Olen tosi yksinäinen, ei ole ketään kelle soittaa

  • Viestiketjun aloittaja sirissa
  • Ensimmäinen viesti
sirissa
Mies on, mutta ei ketään kenelle soittaisin, kun on yksinäistä. Kuten nyt. Riita miehen kanssa ja tarvitsisin perspektiiviä asioihin, kuulla etten ole ihan läpeensä paha.

Onko täällä muita yksinäisiä? Miten te selviätte ilman ystävää?

Ajattelin nytkin aika masentuneena, ettei mulla ole oikeasti ketään kelle soittaa... ei yhtään ystävää. Muutama etäinen tuttu, siinä kaikki. Olen 35-vuotias..
 
"vieras"
ei mullakaan ole kuin 2 kaveria mutta niillä on niin paljon omia juttuja ettei nyt joka päivä voi niiden helmoissa juosta,meillä kellään ei ole lapsia mutta niillä on miehet ja mulla ei ees sitä että TODELLA yksinäinen olen minäkin.Päivät on tosi pitkiä.Onneks kuitenkin voidaan jutella asioita joten jos on murheita niin on joku joka kuuntelee mutta silti yksinäinen olo.
T: se onneton
 
"minä"
Yksinäisiä on ihan surullisen paljon. Itsekin olin pitkään, kun muutettiin uudelle paikkakunnalle. Mies on, mutta kesti kauan ennenkuin löytyi samanhenkistä tyttökaveria. Ei mies riitä pelkästään ystäväksi, vaikka olis miten ihana mies, kuten mullakin on. Toivon, että kaikki yksinäiset saisivat ainakin yhden ystävän.
 

Yhteistyössä