Olenko ainut joka ei ole katsonut jaksoakaan Mikkosia?

Marilii
Ihan samoin vannottiin aikoinaan Kaunareista. Ihan kuin se tekisi ihmisestä paremman, jos ei katso jotain tiettyä ohjelmaa ja kuitenkin sitä katsoo... katsojaluvuista päätellen.
 
EI KIITOS
En ole katsonut, enkä aio katsoa.
Eilen näin mainoksen, jossa rouva uikutti kuinka he ovat olleet yhteensä median riepottelussa 40 vuotta. Herra 30 vuotta ja hän nyt sitten jo 10 vuotta. Kuinka heitä raukkaparkoja on mediassa murjottu.
Voi hyvät hyttyset!! Vähänkö on vapaaehtoista, ja nyt hakevat sitä koko ajan lisää. Sairasta.
 
Keittiönoita
Mulle ei ole vielä valjennut, mikä kyseisen ohjelman tarkoitus edes on. Katsoa, mitä mieltä yksi perhe on maailman asioista? Täällä palstalla sentään saa monien ihmisten mielipiteitä, joten musta palstailu on paljon järkevämpää =)
 
samoilla linjoilla mikkosten kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ei netistä, ei tvstä jne...
mä en vain halua saada itseäni hermostumaan ihan mitättömästä ihmisestä joka juuri sitä haluaakin. ehkä hermostuminen ei ole oikea sana mutta suunnaton ällitys oli kun katoin sen ninan hitler-jutun päivähoidosta, olin täysin monttu auki voiko tuommosia ollakkaan.

boikotti siis päällä ihan sen takia jotta lopettaisivat sen pian :D toki olen utelias, mutta täällä saa lukea tapahtumista ilman, että ohjelma saa minusta yhden enemmän katsojaluvuksi :snotty:
Ihan asiallinen ohjelma oli, ja perhe vaikutti ihan terveeltä! En ymmärrä miksi niin iso kohu esim täällä siitä..?
 

Yhteistyössä