Olen päättänyt presidenttiehdokkaani

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Tässä on pakko olla jokin koira haudattuna. Luin aloituksen moneen kertaan, koska en meinannut uskoa silmiäni. Omaa pressaehdokastani en ole vielä edes miettinyt.
 
[QUOTE="vieras";24681326]Jos persut on hyväksytty lyhenne niin sitten on myös nekru...[/QUOTE]

Ihana vertaus! Perus suomalaiset - persut; Neekeri - nekru. Semmoset ihmiset, jonka arvomaailmaa noi sanat kuuluu, ovat mun mielestä todellä ällöttäviä, pohjasakkaa.

Ja tosiaan Niinistöä näiltänäkymin äänestän.
 
Ihana vertaus! Perus suomalaiset - persut; Neekeri - nekru. Semmoset ihmiset, jonka arvomaailmaa noi sanat kuuluu, ovat mun mielestä todellä ällöttäviä, pohjasakkaa.

Ja tosiaan Niinistöä näiltänäkymin äänestän.
ihan niinkun tietäsit yhtään mitään kenenkään arvomaailmasta parin sanan perusteella.
antakaa mun nauraa. :LOL:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24681490:
Tässä on pakko olla jokin koira haudattuna. Luin aloituksen moneen kertaan, koska en meinannut uskoa silmiäni. Omaa pressaehdokastani en ole vielä edes miettinyt.

Istuin äitin kanssa aamiaispöydässä ja yhdessä päädyimme Niinistöön. Lipponen on molempien mielestä ällöttävä kakka.
Niinistö on niin fiksuuntunut kaikinpuolin sen jälkeen, kun keikkui puussa tsunamin uhrina. Ja äiti pitää myös siitä että Niinistö pitää runoudesta ja vissiin muustakin taiteesta nykyään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24681463]Mikä logiikan riemuvoitto rinnastaa poliittinen puolue (vapaaehtoinen valinta) ja etninen tausta (synnyt siihen halusit tai et). Mutta tällaista semanttista kikkailuahan pers:it on harrastaneet pitkin matkaa.[/QUOTE]

Miksi sinä haluat loukata perussuomalaisia kutsumalla heitä persuiksi? Eikö olisi hyvien tapojen mukaista kutsua heitä korrektisti perussuomalaisiksi, vai onko se liian vaikea sana sinulle?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24681590]Miksi sinä haluat loukata perussuomalaisia kutsumalla heitä persuiksi? Eikö olisi hyvien tapojen mukaista kutsua heitä korrektisti perussuomalaisiksi, vai onko se liian vaikea sana sinulle?[/QUOTE]

Koska minä kaipaan sähäkkää poliittista retoriikkaa, en saivartelua. Naapurin vasemmistoliittolaistakin kutsun aina vasuriksi (itsekin tätä edustajaa äänestän eli olen vasuri minäkin). Kepulaisia kutsun kepulaisiksi. Joskus saatan puhua jopa kommareista. Kamala minä! Ja saako sanoa SDP kun sehän on lyhenne sosiaalidemokraattisesta puolueesta?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24681623]Koska minä kaipaan sähäkkää poliittista retoriikkaa, en saivartelua. Naapurin vasemmistoliittolaistakin kutsun aina vasuriksi (itsekin tätä edustajaa äänestän eli olen vasuri minäkin). Kepulaisia kutsun kepulaisiksi. Joskus saatan puhua jopa kommareista. Kamala minä! Ja saako sanoa SDP kun sehän on lyhenne sosiaalidemokraattisesta puolueesta?[/QUOTE]

Enkä enää kutsu perussumalaisia persuiksi vaan pers:eiksi.
 
Lunatic
Äiti tykkää myös Haavistosta, mutta ei halua homoa presidentiksi. Ja senkin mielestä se ois muutenkin turhan pehmeä ehdokas. Kyllä presidentissä täytyy olla jotain ärähdysvoimaa.
 
[QUOTE="Minä";24680590].. äänestän myös Niinistöä, päätin sen jo heti, kun hän julkisti ehdokkuutensa. Muuten en ole Kokoomusta koskaan äänestänyt, mutta Niinistö on minusta tässä kisassa porukan vakuuttavin.[/QUOTE]

Sama mulla. Mä äänestän normaalisti aina vihreitä mutta oli itsestäänselvää äänestää jo viime presidentinvaaleissa Saulia ja sen teen myös näissä seuraavissa :)
 
Lunatic
Oispa tullut demareilta Heinäluoma ehdokkaaksi, ni ei tarttis äänestää porvaria.

Mutta muistetaan nyt, että presidentti on puolueeton henkilö, jos se vähän lohduttaisi.


Oon varmaan seonnu ku äänestän kokoomuslaista, ja vielä Niinistöä, jota inhosin vielä jokunen vuosi sitten.

Pitäsköhän muuttaa lääkitystä.
 
"vieras"
Oispa tullut demareilta Heinäluoma ehdokkaaksi, ni ei tarttis äänestää porvaria.

Mutta muistetaan nyt, että presidentti on puolueeton henkilö, jos se vähän lohduttaisi.


Oon varmaan seonnu ku äänestän kokoomuslaista, ja vielä Niinistöä, jota inhosin vielä jokunen vuosi sitten.

Pitäsköhän muuttaa lääkitystä.
Ei pressa ole puolueeton, onhan se nähty lypsäjänkin toiminnassa.
 
[QUOTE="vieras";24680848]Samoin.

Kukahan voisi olla hyvä vasuriehdokas? Ehkä joku päivänpolitiikan ulkopuolelta. Harmi kun Suomessa ei ole oikeaa kulttuurieliittiä eikä debatoijia Ranskan tyyliin. Sellaisesta joukosta voisi nousta vasemmistoehdokas.[/QUOTE]

Tätä olenkin miettinyt, ja toivon että joku löytyy. Oikeastaan melkein kuka tahansa sieltä tulee, niin saa ääneni ensimmäisellä kierroksella. Kulttuurin tai jopa tieteen puolelta voi löytyä yllättäviäkin nimiä, kovasti etsivät monelta suunnalta. Olisi kiva tietää, millaisia nimiä on siellä suljettujen ovien takana (?) ollut esillä.

Esko Valtaoja? :D
 
ProNiinistö
Vastakkainasettelun aika on ohi. Duunarit tienaa kyllä Suomessa jo vähän ehkä liikakin. Pitäis palkkoja tiputella (tai jäädyttää 10 vuodeksi). Tai sit vaan enempi tätä pätköitystä. Niinistö on tässä asiassa oikee mies.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24681757:
Tätä olenkin miettinyt, ja toivon että joku löytyy. Oikeastaan melkein kuka tahansa sieltä tulee, niin saa ääneni ensimmäisellä kierroksella. Kulttuurin tai jopa tieteen puolelta voi löytyä yllättäviäkin nimiä, kovasti etsivät monelta suunnalta. Olisi kiva tietää, millaisia nimiä on siellä suljettujen ovien takana (?) ollut esillä.

Esko Valtaoja? :D
Jei! Oikeasti hyvä idea. Kyllä muuten jäisi maailmalla ihmisten mieleen: Suomen presidentti on mustapartainen avaruustähtitieteen professori (eli lähes raketti-insinööri siis). Melkein kuin Einstein :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24681757:
Tätä olenkin miettinyt, ja toivon että joku löytyy. Oikeastaan melkein kuka tahansa sieltä tulee, niin saa ääneni ensimmäisellä kierroksella. Kulttuurin tai jopa tieteen puolelta voi löytyä yllättäviäkin nimiä, kovasti etsivät monelta suunnalta. Olisi kiva tietää, millaisia nimiä on siellä suljettujen ovien takana (?) ollut esillä.

Esko Valtaoja? :D
Ekalla kierroksella äänestät vasuria ja toisella porvaria tai persua.;)
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";24681590]Miksi sinä haluat loukata perussuomalaisia kutsumalla heitä persuiksi? Eikö olisi hyvien tapojen mukaista kutsua heitä korrektisti perussuomalaisiksi, vai onko se liian vaikea sana sinulle?[/QUOTE]

itsehän sinä olet koko ajan käyttänyt lyhennettä PerSu. Ainakin vielä viime keväänä persu-kiimassasi. Miten se lyhenne nyt sitten yhtäkkiä on sinun mielestäsi muuttunut loukkaavaksi?
 
Jumaliste että pelotti lukea ekaa viestiä. Olisin vähintäänkin pyörtynyt, jos olisit ilmoittanut äänestäväsi Soinia.

No, leikki sikseen. Kyllä mun ääneni tällä tietoa on ekalla kierroksella Pekka Haavistolle menossa.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24681823]itsehän sinä olet koko ajan käyttänyt lyhennettä PerSu. Ainakin vielä viime keväänä persu-kiimassasi. Miten se lyhenne nyt sitten yhtäkkiä on sinun mielestäsi muuttunut loukkaavaksi?[/QUOTE]

Puhut ihan omiasi: minä en käytä, enkä ole koskaan käyttänyt, perussuomalaisista sanaa persu.
 
Huhhei
Jumaliste että pelotti lukea ekaa viestiä. Olisin vähintäänkin pyörtynyt, jos olisit ilmoittanut äänestäväsi Soinia.

No, leikki sikseen. Kyllä mun ääneni tällä tietoa on ekalla kierroksella Pekka Haavistolle menossa.
Ai homo-Haavistolle? Homo-Pekalle? EI jumalauta... Siis menisköhän hiukan hei naurettavaksi toi Itsenäisyyspäivän vastaanotto ja mitäs meistä sanottas vaikkapa arabimaissa.

Ei me voida tehdä mamuille niin, että valitaan homopressa. Se loukkaa heidän arvojaan. Uskoisin nimittäin että aika moni arabimamu ei hyväksy alkuunkaan homoi!
 

Yhteistyössä