Olen raskaana!

  • Viestiketjun aloittaja trine
  • Ensimmäinen viesti
trine
Olemme 2 vuotta yrittäneet saada viellä yhtä vauvaa.Olin jo
päättänyt että tämän kesän jälkeen annan steriloida itseni
ikää on jo 41.Tänään tein testin kun oli niin huono olo ja
menkat myöhässä,positiivinen oli!Meillä on kolme lasta 5,11 ja 12 vuotiaat.Olen kauhean onnellinen ja pelottaa hiukan,olen 42 kun
lapsi syntyy,silti on niin hienoa että mulle viellä viimeisen kerran
suotiin tämä onni saada kokea vauva aika ja seurata tämänkin
lapsen kehitystä.Kai sitä täytyy aika hullu olla kun tykkää tällaisesta
hullunmyllystä,meillä on myös koiria ja kissa.Elämää tässä talossa
on riittävästi. =)
 
äitili
Onnitelut. Olen myös raskaana täytän 40vuotta syksyllä ja laskettuaika 18.2. lapsi on setsemäs 21, 16, 15, 12 ja 1 vuotiaat pojat ja 3vuotias tyttö. Koulujen alettua kotona ei oo kun neljä nuorinta et hulina helpottaa kohta.
 
ONNEA :flower:
Olen 8 lapsen äiti,nuorin on 10kk vanha...ikää itselläni on 45 vuotta..joulukuussa syntyy ensimmäinen lapsenlapsi...perheeseemme kuuluu myös erityislapsi...hyvää elokuuta vaan kaikille =)
 
pikku-nyytti
:flower: Onnea! Itsekin olin 43v.,kun tämä nuorimmainen syntyi. Nyt meilä on murkkuikäisiä,koulunaloittaja ja vauva 4kk. Vilskettä riittää aamusta iltaan,mutta päivääkään en vaihtaisi pois. :flower:
 
onnea
Onnea todella, nauti kaikin tavoin.
Minulla on nuorin yli kolme ja nyt mielenkiinnolla odotan kun perheeseen on tulossa ensimmäinen ulkopuolinen jäsen, eli poikaystävä.
Nautin elämästä ja näistä lapsista kaikin tavoin. Olen itse 42 ja elämäni kunnossa.
 
Onnea Onnea :hug:
Itse olen 42 + ja yhdeksän kk ikäisen kuopuksen äiti ja esikoinen menee nyt eskariin. Iskä haluaisi vielä lisää, mutta olen hieman toppuutellut. Mutta kun lukee näitä juttuja täällä 40+ äidit palstalla, niin mikä ettei. ;)
Iloinen asia ja kannattaa olla ylpeä itsestään. B)
 
kumpa minäkin
tulisin vielä raskaaksi. Lapsia on kolme, 16v,7v,6v ja neljä km v 2002.2003 ja 2x2004,vielä toivon et jospa vielä onnistuisi. Ikää on marrask.44v. Mukava lukea että on muitakin samanikäisiä odottamassa tai jo vauvan saaneita. Tai haaveilijoita...
 
Olen 40 v. ja lapseton nainen.Haluaisin todella oman lapsen, koska elämä on heitellyt niin että aikaisemmin sitä ei ole minulle tullut.Nyt minulla on ihana mies, jonka kanssa haluaisin yrittää. Minulta on todellakin vienyt aikaa tähän asti ennekuin olen tähän asiaan kypsynyt.En tiedä minkälainen myöhäisherännyt olen ja joskus ajattelen, että ehkä on liikaa pyydetty, että voisin vielä saada oman lapsen, mutta kun lukee näitä ihania tarinoita niin saa voimia uskoa, että ehkä minäkin voisin vielä onnistua ja että ei ole vielä liian myöhäistä.Itse tunnen olevani tarpeeksi "kypsä" vasta nyt!
 
minä ja masuasukki
Hei ja onneksi olkoon sinulle!

Itse sain varmistuksen raskaudestani noin tuntisitten!! Vielä pää pyörällä ja itku ja nauru herkässä.. Olen jo 40-vuotias ja 18 ja 15 vuotiaiden tyttöjen äiti. Tuntuu hassulta alkaa taas kaikki alusta!
Onko teillä kokemuksia, miten vanhemmat lapset ovat suhtauttuneet uuteen vauvaan? Minulla uusi suhde, miehellä kolme lasta entisistä liitoista. Nuorin 6- vuotias.

:)
 
Tutteliini
Mieheni oli 20 v., kun hänen nuorin veljensä syntyi (anoppi 39v. tuolloin). Oli kuulemma ollut alkuun melkoinen järkytys, mutta kaikkeen tottuu. Tuo veli oli 3-kuinen, kun minä kävin eka kerran "anoppilassa", joten pikkuveljen mielestä minäkin olen ollut "aina" kuvioissa. Mieheni ja ko. veli eivät oikeastaan koe toisiaan veljeksiksi, koska ovat asuneetkin saman katon alla vain puoli vuotta - pikkuveli ei siis edes muista aikaa, jolloin mieheni on vielä asunut lapsuudenkodissaan. Nykyään mies vain ihmettelee, miten kummassa kasvatustavat on höltyneet niin paljon siitä, kun hän oli pieni... Nuorin veli on ns. tyypillinen iltatähti, joka lellitty ja hellitty niin viimeisen päälle, että asiasta on kehkeytymässä jo ongelma (luulee olevansa maailman napa, joka saa tehdä, mitä haluaa). Varokaa te muut "iltatähteläiset" sellaista ja kasvattakaa samoilla periaatteilla nuorimmainenkin. Epätasa-arvoinen kohtelu lasten kesken ei ainakaan kasvata sisarusrakkautta!
 

Yhteistyössä