olenko jo liian vanha?

tosiaan nimimerkistä nopeasti huomaa,että ikää on karttunut jo yli 35 vuotta. päätettiin pyöräyttää jälkikasvu ns."viime tingassa" ja nyt on 1 ja 2-vuotiaat enkelit tuomassa elämään sisältöä.

ongelma on että tuntuu välillä että olen liian vanha tähän. työt,kaverit, ja siihen vielä kaksi lasta.. tuntuu, että energiat loppuu.. mitä teen?onko kohtalontovereita? miten selviätte/selvisitte?
 
Mulla on ikää saman verran ja nyt on vauvakuume päällä :) toivon itse etten vielä ole liian vanha. Kaksi lasta jo on. Nuorempi lähemmäs 4v eli vauhtia riittää ja usein olen pohtinut miten tulee vielä jaksamaan valvomista ym mutta ehkä ei tarvitsekaan olla ihan samanlainen äiti kuin ensimmäisen kohdalla nuorena jos nyt iltatähden vielä saisi.
 
Mä pyöritän päässäni samaa mietintää, miten selvii, miten jaksaa. Ja nyt kun alkaa olla omaa aikaa jo rutkasti niin sitten taas hyppy vauva arkeen, mutta kovasti tuo vauvakuume silti pukkaa päälle. Ensi vuodelle olisi vauva toiveissa.
Kai siitä arjesta selviää... kun kerta haluaa. :)
 
Varmasti sitä jonkun mielestä onkin liian vanha. Itse olen 40v, odotan toista lasta ja ensimmäinen on 1,5v. Hyvin selvisin ekasta, joten eiköhän tästä toisestakin selviä :)
En halunnut lapsia entisten poikaystävieni kanssa silloin parikymppisenä ja mieheni kanssa emme kolmenkympin tienoolla vielä asiaa halunneet edistää. Lapsettomuushoidot aloitettiin kun olin 35 mutta niihin olisimme joutuneet nuorempanakin, johtuen miehestäni.
 

Yhteistyössä