Olen ollut vain yhden miehen kanssa sängyssä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
hii
Miksi uskotte että useampien kumppaneiden kanssa rakasteleminen (nätisti sanottu eikö vaan) muuttaisi jotain?
Voin kokemuksesta sanoa ettei muuta. Päianvastoin olette todennäköisesti säästyneet monista ongelmista.

Eläkää hyvin älkääkä kadehtiko! Ei kannata.
On kuitenkin sitten kokemusta eikä ujostele liikaa sängyssä. Ei sekään ole kiva jos ei kehtaa melkein mitään seksin aikana.
 
Just just eli sun mielestä toinen pää on sitten se että jakaa sitä toosaansa kaikille? Sori vaan mutta katkeruus alkaa tuosta kuultaa läpi. Hienoa että ite olet tyytyväinen. Itseäni ei harmita useammat seksikumppanit.
Esimerkkinä sanoin. Ei kannata ottaa niin tosissaan. :D

Sinua ei harmita, minua harmittaisi. Samalla tavalla jotkut tykkää anaalista, toiset ei. :D
 
åuti
Minä olen sitten varmaan horo kun olen harrastanut seksiä(ei aina aktiin asti) n.10 miehen kanssa 2v aikana. Sitä ennen pitkä avoliitto ja yksi mies ja ennen sitä 1-3 miestä. Kyllä minä sanon että vaikka mielummin olisin yhden kanssa niin nämä sinkkuaikana tapahtuneet, jäänyt paljosta paitsi,entinen mies kun oli niin nuivakka ja ykstoikkonen sängyssä ei koskaan suostunut kokeilemaan uusia juttuja.Nyt olen kokenut niin paljon kaikkea että jos nyt alkaisin seurustelemaan niin ei kaduttaisi yhtään koska nyt tiedän mitä seksi parhaimmilaan voi olla.
 
32v
Oi mua ei ainakaan harmita, että olen ollut vain yhden kanssa, päinvastoin! Löysin elämäni rakkauden jo nuorena, miksi ihmeessä toivoisin mitään muuta? Rehellisesti voin sanoa, etten ole koskaan näiden 14 vuoden aikana haaveillut seksistä muiden kanssa. Kun on se oma rakas, ei sitä halua vaihtaa. Ja olen todellakin onnellinen ja ylpeä siitä, että olemme jakaneet tuonkin asian vain toistemme kanssa. Sellasta se rakkaus tekee :)
 
Mun luonne on muuttunut kokemusten myötä.
Minä taas olen ollut kokeilunhaluinen aina. Miehellä on kokemusta muista naisista, en ole hänen ensimmäisensä, mutta se olen minä joka ehdottaa että kokeillaanpas tätä ja tota ja vielä hei sitäkin asentoa! Olen todella kokeilunhaluinen, ihan luonnostani - siihen en tarvitse muita miehiä, jotta olisin halukas kokeilemaan uutta, sillä minä kokeilen uutta ihan oma-aloitteisesti. :D
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
On kuitenkin sitten kokemusta eikä ujostele liikaa sängyssä. Ei sekään ole kiva jos ei kehtaa melkein mitään seksin aikana.
Kun on ollut yhden miehen kanssa muutenkin pitempään ja elää sitä arkea niin uskaltaahan sitä toteuttaa itseään sänkypuuhissakin ihan eri tavalla. En usko, että voisin olla yhtä rohkea jonkun tuntemattoman kanssa. Ei ole kyllä mitään mitä en uskaltaisi miehelleni ehdottaa tmv mitä haluaisin kokeilla vaikka ainoa petikumppanini onkin.

En kaipaa seksiä muiden kanssa vaikka mieheni ainoani onkin, en usko että on mitään mitä joku muu voisi sillä saralla tarjota mitä mieheni ei voisi. Mieheni on se ketä haluan ja näin on hyvä :) tulevaisuudesta ei toki voi koskaan tietää varmasti, mutta näillä näkymin tässä ollaan loppuun saakka. 6 vuotta takana.
 
  • Tykkää
Reactions: LuvLucy

Yhteistyössä