Olen rakastunut. Mitä tehdä?

eronnut
Mä kans. Aattelin heittäytyä ;) Mä olen ollut ihan tunnoton sen verran aikaa, että en haluaisi pistää vastaankaan, kun jotain kerran tunnen! Jos sitten sattuu, niin sattukoon - parempi sekin on, kuin että mikään ei tunnu milleen
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
"FreezeCat"
No, herranjestas - nauti hyvä ihminen, nauti! Olet sen kyllä ansainnut, joten anna mennä vaan :) :kiss:!

Heittäydy rohkeasti mukaan, et sä siinä mitään menetä - päinvastoin.

Ihana, ihana juttu :)!
 
Mä kans. Aattelin heittäytyä ;) Mä olen ollut ihan tunnoton sen verran aikaa, että en haluaisi pistää vastaankaan, kun jotain kerran tunnen! Jos sitten sattuu, niin sattukoon - parempi sekin on, kuin että mikään ei tunnu milleen
Kuulostaa hyvälle. :)

Mä olen jotenkin ollut vaan niin äiti lapsen syntymän jälkeen. Ja siitä on jo 4 vuotta. Nyt tunnen pitkästä aikaa olevani muutakin. Erosta lapsen isään siis 2 vuotta. Olen kanssa ollut ihan tunnoton ja nyt tuntuu niin hyvältä.
 
[QUOTE="FreezeCat";28134513]No, herranjestas - nauti hyvä ihminen, nauti! Olet sen kyllä ansainnut, joten anna mennä vaan :) :kiss:!

Heittäydy rohkeasti mukaan, et sä siinä mitään menetä - päinvastoin.

Ihana, ihana juttu :)![/QUOTE]

Kiitos kattiseni. :hug::kiss:

Kaikki on just nyt niin täydellistä kun olla ja voi :)
 
[QUOTE="FreezeCat";28134584]Voi että! Mä oon niin onnellinen sun puolesta, toi on just perfect :heart:! Oih, sukella vain täysillä siihen hykerrttävän ihanaan tunteeseen ja anna palaa :kiss!!!

Aivan mieletöntä - mulla on suu messinkisenä :)![/QUOTE]

Kiitos! :heart::heart:

Olin niin kyyninen ja tää tuntuu niin hyvältä. En kestä :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kiitos! :heart::heart:

Olin niin kyyninen ja tää tuntuu niin hyvältä. En kestä :rolleyes:
...iiik :D...sä kiemurtelet rakkauden otteessa, loistavan mahtavaa :D!!

Nyt "vain" elämään ja hehkumaan, nainen! Näin ne asiat vaan tapahtuvat, just silloin kun sitä vähiten odottaa...tuleekin se kaivattu ja odotettu muutos :heart:...

Nooooo :rolleyes:...kerrokerrokerro...kummonenmimmonen...missä tapasitte?:)
 
Sehän kuulostaa aivan ihanalta. Nauti siitä tunteesta, älä epäröi, älä kyseenalaista.
Sen verran pessimisti olen itse, että aina pidän mielessä sen, että voi tässä turpiinkin tulla.. siis tarkoitan sillä, että voi henkisesti tulla turpaan. Ilmaisuni on vähän huono, anteeksi, en ainakaan tahdo ivata ketään väkivallan uhriksi joutuvaa.

Mutta siitä mielessä olevasta pienestä äänestä huolimatta, on minusta rohkeutta uskaltaa heittäytyä.
Jos jotain haluaa, on pakko uskaltaa. Ja rakastuminen, jos joku on uskaltamista.

Onnellisia päiviä :hug:
 
...iiik :D...sä kiemurtelet rakkauden otteessa, loistavan mahtavaa :D!!

Nyt "vain" elämään ja hehkumaan, nainen! Näin ne asiat vaan tapahtuvat, just silloin kun sitä vähiten odottaa...tuleekin se kaivattu ja odotettu muutos :heart:...

Nooooo :rolleyes:...kerrokerrokerro...kummonenmimmonen...missä tapasitte?:)
No todellakin kiemurtelen :D.

Ääk. Tavattiin tuolloin http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2237920-koht-pitas-lahtee-mita-ma-teen-turhis/

En odottanut tapaavani muuta kuin kaverini. Mutta kappas, kaverin luokse tuli myöhemmin kaverin poikaystävä ja poikaystävän veli. Siitä se sitten lähti... :whistle:
 
Sehän kuulostaa aivan ihanalta. Nauti siitä tunteesta, älä epäröi, älä kyseenalaista.
Sen verran pessimisti olen itse, että aina pidän mielessä sen, että voi tässä turpiinkin tulla.. siis tarkoitan sillä, että voi henkisesti tulla turpaan. Ilmaisuni on vähän huono, anteeksi, en ainakaan tahdo ivata ketään väkivallan uhriksi joutuvaa.

Mutta siitä mielessä olevasta pienestä äänestä huolimatta, on minusta rohkeutta uskaltaa heittäytyä.
Jos jotain haluaa, on pakko uskaltaa. Ja rakastuminen, jos joku on uskaltamista.

Onnellisia päiviä :hug:
Kiitos. :hug: Turpiin tulee jos on tullakseen. Sillehän ei mitään mahda. On mulla näitä kokemuksia... tiedän mitä voi käydä.

Pakko kai se on uskaltaa jos jotain haluaa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
No todellakin kiemurtelen :D.

Ääk. Tavattiin tuolloin http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2237920-koht-pitas-lahtee-mita-ma-teen-turhis/

En odottanut tapaavani muuta kuin kaverini. Mutta kappas, kaverin luokse tuli myöhemmin kaverin poikaystävä ja poikaystävän veli. Siitä se sitten lähti... :whistle:
No voi elämä....ihan kuin elokuvissa :D :heart:..!!

Go for it. Se on vain niin totta, mitä sanotaan, että kerran me täällä vain ollaan. Kyllä kaikista mahdollisista tilaisuuksista ja mahdottomuuksista vain pitää yrittää ottaa "vaari"...


...tai siis se kaverin poikaystävän veli :D!
 
No voi elämä....ihan kuin elokuvissa :D :heart:..!!

Go for it. Se on vain niin totta, mitä sanotaan, että kerran me täällä vain ollaan. Kyllä kaikista mahdollisista tilaisuuksista ja mahdottomuuksista vain pitää yrittää ottaa "vaari"...


...tai siis se kaverin poikaystävän veli :D!
No jooh. Siis kun en todellakaan odottanut tapaavani sillon yhtikäs ketään, muuta kun kaverini. Ja olin vielä tossa vuodenvaihteessa suunnitellut et pitäs alkaa viettämään vähän sosiaalisempaa elämää, et jos sit vaikka joskus tapaisikin jonkun, vaikka ei toki ole mitenkään tarpeen ja yksinkin pärjään :D.

Voi jessus, tuntuu niin ihanalta. En edes muista tällasta tunnetta. Ja tyypissä on vielä ainakin toistaseksi kaikki niin kohillaan ja vaikea kuvitella et oma intuitio menis niin totaalisesti metsään et oisin arvioinut tän tyypin jotenkin täysin väärin. Tunnen itseni niin teinihupakoksi, hitto... :D
 

Yhteistyössä