Olen varmaan jäätelöautokuskin kauhu

  • Viestiketjun aloittaja Kolikot käyttöön
  • Ensimmäinen viesti
Kolikot käyttöön
Meille kertyy aina hirveet määrät kolikoita, joilla kukaan ei halua kaupassa maksaa. Mulle on tullut tavaksi maksaa jäätelöauto-ostokset niillä kolikoilla, jopa viisisenttisillä.

Tutuksi käynyt poika ei enää edes laske rahoja, kun lyön ne pussissa käteen (lasken siis aina etukäteen oikean summan, kun tiedän, mitä ostetaan ) :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
=) Rahaahan ne on kolikotkin! Asiasta tulikin mieleen; ajeleeko jäätelöautot tänään...? En löydä aikataulua.
Onhan ne rahaa nekin, mutta ei niillä viitsi mennä kauppaostoja maksamaan, ainakaan euroja pienemmillä. Ei tuo säästöpossukaan paha ajatus olisi.
 
vieras
Meillä mies on niin pirullinen, että menee aina ruuhka-aikoina tyhjentämään kolikkopussinssa prisman kassalle viikko-ostoksia hakiessaan |O... välillä hävettää niin, etten kehtaa mennä kassalle sen kanssa :/. JOskus ne riittää ja joskus ei...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mies on niin pirullinen, että menee aina ruuhka-aikoina tyhjentämään kolikkopussinssa prisman kassalle viikko-ostoksia hakiessaan |O... välillä hävettää niin, etten kehtaa mennä kassalle sen kanssa :/. JOskus ne riittää ja joskus ei...
Sun miehes on sitten varmaan Prisman kassankauhu.:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä mies on niin pirullinen, että menee aina ruuhka-aikoina tyhjentämään kolikkopussinssa prisman kassalle viikko-ostoksia hakiessaan |O... välillä hävettää niin, etten kehtaa mennä kassalle sen kanssa :/. JOskus ne riittää ja joskus ei...
Sun miehes on sitten varmaan Prisman kassankauhu.:)
todellakin... tosin olen alkanut sieltä sen kolikkopussista jakeleen lapsille viikkorahoja ja lapsityövoimapalkkoja aika auliistikin :kieh:
 

Yhteistyössä