olenk mää jotenki tiukkis?

A) En suostu lainaamaan autoani anopille, joka tösäytti autonsa viimeviikolla lyhtypylvääseen(auto meni lunastukseen). En ole vakuuttunut anopin ajotaidoista: kerran ollut kyydissä ja pelkäsin henkeni puolesta.

Ja toiseksi, anopilla on parinkymmenen minuutin fillarimatka töihin ja bussikin kulkee suoraan työpaikalle. Appiukollakin on auto.

B) Lomalla mulle tulee syyllinen olo, jos nukun puoli kymmeneen. Tunnen itseni huonoksi äidiksi :D Oikeesti, munhan pitäs olla iloinen, että lapset 3-v ja 2kk antaa mun nukkua.
 
Saraldo
Mä en lainaisi autoa tuollaiselle kuskille etenkin, kun pääsee muutenkin töihin.

Mä en tunne huonoa omaatuntoa, jos uni maittaa aamulla. Mutta vähän mua kirpaisee silloin, kun tyttö tulee herättämään ja sanoo: äiti, mulla on nälkä, saanko mä aamupalaa? Mä olen katsonut telkkaria ja leikkinyt omassa huoneessa jo kaksi tuntia :ashamed:.
 
En lainaa autoani kenellekkään, en anopilleni ja kaiken viimeiseksi sun anopille ;)

Mun päivä on pilalla jos nukun pitkään, oli loma tahi ei.. mutta mä olenkin sekopää joka saattaa pestä vaikka ikkunoita kolmelta aamuyöllä :)

Eli et tietenkään ole tiukkis!
 
"jenni"
Lainaisin autoa, jos sattuu tösäyttään niin eiköhän lie korvaa :D Mutta oonkin kiltti, ja vaikeaa sanoa joillekin EI.

Ja huono omatunto täälläkin jos nukkuu liian pitkään aamulla,tänään herättiin tytön (1v4kk) kans 10.00 ja kyllä ketutti,tuntuu että menee koko päivä ihan sekasin. Vaikka ei vaikuta tytön päiväuniin tms mutta kuitenkin! Huomiseksi herätyskello soimaan 8.30.
 

Yhteistyössä