Olenkin etä-äiti !

Onko muita eroperheitä, joilla lapsi on yhteishuoltajuudessa ? Meillä on tehty eropaperit ja etsin kaksiota, että lapsi voisi olla välillä myös minun luonani. Hän asuu nyt isänsä luona, joka vie hänet pvkotiin ja hakee myös sieltä. Olen yleensä kotona viikonloput, muuten asun yksiössä 25 km:n päässä. Haluaisin vaihtaa kokemuksia jonkun kanssa tästä asiasta. Tyttömme täyttää kohta 6 ja aloittaa eskarin pvkodin lähellä syksyllä. Avioero on virallinen elokuussa.

Käyn netissä yleensä vain sunnuntaisin, minulla ei ole vielä omaa tietokonetta. Laittakaa y-viestiä, vastailen sitten viikon päästä. Olen siis eläkkeellä ms-taudin takia enkä jaksa hoitaa lasta joka päivä. Nyt vasta tajusin olevani etä-äiti.. Onko teitä muitakin ?
 
Laitan tämän nyt uudelleen, jos joku vastaisi, että miten on sujunut ja montako pv tai yötä etä-äidit hoitavat lapsia. Minä ajattelen nyt, että yksi ilta viikossa ja yksi yö viikonloppuna olisi mulle sopiva rytmi. Sitten enemmän, kun lapsi kasvaa ja on omatoimisempi.
 
Eikö ole muita etä-äitejä palstalla ? Harmi.. Kaksiota etsin, että mahtuisi sinne sänky lapsellekin, jos olisi siellä luonani joskus viikonloppuisin. Appivanhemmilla on yleensä sunnuntait nyt, koska asuvat tuossa miehen talon vieressä. Mies on sunnuntait harrastamassa.
 

Yhteistyössä