Olen tyhjentänyt keravan seppälän, kiitos :)

meidän seppälöissä riitti että käyt ulkona ja meet sisälle uudestaan tai eri kassalle /eri kerrokseen kassalle ja sit tietty mä olin asiakas, mies oli asiakas ja tyttö oli asiakas..

Saldo:

Mulle:
2 takkia
2 paitaa
1 farkut (joihin pitää mahtua tän raskauden jälkeen :LOL: )
1 caprifarkut
1 sandaalit
1 laukku

tytön saldo:
syyspuku (takki+housut)
toiset, erilaiset pihahousut syksyksi
trikoomekko
farkkumekko
farkut
kesätoppi

miehen saldo:
sandaalit
3 t-paitaa
2 rantashortsit
1 neulepaita
aurinkolasit
lippis

B) kaikki 1?/kpl

Täytyy opiskelijan hyödyntää alet :whistle: :ashamed:
 
No pitihän munki käydä yks kuponki käyttääs mut ei löytynyt kun miehelle paita, ittelle ei mitään ja en tykkää seppälän lastenvaatteista. Siellä oli niitä paitoja kyllä enempikin vielä, että jos mies käy vaikka illalla vielä hakee jotain. ;)

Paljon oli niitä kupongeilla ostajia siellä kyllä ja meidän Seppälässä sai vaan käyttää yhden kupongin yks asiakas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ärsyttävää. vituttaa. toiset ostaa miljoona tuotetta ja toiset saa vaan yhden! toivottavasti kaltoin kohdellut reklamoi seppälään tästä sortamisesta.
niillä on vähän outoa et henkilökunnalla on eri käsityksiä systeemistä... yhessä seppälässä tosin mun sisko meni toisen kerran ja kassa otti laput ja heitti roskiin ja sanoi et sä oot ollu tääl jo. olis antanut toisen printtamaan paperin takas et voi mennä eri seppälään sitte, niitä on turun seudulla 6! Mekin mentiin eri seppälöihin ei me samasta niin paljoa oltaisi hankittu B)
 
meiän saldo:
mulle
7 paitaa
housut

miehelle
takki
4 paitaa
shortsit punttisalille
farkut

pojalle
farkut
takki
2 paitaa

sitten lisäksi ostin mutsille 3:t housut, paidan, mummolle paidan, ja mutsin miehelle 2 paitaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mut oli vaikeeta löytää kaikkea kivaa, kun tosi surkean vähän kivoja vaatteita. Mutta kaikista tyytyväinen olin tytön syyspukuun ja mun toiseen takkiin, normaali hinta molemmissa 50?....

:saint:
Taitaa meijän piha vilistä samanlailla pukeutuneita lapsia. Toivottavasti tunnistetaan omamme :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mut oli vaikeeta löytää kaikkea kivaa, kun tosi surkean vähän kivoja vaatteita. Mutta kaikista tyytyväinen olin tytön syyspukuun ja mun toiseen takkiin, normaali hinta molemmissa 50?....

:saint:
Taitaa meijän piha vilistä samanlailla pukeutuneita lapsia. Toivottavasti tunnistetaan omamme :whistle:
juu, meitn lapsella, teitin lapsella ja äitin lapsella samanlaiset puvut, ja miehen serkun lapsella joka välillä kyläilee meillä (ei oo phalla leikkinyt siellä) ni on kans samanlainen se sininen tyttöjen puku...
:D Pitää vaan pitää lukua, onko täällä tarpeeks monta sinipukuista näkyvillä, yy kaa koo :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
missä turussa oli eniten jäljellä?? tai parhaat valikoimat??
länsikeskuksen seppälöissä huonoimmat valikoimat. myllyssä ja kultatalon seppälöissä parhaat. eilen lasten syyspukuja oli parhaiten silti antintalon seppälässä :wave:

Näin suurinpiirtein! Kupittaan seppälässä en ole käynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mut oli vaikeeta löytää kaikkea kivaa, kun tosi surkean vähän kivoja vaatteita. Mutta kaikista tyytyväinen olin tytön syyspukuun ja mun toiseen takkiin, normaali hinta molemmissa 50?....

:saint:
Taitaa meijän piha vilistä samanlailla pukeutuneita lapsia. Toivottavasti tunnistetaan omamme :whistle:
juu, meitn lapsella, teitin lapsella ja äitin lapsella samanlaiset puvut, ja miehen serkun lapsella joka välillä kyläilee meillä (ei oo phalla leikkinyt siellä) ni on kans samanlainen se sininen tyttöjen puku...
:D Pitää vaan pitää lukua, onko täällä tarpeeks monta sinipukuista näkyvillä, yy kaa koo :LOL:

Juu näinhän se menee. Ja punainen mekko löytyy kans meilt. Onneks isommal pojal ja isommal likal erilaiset. Ja ei taida olla nuorimmaisen kans samanlaista kellään. Mut kovin on sisinen piha meil ku syksy koittaa. Tai ku ikkunas ulos kattoo on tainnu koittaa jo :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Millon nuo alet loppuu?

Ku mie en pääse ku vasta perjantaina. Viime perjantaina kävin mutta peehana mä tommosista mitään tienny.. :headwall:
1.8 loppuu kuponkien kanssa saaminen ja kuponkeja ei oo seppälän sivuilla enää, sen voi tulostaa tästä linkistä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=777512.png

ja leikata kuponki irti muusta paperista, ettei näy et on aijaasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mut oli vaikeeta löytää kaikkea kivaa, kun tosi surkean vähän kivoja vaatteita. Mutta kaikista tyytyväinen olin tytön syyspukuun ja mun toiseen takkiin, normaali hinta molemmissa 50?....

:saint:
Taitaa meijän piha vilistä samanlailla pukeutuneita lapsia. Toivottavasti tunnistetaan omamme :whistle:
juu, meitn lapsella, teitin lapsella ja äitin lapsella samanlaiset puvut, ja miehen serkun lapsella joka välillä kyläilee meillä (ei oo phalla leikkinyt siellä) ni on kans samanlainen se sininen tyttöjen puku...
:D Pitää vaan pitää lukua, onko täällä tarpeeks monta sinipukuista näkyvillä, yy kaa koo :LOL:

Juu näinhän se menee. Ja punainen mekko löytyy kans meilt. Onneks isommal pojal ja isommal likal erilaiset. Ja ei taida olla nuorimmaisen kans samanlaista kellään. Mut kovin on sisinen piha meil ku syksy koittaa. Tai ku ikkunas ulos kattoo on tainnu koittaa jo :/
niinpä, kiva syysmyrsy heinäkuun vikana päivänä
:snotty:
 
mekin ostettu 24e. täällä 3 seppälää. kaikissa käytiin ja kaikki osti yhen tuotteen jokaisesta. myös toi 2vuotias :D käytiin lauantaina ja eilen.
keskiviikkona loppuu.

meille jo yksi vanhempi myyjä alko valittaa kun ihan pikkusia vauvaoja jotka ei tajuu mitää laitetaan ostaa ja sitten mennää joka päivä vaika oli tarkotus että vaan 1 per asiakas...jos he olsi halunnut niin niin olis jakanut mainosten mukana kupongeja.
 

Yhteistyössä