiken.

Tästä alkoi maanpäällinen helvetti. Mieheni rukoili polvillaan mua jättämään toinen mies ja jatkamaan kanssaan, En pystyny. Edes lasten takia. Monen monituisena iltana lähdin toisen miehen luo jättäen aviomieheni lasten kanssa kotiin. Mieheni tiesi minne menen ja mitä teen. Meillä oli omakotitalo, ja kummallakin hyvät ammatit. Mutta toinen mies vei voiton..

Loppuaikoina aviomieheni nöyrtyi siihenkin, että toinen mies tuli kotiimme viettämään iltaa. Menimme makuuhuoneeseemme, jossa rakastelin toisen miehen kanssa, aviovuoteessani. Tulin sieltä posket hehkuen ja menimme yhdessä tupakalle. Aviomieheni kysyi, että enkö voisi jatkaa hänen kanssaan..sanoin: en. Mikä aisankanattaja!

Nykyään elän suhteessa tämän uuden miehen kanssa. Moni toivoo meille varmaan epäonnea, en ihmettele sitä.

Kuinka SINÄ reagoisit tähän? TOivoisitko, että mulle/meille käy huonosti? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
 
vieras
En toivo kenellekään pahaa, mutta kyllä ilkeästi miehellesi teit. Ei mulla olis pokkaa kohdella miestä noin pahasti. Sinunlaisiasi naisia mun on erittäin vaikea ymmärtää. Mutta elämässä tapahtuu hulluja juttuja.
 
Ei olisi tarvinnut olla semmoinen täys kusipää lasten isää kohtaan.
Kehtasitkin viedä sen nenän edessä tapailukaverisi yhteiseen kotiinne ja vielä sänkyynkin..
Noin ilkeä, välinpitämätön, koppava.. mä olisin varmaan käynyt käsiksi, jos mun kotiin mieheni alkaisi tulla jonkun heilan kanssa panemaan, ei helvetti, ei olisi mennyt sitten mitenkään läpi.
 
ap
Anteeks pieni tauko, piti syöttää vauva. Niin, meillä on tän uuden kans iltatähti, pieni tyttö. Todellakin tiiän että toimin ja tein väärin eksää kohtaan. Joka kaikenlisäks oli moitteeton ja kiltti kaveri. Minä se taidan olla tunnevammanen.

Mutta te ette tiiä mitä se on kun on oikeasti todella kaunis ja miehet pyörii perässä. Tai kai nyt joku tietää, en mä ny niin ainutlaatunen usko olevani. Mulla on huono itsetunto huonon ja vaikean lapsuuden tähden ja sitä kai olen aina kauneuteni tähden koittanu pönkittää.

Mun kaksi tytärtä tästä ekasta avioliitosta ovat myös kauniita, pelkään heidän puolestaan..Ja tää vauva, myös tyttö..olen jo nyt saanut vierailtakin ihmisiltä kaupoissa ym kuulla, kuinka valtavan kaunis hän on. Kuinka opettaa heitä olemaan käyttämättä sitä hyväkseen..

Olen onnellinen tässä uudessa suhteessani, mutta pelkään karman lakia.. teinhän todella väärin tätä ensimmäistä miestäni kohtaan.
 
vieras
No jos sen ulkonäön antaa nousta päähän, ja sitten käyttäytyy kuin kusipää sen mukaan. Ressukka taidat olla sinä ap. Kyllä se niin taitaa olla, että se minkä pistää kiertämään voi saada takaisinkin. Minkälaisen kuvan naisesta ja aikuisten suhteista annat tytöillesi, kuinka tärkeäksi koet oman ja heidän ulkonäkönsä. Näköjään se on sulle tärkeä, ja olet sitä käyttänyt hyväksesi (ainakin seksiä saadaksesi), joten mikseivät hekin sitten kun äitikin. En tiedä, kun en sinua tunne. Et ole tietysti ainoa syntinen maailmassa, mutta henkisesti olet vähän vajaa. Mietin olikohan tää uusi mieskin suhteessa kun hänet iskit?? Voi että... sotkua olet jättänyt perääs tyttö.
 
ap
Lapset on siis mulla. Mun on itsenikin oikeesti vaikea käsittää kuinka pystyin olla niin julma. Ja näitä tapauksia ja esimerkkejä on niin paljon! Esim. pyysin aviomiestäni poistumaan kodistamme että saisin olla uuden miehen kans rauhassa..jossain vaiheessa iltaa yllätin aviomieheni kurkkimasta ikkunasta mitä puuhaamme..kuitenkin talo on hänen ja se oli hänen unelmansa: yhteinen omakotitalo mun kanssa... :(
 
ap
Ei ollut suhteessa tää uus mies.. mutta.. hän oli mun kaverin mies, juuri olivat eronneet. Kaveri kyllä sanoi että hänen mielestä ok meijän suhde, häntä ei haittaa. Varsinainen draama..kuten alussa kirjoitin: totuus on tarua ihmeellisempää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeks pieni tauko, piti syöttää vauva. Niin, meillä on tän uuden kans iltatähti, pieni tyttö. Todellakin tiiän että toimin ja tein väärin eksää kohtaan. Joka kaikenlisäks oli moitteeton ja kiltti kaveri. Minä se taidan olla tunnevammanen.

Mutta te ette tiiä mitä se on kun on oikeasti todella kaunis ja miehet pyörii perässä. Tai kai nyt joku tietää, en mä ny niin ainutlaatunen usko olevani. Mulla on huono itsetunto huonon ja vaikean lapsuuden tähden ja sitä kai olen aina kauneuteni tähden koittanu pönkittää.

Mun kaksi tytärtä tästä ekasta avioliitosta ovat myös kauniita, pelkään heidän puolestaan..Ja tää vauva, myös tyttö..olen jo nyt saanut vierailtakin ihmisiltä kaupoissa ym kuulla, kuinka valtavan kaunis hän on. Kuinka opettaa heitä olemaan käyttämättä sitä hyväkseen..

Olen onnellinen tässä uudessa suhteessani, mutta pelkään karman lakia.. teinhän todella väärin tätä ensimmäistä miestäni kohtaan.


wtf? siis olet kännissä ja syötät vauvaa?

toivottavasti lapsesi saavat hitusen enemmän järkeä kuin sinä..:)
 
vieras
Tämä on hauska häiriö, varsinkin kun siitä kärsivät tulevat vanhemmiksi. Kun ovat edelleen niin kauniita ja miehet juoksevat perässä.

Histrioninen eli huomionhakuinen persoonallisuus käyttäytyy nimensä mukaan huomiotaherättävästi: hän pyrkii keskipisteeksi, dramatisoi ja liioittelee. Tunnereaktiot vaikuttavat lapsenomaisilta, etenkin silloin, kun potilas kokee tulleensa loukatuksi. Histrioninen henkilö solmii pinnallisia ja helposti särkyviä ystävyys- ja rakkaussuhteita, hänen käyttäytymisensä on viettelevää ja usein yliseksuaalista, ja hän kyllästyy herkästi ja vaatii toimintaa ja vaihtelua. Kun hän pettyy toiveissaan, hän turvautuu helposti suisidiuhkailuihin ja yrityksiin.

 
vieras
Okei, elämä on sotkua joskus. En mä ala ketään tuntematonta virheistään haukkumaan. Toivottavasti miehes on selviytynyt tuosta rytäkästä ehjin nahoin.

Osaatko sinä puhua tunteistasi, ajatteletko yhtään muiden tunteita? Millainen suhde sun vanhemmillasi on, arvaan, että vanhempasi ovat eronneet ja äitisi yh?
 
vieras
Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö

* Korostunut tunteellisuus ja huomionhaku. Henkilö tuntee olonsa epämukavaksi, jos ei ole huomion keskipisteenä.
* Vuorovaikutusta toisiin ihmisiin kuvaa usein asiaankuulumaton seksuaalisesti houkutteleva ja provosoiva käytös.
* Osoittaa tunteita pinnallisesti ja nopeasti vaihdellen.
* Kiinnittää jatkuvasti huomiota ulkonäöllään.
* Puhetapa korostuneen yleistävä ja yksityiskohdista piittaamaton.
* Teatraalinen itseä korostava ja liioiteltu tunneilmaisu.
* Suggeroitavuus eli henkilö on helposti toisten ohjailtavissa.
* Ihmissuhteiden kokeminen läheisemmiksi kuin mitä ne todellisuudessa ovat.
* Esiintyy 2-3 prosentilla väestöstä.
 
ap
Itsetunnosta juuri se kyse onkin! Mä lähenen neljääkymmentä, ja pelottaa että ulkonäkö menee. Musta on sanottu (ja peilikin sen tietää) että mun kauneus ei oo nuoruudessa, vaan mä tuun olemaan vanhanakin kaunis. Mutta mitä muuta mulla on! Epäonnistunu avioliitto ja tää uus suhde, jonka kestosta ei oo varmuutta. Kyllä mä toivon että onnistuisin antamaan mun tytöille hyvän elämän..Uskon siihen että hyvä korvataan hyvällä ja paha pahalla. Silloin mun käteen ei taida paljoakaan jäädä.
 
nipa
Ainakin tuo alko tuntuu olevan Sulle ongelma, kun päissäs kirjottelet täällä keskellä viikkoa, vaikka Sulla on vauva vastuullas ilmeisesti. Eikä se valitettavasti ole ainoo ongelma.
 

Yhteistyössä