Olen niin rikki

  • Viestiketjun aloittaja NuuNuu
  • Ensimmäinen viesti
Mie vaan
Voimahaleja!! Varmasti raskas päätös. Varsinkin kun vauvakin mukana kuvioissa. Toivotan jaksamista tulevaisuuteen. Silti mietin, miksi olette lapsen tehneet jos kerta nyt jo ero mielessä. Ei varmaankaan tullut tuulesta vaan kytenyt pidempään..
 
NuuNuu
No ei lapsen isästä olltu isäksi! Ja minä haluan lapselleni parasta, ihan lyhyesti näin. Ja sitten ei mene mikään puhe perille, samoja asioita jauhanut vuosia eikä halua tehdä muutosta. Nyt en enää jaksa, vaan haluan keskittyä lapseeni!
 
NuuNuu
Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan :
Voimahaleja!! Varmasti raskas päätös. Varsinkin kun vauvakin mukana kuvioissa. Toivotan jaksamista tulevaisuuteen. Silti mietin, miksi olette lapsen tehneet jos kerta nyt jo ero mielessä. Ei varmaankaan tullut tuulesta vaan kytenyt pidempään..
No mieskin halusi lasta kovin, mutta olin todella pettynyt hänen käytökseensä. No, en ala tässä erittelemään syitä, tulisi pitkä lista... Ollaan vauvan kanssa onnellisempia kaksin! Minulla on rankempaa silloin kun mies on kotona, kuin silloin kun olen vauvan kanssa kaksin.
 
mamma
paljon voimia! kohti parempaa! Kyllä varmaan sydän tietää, että oikea päätös ja että miehestä ei olisi osaksi "teidän perhettä".

Jos vauva aivan pieni vielä, voi toki synnytyksen jälkeiset hormonit myös sekoittaa mieltä. Itselläni ainakin kaikki tuntui hyvin dramaattiselta ja elin vahvasti tunteiden mukaan synnytyksen jälkeen. Joskus siis pieni aikalisäkin voisi riittää.
 
NuuNuu
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
paljon voimia! kohti parempaa! Kyllä varmaan sydän tietää, että oikea päätös ja että miehestä ei olisi osaksi "teidän perhettä".

Jos vauva aivan pieni vielä, voi toki synnytyksen jälkeiset hormonit myös sekoittaa mieltä. Itselläni ainakin kaikki tuntui hyvin dramaattiselta ja elin vahvasti tunteiden mukaan synnytyksen jälkeen. Joskus siis pieni aikalisäkin voisi riittää.
Kiitos neuvosta! EI vauva enää niin pieni ole, että luulen että ainakin suurin hormonimyrsky on ohi! Ja onhan siinä erossa se puolen vuoden harkinta-aika...
 

Yhteistyössä