Olenko ainoa palstalla, jota uskottomuus ei kauheasti hetkauttaisi???

  • Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
.....
Se vaan on niin, että vietit voi joskus viedä ja mielestäni se ei tarkoita parisuhteen loppumista.

En toki kannata uskottomuutta ja toki moisia tilanteita kannattaa välttää, mutta liian ehdoton en olisi.

Me kaikki ollaan vaan ihmisiä ja ei omisteta yhtäkään ihmistä, ei voida määrätä toisen tekemisiä.

Eikö olisi melkein outoa, jos esim. 50 vuotta samassa parisuhteessa olleet ihmiset eivät edes kerran kokeilisi onko ruoho aidan takana vihreämpää??
 
kukin tavallaan
Mä olen aika lailla samoilla linjoilla. Enkä minä ala perhettäni rikkoa sen takia jos joku nyt jostain syystä haluaisi minun miestäni kokeilla.

Sen sijaan alkoholin käyttöä en siedä ollenkaan: yksikin tarkoituksellinen ryyppäyskerta jonka jäljiltä konttaisi kotona krapulassa oksentamassa pitkin lattiota olisi jo yksi kerta liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Eikö olisi melkein outoa, jos esim. 50 vuotta samassa parisuhteessa olleet ihmiset eivät edes kerran kokeilisi onko ruoho aidan takana vihreämpää??
Ööhh.. ei olisi outoa jos he aidosti välittävät ja rakastavat toisianaan.

Romantikolle uskottomuus on kyllä niin suuri rikos joka pistäisi suhteen välittömästi poikki. Oli sitten 50v oltu yhdessä tai 10 alle 10-vuotiasta lasta.
 
vieras
Olen vähän samoilla linjoilla. En ole ikinä ollut uskoton, enkä usko, että mieskään, mutta ei se maailmaani kaatais, jos lipsahdus sattuisi. Olen miettinyt, että kumpi harmittaisi vanhana mummona enemmän, se, että kokeili onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella vaiko se, ettei tullut ikinä moista kokeiltua.
 
Tähän aiheeseen liittyen niin en ymmärrä heitä, jotka sanovat, että uskottomuus olisi suunnilleen maailman hirvein asia mitä voisi sattua heille. Minä kun löydän suunnilleen miljoona muuta kauheampaa asiaa, joita voisi tapahtua.
 
viriili
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen vähän samoilla linjoilla. En ole ikinä ollut uskoton, enkä usko, että mieskään, mutta ei se maailmaani kaatais, jos lipsahdus sattuisi. Olen miettinyt, että kumpi harmittaisi vanhana mummona enemmän, se, että kokeili onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella vaiko se, ettei tullut ikinä moista kokeiltua.
:D Mutta jos miehesi ei olekaan yhtä avarakatseinen, mahtaisi harmittaa mummona jos olisi tullut hyvä mies ja lasten isä hassattua yhen panon takia...
 
Vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Se vaan on niin, että vietit voi joskus viedä ja mielestäni se ei tarkoita parisuhteen loppumista.

En toki kannata uskottomuutta ja toki moisia tilanteita kannattaa välttää, mutta liian ehdoton en olisi.

Me kaikki ollaan vaan ihmisiä ja ei omisteta yhtäkään ihmistä, ei voida määrätä toisen tekemisiä.

Eikö olisi melkein outoa, jos esim. 50 vuotta samassa parisuhteessa olleet ihmiset eivät edes kerran kokeilisi onko ruoho aidan takana vihreämpää??
Mun mies on ainakin mun mies ja se itse halusi just minut vaikka ei kukaan pakottanut sitä menemään naimisiin kanssani. Tuntuu niin hyvälle, että joku on itselle kaikki kaikessa ja itse on jollekin kaikki kaikessa. Ihanaa, että hän kuolaa vain minun perääni ja näkee minussa kaikista kauneimman ja ihanimman naisen ja hänen silmänsä on luotu katsomaan vain minua ja samaa tunnen häntä kohtaan. <3
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Eikö olisi melkein outoa, jos esim. 50 vuotta samassa parisuhteessa olleet ihmiset eivät edes kerran kokeilisi onko ruoho aidan takana vihreämpää??
Ei olisi ollenkaan outoa, jos on naimisiin menty ja luvattu uskollisina pysyä.
 
viriili
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Se vaan on niin, että vietit voi joskus viedä ja mielestäni se ei tarkoita parisuhteen loppumista.

En toki kannata uskottomuutta ja toki moisia tilanteita kannattaa välttää, mutta liian ehdoton en olisi.

Me kaikki ollaan vaan ihmisiä ja ei omisteta yhtäkään ihmistä, ei voida määrätä toisen tekemisiä.

Eikö olisi melkein outoa, jos esim. 50 vuotta samassa parisuhteessa olleet ihmiset eivät edes kerran kokeilisi onko ruoho aidan takana vihreämpää??
Mun mies on ainakin mun mies ja se itse halusi just minut vaikka ei kukaan pakottanut sitä menemään naimisiin kanssani. Tuntuu niin hyvälle, että joku on itselle kaikki kaikessa ja itse on jollekin kaikki kaikessa. Ihanaa, että hän kuolaa vain minun perääni ja näkee minussa kaikista kauneimman ja ihanimman naisen ja hänen silmänsä on luotu katsomaan vain minua ja samaa tunnen häntä kohtaan. <3
;) Kuinka hyvin oikeastaan tunnet miehesi ajatukset ja kuolaamiset...
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Se vaan on niin, että vietit voi joskus viedä ja mielestäni se ei tarkoita parisuhteen loppumista.

En toki kannata uskottomuutta ja toki moisia tilanteita kannattaa välttää, mutta liian ehdoton en olisi.

Me kaikki ollaan vaan ihmisiä ja ei omisteta yhtäkään ihmistä, ei voida määrätä toisen tekemisiä.

Eikö olisi melkein outoa, jos esim. 50 vuotta samassa parisuhteessa olleet ihmiset eivät edes kerran kokeilisi onko ruoho aidan takana vihreämpää??
Sä et arvosta itseäsi etkä puolisoasi jos katsot että pettäminen on ok.
 
personare
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Tähän aiheeseen liittyen niin en ymmärrä heitä, jotka sanovat, että uskottomuus olisi suunnilleen maailman hirvein asia mitä voisi sattua heille. Minä kun löydän suunnilleen miljoona muuta kauheampaa asiaa, joita voisi tapahtua.
Samoin. Alkoholismi, väkivalta ja se että mies käyttäytyisi kuin lapsi jonka jälkiä pitää siivota ja perään huudella ja vahtia, olisi minulle pahempaa kuin yksi pano vieraan kanssa.
Miehellä olisi ammattinsa takia hyvät mahdollisuudet pettämiseen mutta ei ole pettänyt. Miestä ei taluteta narusta vieraaseen sänkyyn, vaikka tämän palstan mukaan kaikki miehet pettävät heti kun siihen on mahdollisuus.
Olisi se tietty paha juttu mutta ei meidän hyvä avioliitto siihen kaatuisi.
 

Yhteistyössä