Olen tosi iloinen että me asutaan sen verran normaalilla asuinalueella, että täällä lapset virpovat

Mäkin toivon et asun sellasessa joskus, ehkä tälläinen kerrostalo on tavallaan lapsille vähän pelottava virpomispaikka. Onneks meil nyt kävi edes nuo kaksi tyttöä, sai vähän virpomista ja antaa niitä namuja, oon ylionnellinen asiasta, kun itse odotin innoissani :D Tykkään vaan just tälläsispä virpomisista ja jouluista ja synttäreistä sun muista kun saa antaa muille jotain pientä :]
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Keittiönoita
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun jouduin askartelemaan virpomisvitsat itse. Muutaman viime vuoden aikana virpojien määrä on kääntynyt laskuun ja viime vuonna kävi vain yksi virpoja. Mä tykkään, kun kotona on pääsiäisenä maljakossa koristeltuja pajunoksia ja aiempina vuosina virpojat pitivät huolen siitä, että niitä myös oli.
 
Nyt kävi itselläkin pariin vuoteen kaksi virpojaa. Sain pajun ja kun ei ollut muuta antaa kun 2 rasiaa Lidl karamellia ja yksi Jokerit avaimenperä niin se siinä :) Toinen virpoja luuli, että saa myös avaimenperän ja alotti oman virpomisen uudelleen :D No ei ollut kun yksi ja se ensimmäinen sai avaimenperän ja karkkia, toinen vaan karkkia :)
 
"tiimarinvihko"
Mä toivoisin, että meillä kävis virpojia. Mun esikoinen ja miehen poika kävivät virpomassa tässä meidän rapussa, mutta meillä ei ole käynyt kukaan :/. Meillä on tuo ovikoodikin, niin ei taida naapuritalojenkaan lapset tänne siksi eksyä :/
 
Samasta asiasta olen onnellinen myös minä :)

Käy virpojia ovella - ei yli-ikäisiä, ei yhdellä risulla varustautuneita, vaan kivasti koristeltujen oksien kera & asianmukaiseen asuun pukeutuneita.

Ja meidän lapset otettiin kivasti vastaan joka paikassa missä kävivät. "Saako virpoa?" - "Tietysti saa, tervetuloa!" :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Millanen tällänen normaali asuinalue on, missä lapset virpovat? me ollaa kovasti ootettu virpojia mutta eipä oo näkyny.. kerrostalo alueella asutaan ja mun tietääkseni täällä myös paljon lapsia, mut eipä oo meijän ovella käyny.. :/
 
"vvieras"
nyt sekin selvis mikä on normaali asuinalue.. mä sitten asun epänormaalilla asuinalueella kun täällä virpojia ei oo näkyny ja nuorinkin mahdollinen virpoja ajelee jo mopolla.
 

Yhteistyössä