Olen tietääkseni hetero, mutta eräs baarimikko aiheuttaa mulle kummia väreitä

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
, siis kyseessä nuori nainen. Tuntuu aina niinkun meillä ois jotain silmäpeliä,, ja molemmat hymyilee toisilleen sillai ujosti ja ihan kuin se aina vähän punastus kun palvelee mua. En voi kuvitella tätä omasta päästäni, vai voinko. Se on kyllä pirun söpö, sellanen "poikamainen".. ihana. Mutta en minä sen ulkonäköön ihastunut, siinä vaan on jotain.. en tiedä mitä. Ja se katse.. menen veltoksi kun ajattelenkin.
Oon huomannu muutaman kerran salaa vilkuilevani sitä kun se keräilee laseja tms. .. aah. :p
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:D

Hattvatti... Tai muuten sähköinen?
En tiedä mutta harvoihin ihmisiin sitä tuntee tommosta vetovoimaa. Voisin laittaa sen pulloon. :)
se palstailee ja on tunnistanu sut ja sit se kyttää sua sen takia ja menee hämilleen,ku huomaa,et huomaat sen kyttäyksen
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Sit mulle tulee parikin ehdokasta mieleen. Kukahan se mahtaa olla? Ei silti ihme ku paria ihmistä siellä miettii. Mä kyl oon keskittyny siihen toiseen sukupuoleen kuitenki :D
Ai siihen pätkämieheen joka vetää karaokea? :D

Tota, se on sellanen jolla ei oo meikkejä(?) ja tukka on sellanen niinku olis just heränny, eikä sitäkään oo laitettu mitenkään. Mustat vaatteet (taitaa niillä olla kaikilla).. ristiverinen.. ehkä 160cm..
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Sit mulle tulee parikin ehdokasta mieleen. Kukahan se mahtaa olla? Ei silti ihme ku paria ihmistä siellä miettii. Mä kyl oon keskittyny siihen toiseen sukupuoleen kuitenki :D
Ai siihen pätkämieheen joka vetää karaokea? :D

Tota, se on sellanen jolla ei oo meikkejä ja tukka on sellanen niinku olis just heränny, eikä sitäkään oo laitettu mitenkään. Ja sillä on maailman söpöin hymy ja silmät. Mustat vaatteet (taitaa niillä olla kaikilla)..
:)
:x :x :x
Juu ei kiitos, se soitteli mulle jossain välissä ihan älyttömistä jutuista ja sellasella tekosyyllä et oksat pois naapurinki kuusiaidasta.

Joo taidan tietää kenestä on kyse. Mukava ihminenki viel - ei muutaku koittamaan onnee
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
:x :x :x
Juu ei kiitos, se soitteli mulle jossain välissä ihan älyttömistä jutuista ja sellasella tekosyyllä et oksat pois naapurinki kuusiaidasta.

Joo taidan tietää kenestä on kyse. Mukava ihminenki viel - ei muutaku koittamaan onnee
:eek: Ai se häiriköi sua se ukkeli?

No en nyt sentään. Tyydyn ihailemaan salaa. B)
Tapailen miestä tällä hetkellä. Hyvin harvoin mutta kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
:x :x :x
Juu ei kiitos, se soitteli mulle jossain välissä ihan älyttömistä jutuista ja sellasella tekosyyllä et oksat pois naapurinki kuusiaidasta.

Joo taidan tietää kenestä on kyse. Mukava ihminenki viel - ei muutaku koittamaan onnee
:eek: Ai se häiriköi sua se ukkeli?

No en nyt sentään. Tyydyn ihailemaan salaa. B)
Tapailen miestä tällä hetkellä.
Joo vaikka hyvin ties et oon naimisissa.

No pieni flirtti on sallittua teille kuitenki
 

Yhteistyössä